Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin lapsen, en vaan voi saada sitä

Vierailija
06.04.2014 |

Mies ei halua kun minulla lääkitys. Syön abilify lääkettä. Harmittaa. Tiedän etten voi hankkiutua raskaaksi mutta silti haluisin lapsen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on fiksu. Älä hankkiudukaan raskaaksi.

Vierailija
2/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista, lääkitys taikka suhde. Viiden vuoden päästä elämäntilanteesi voi olla toinen ja mikään mahti maailmassa ei estä sinua adoptoimasta lapsia jos olet elänyt nuhteettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua adoptoida lapsia vaan haluan omia. Ikäkin tulee vastaan omia hankittaessa. En voi odotella viittä vuotta. Silloin jo yli 40v. =(

ap

Vierailija
4/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei halua adoptoida lapsia. Eikä niitä tietääkseni voi yksin adoptoida ja rahakin tulisi yksin eläessä esteeksi. Adoptio on todella kallista.

ap

Vierailija
5/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 09:47"]

Mies ei halua kun minulla lääkitys. Syön abilify lääkettä. Harmittaa. Tiedän etten voi hankkiutua raskaaksi mutta silti haluisin lapsen.

[/quote]oletko kysynyt lääkäriltä? Mikä toi lääke on?

Vierailija
6/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkits nt ei ole este tuossa tilanteessasi vaan sairaus, johon sitä syöt. Olisitko muka omasta mielestäsi tarpeeksi vakaa vanhemmaksi?

Vierailija
7/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:02"]

Mä en halua adoptoida lapsia vaan haluan omia. Ikäkin tulee vastaan omia hankittaessa. En voi odotella viittä vuotta. Silloin jo yli 40v. =(

ap

[/quote]toivottavasti tilanteesi paranee, annan toivoa , itse sain 44 v

Vierailija
8/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveytesi ei ole kunnossa. Lääkkeen avulla tulet ilmeisesti toimeen. Voit purkaa hoivaviettiäsi esimerkiksi tekemällä vapaaehtoisyötä lasten hyväksi, jos voimasi riittävät siihen. Voit myös hoivata itseäsi ja miestäsi. 

Vierailija
9/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilääkehän tuo on.

Vierailija
10/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin ja luin että kyseessä psykoosilääke. Miehesi on aivan oikeassa.

Luuletko että lapsi parantaisi sinut?

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=12942&d=19267&i=OTSUKA+PHARMA_ABILIFY%2C+ABILIFY+MAINTENA_ABILIFY+10+mg+ja+15+mg+suussa+hajoavat+tabletit

1. Mitä ABILIFY on ja mihin sitä käytetään

ABILIFY kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään.

Raskaus ja imetys
ABILIFY-tabletteja ei pidä käyttää raskauden aikana, paitsi jos asiasta on sovittu lääkärin kanssa.
Ilmoita heti lääkärille, jos olet raskaana, epäilet olevasi raskaana tai jos suunnittelet raskautta.
Jos äiti on käyttänyt ABILIFY-valmistetta raskauden kolmen viimeisen kuukauden aikana, vastasyntyneellä saattaa esiintyä oireina esim. vapinaa, lihasten jäykkyyttä tai heikkoutta, uneliaisuutta, levottomuutta, hengitysvaikeuksia tai syömisvaikeuksia. Jos vauvallasi esiintyy näitä oireita, ota yhteys lääkäriin.

Vierailija
11/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään että sellainen lääke. Ei tietenkään lasta jos tuollainen tilanne.

Vierailija
12/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi lapsen edunmukaista syntyä tuota lääkettä käyttävälle.

Unohda lapsihaaveet. Et kyllä voisi adoptoidakaan.

Vierailija
13/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silti voin haaveilla lapsesta. Lääkettä tuskin tullaan purkamaan lähivuosina vaikka haluaisin. 

ap

Vierailija
14/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Olen haaveillut isosta rahapelivoitosta vuosikymmeniä ja ei vaan osu kohdalle.

Lapsissa on iso työ ja suuri vastuu terveellekin ihmiselle. Vakavasti mieleltään sairaalle ei lapsia missään tapauksessa. Sairas ihminen sairastuttaa myös läheisensä.

Ollaanhan näistä tapauksista täälläkin luettu, aikuiset naiset käy terapiassa siksi että oma äiti on ollut sekopää.

Vierailija
15/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle. Ymmärrän, että haluat lapsen, mutta se todellisuus lapsen kanssa on niin paljon muutakin mitä uskon sinun ajattelevan. Yritä nauttia elämässä muista asioista. Ei pelkkä lapsi tuo auvoa elämään.

Vierailija
16/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD Ja aavee on puhunut, tietämättä taustoista oikeasti mitään.

Ok, miehesi ei halua lasta. Ymmärn ongelman.

MUTTA, tilanteesta kuitenkaan enempää tietämättä haluan valaista. Abilifya määrätään hyvin usein mielialan tasaamiseen, eli mm kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon.

Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat lisääntyneet, vaikka ovat lääkettä syöneet ( ei raskauden aikana, sikiölle vaarallinen ) ja pärjäävät oikein hyvin. Minä olen toinen näistä.

Mutta toki pitää nyt äkkiä lukita ap pehmeään huoneeseen, hyi, saastainen hullu.

Vierailija
17/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista jos kokeilisit jotain toista lääkettä?

Vierailija
18/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lääkärille puhua jo vuosi sitten lapsitoiveistani. Ei vaan suostunut ottamaan selvää vaihtoehtoisesta lääkityksestä. Asia jäi sitten siihen. En ole uskaltanut nyt uudestaan enää ottaa asiaa puheeksi. =(

ap

Vierailija
19/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 10:52"]Yritin lääkärille puhua jo vuosi sitten lapsitoiveistani. Ei vaan suostunut ottamaan selvää vaihtoehtoisesta lääkityksestä. Asia jäi sitten siihen. En ole uskaltanut nyt uudestaan enää ottaa asiaa puheeksi. =(

ap

[/quote] no kasvata nyt selkäranka ensin ja mieti sitten sitä lasta uudestaan. En usko että tohtorilla on haulikkoa vastaanotolla.

Vierailija
20/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saaminen ei ole mikään perusoikeus. Psykooseista kärsivän ihmisen ei nyt vai pidä ryhtyä äidiksi, piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi