mies haukku
Mitä tekisitte jos puolisonne haukkuis sua omille kavereilleen? Ite olin eilen todistamassa kännipuhelua kun mies antoi palaa, haukku mut täysin naispuoliselle kaverilleen. Sen jälkeen valehteli ettei oo mitää soittanu kun ei tiennyt et kuulin. En oo kovin sosiaalinen vapaa-ajalla koska työssä olen koko ajan ihmisten kans tekemisissä ja siinä tulee välil mitta täyteen. Toki omia kavereita näen, mutta miehen en juurikaan. Mies sitte haukku et mä en anna sen nähdä kavereita tai soitella kun on naispuolinen kaveri. Siis mitä helv...? En tajuu mistä se noita repi kun vasta ite kannustin olee kamujen kaa. Niin tämmösiä keksii.. tähän naispuoliseen kaverijuttuun vielä.. se on ollu mulle päin hyvin epämäärästä, esim olimme jo yli vuoden seurustellu ku mies vadta kerto tästä ystävästään. Eikö kuulosta oudolta, miks piti salailla? Et ei se ihme oo jos vähä oon varovaine ollu sen ystävän suhteen.. arvatkaa kiinnostaako nyt senkään vertaa olla näitten miehen kavereittrn kans tekemisissä... nimim. Väsynyt, tämä vaan yks ongelma meillä...
Kommentit (5)
Miehelläni on todellakin lupa nähdä kavereita ja ne käyvät myös meillä. Mutta itse ei vaan mene ilmeisesti sit niin usein kuin haluaisi vaikka olen sanonut että menisi ja mä jään kotiin ihan mielelläni nollaamaan mieltäni. Mutta mitenkä pakotan?? Kaiken lisäks oma tapani on motkotta miehelle suoraan jos nään aihetta, ei se ystävä voi siinä mua voi auttaa. Edellisestä suhteesta opin että parisuhteessa asiat on vaan mun ja miehen välisiä ja että ongelmat puidaan keskenämme, ei kavereiden kanssa. Senkin takia tämä pahalta tuntuu ja aiheuttaa kuilua välillemme. Luottamuspulaa on ollut muista syistäkin alysta alkaen ja sitä ollaan saatu parannettuakin.. kunnes tämä eilinen tuli.
Mitä sitten haluat tehdä?
Vastaa itse niillä sanoilla, joita tahdot kuulla.
No aiheeton valitus ja valehtelu sinusta naispuoliselle"ystävälle" kyllä kuulostaa pahalta. Pistäisi epäilyttämämään tuollainen,että miksi haluaa antaa teidän suhteesta huonon kuvan jos oikeasti asia niinkuin kerroit.
Miesten "naispuoliset" ystävät ovat 90% sellaisia tapauksia, jotka toivovat miehestä jotain ennemmän tai mies pitää niitä hätävarana. Siis sellainen, joka ei ehkä kauheasti sytytä, mutta ovat niinkuin "varalla". Jotain hämärää on tässä ko. frendissä, jos mies ei ole siitä heti sulle kertonut. Ehkäpä ovat aikaisemmin olleet on/off suhteessa keskenään.
Sillä jos ystävä on vain ja ainoastaan ystävä - siihen suhtaudutaan todella neutraalisti eikä sitä tarvi piilotella uudelta tyttöystävältäkään.
Yleensä naiset pitävät oikeutenaan haukkua miehiään. Ystävättärelle natkutetaan ihan kaikesta alkaen siitä kuinka mies on laiska, pukee lapsen väärin, kaikkeen pitää käskeä, imuri ei pysy kädessä, miten se vonkaa aina seksiä.
Yhtäkkiä tuntuukin pahalta, kun osat pannaan toisin päin, eikö?
MIes kaiketi kaipaa ihmisten seuraa, kun sinä tahdot olla vapaa-aikana kotona. Yleensä tämäkin on naisten motkotuksen aihe, kun kaivataan ystäväperheitä ja kodin uolkopuolista elämää ja mies vain makaisi sohvalla tai pelailisi omalla koneellaan. Teillä nyt on asetelma päinvastoin.
MItä itse ehdotat lääkkeeksi? Miehelle lupaa olla sosiaalinen vaikka yksin, kun itse tahdot lepäillä kotona, kenties? Voisit myös tutustua hänen ystäviinsä, jotta elämänne olisi enemmän yhteistä. Ehkä se vähentäisi mustasukkaisuuttakin.