Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VÄLINPITÄMÄTÖN MIES

Vierailija
06.04.2014 |

Mies on taas kännissä, makaa vain. Kysyin juuri, että mitä tekisi, jos nyt lähtisin kaverinsa (x) kanssa. X osoittanut useasti olevansa minusta kiinnostunut. Kun mies ei vastannut, sanoin, että niih, et tietenkään tuumaisi mitään. (Mies oli siis hereillä koko ajan). Tämä vaan pudisteli päätään ja katsoi minua. Sanoin, että noniin, nyt lähden. Katsoi vain minua. Jäi nukkumaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 02:28"]

Mies on taas kännissä, makaa vain. Kysyin juuri, että mitä tekisi, jos nyt lähtisin kaverinsa (x) kanssa. X osoittanut useasti olevansa minusta kiinnostunut. Kun mies ei vastannut, sanoin, että niih, et tietenkään tuumaisi mitään. (Mies oli siis hereillä koko ajan). Tämä vaan pudisteli päätään ja katsoi minua. Sanoin, että noniin, nyt lähden. Katsoi vain minua. Jäi nukkumaan.

[/quote]

Ehkä miehesi on vain liian kännissä. Äly hoi, älä jätä! Et kai käytä tätä tekosyynä pettämiseen?

Vierailija
2/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki petä, yritin vain saada vähän eloa äijään. Vituttaa vaan, kun TAAS niin vitun kännissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako seksilämässä olla jotain vikaa, ei minuakaan kossu kiinnostais liene lainkaan jos muijaa panettais edes pikkuisen.

Vierailija
4/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siitä kummallinen olento, että sitä kiinnostaa seksi ja sen alamuodot kaikissa alamuodoissaan. Jos sitä ei liitossa ole miehelle riittävästi. Mies alkaa etsiä sitä liiton ulkopuolelta. Tai hakee lohtua/helpotusta alhokolista.

Vierailija
5/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi puhua asioista sitten selvin päin sen sijaan, että yrittäisit provosoida kun mies on kännissä, ja vaikka erota jos miestä ei kiinnosta vähentää alkoholin käyttöä. Ei tuollainen "keskustelu" hyödytä mitään.

Vierailija
6/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ymmärttäis miten miten miehen aivot toimii ja päinvastoin tää maailma olis paljon paljon parempi paikka.

Vierailija
7/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo sinultakin typerää kysellä tuollaista. Mitä jos mies esittäisi saman kysymyksen, että lähtee jonkun sinun kaverin mukaan ja esittää vielä et nyt lähden. Sanoisin itse että no kuule menepä jos mieli tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi