Miehelläni on "raskausarpia"
Kyljissä ja lantiossa, on hyvin pitkä mies (193cm). Nopea kasvupyrähdys murrosiässä jätti venymäarpia.
Hän ei häpeile, vaikka arpia on paljon. Mieheni on melkoinen riisitikku.
Outoa nähdä laihalla miehellä "raskausarpia" :) Onko teidän miehillä?
Kommentit (18)
Ihan mielenkiinnosta: missä kohtaa kropassa on miestenne raskausarvet?
Suurella osalla ihmisistä on. Nehän eivät ole raskausarpia oikealta nimeltään, vaan venymisarpia. Ja niitä löytyy miehiltä ja naisilta. Monet saavat niitä kasvuiässä. Omille pojilleni niitä tulee varmasti, jo nyt on kasvupyrähdyksien aikana nähtävissä että iho ei meinaa pysyä perässä. Isällään on, itse sain rintoihin murrosiässä ja vatsaan raskausaikana, suurimmalla osalla kaveriestani on...en pidä niitä isona asiana.
Minun miehelläni on alaselässä. Hän on pitkä ja hoikka (ei kyllä mikään riisitukku vaan sopivasti treenattu). Itsellenikin niitä tuli kasvuiässä sisäreisiin heti polvien yläpuolelle. Raskauden aikana ei tullut yhtään.
Mulla on hauiksissa - joskus teininä tulivat kun alkoi treeni tarttua - mutta onneksi ne on nykyään aivan vaaleat ja ne näkee lähinnä kun katsoo oikeassa valaistuksessa. Eivät rajoita esim. t-paidan pitämistä kesällä.
Miesten venymisarvet taitavat juurikin tulla usein noihin hauiksiin (joko lihomisen tai treenin tai kovan kasvun myötä) sekä poikittain selkään. Vatsaankin voi tulla, ja reisiin. Eihän niitä yleensä enään aikuisiällä edes erota, kun ovat vaaleita.
Mun miehellä on myös, etenkin alaselässä, tollanen kaksmetrinen hujoppi kun on :) Ja niin on mullakin, rinnoissa ja reisissä. Yhdessä ollaan raidallisia ;)
Minä olen nähnyt niitä eniten miehillä lantion sivussa. Todella yleisiä, myös niillä jotka ovat olleet ikänsä hoikkia. Eivät ne minua haittaa, itsellänikin on niitä sekä murrosiän että ensimmäisen raskauden jäljiltä.
Mun miehellä on hauiksissa ja rinnassa, kun treenasi yhdessä vaiheessa ilmeisesti vähän liikaa ja liian nopeasti kasvoi lihakset.
Eksällä oli vatsassa ja reisissä sekä lantiolla. Hän oli kyllä tosi rankasti ylipainoinen.
Miehelläni on alaselässä pahan näköisiä arpia, kuin raipan jälkiä. Yläasteella terkkari oli jopa kysellyt pahoinpidelläänkö tätä kotona.
Mun anorektisella punttisalilla käyvällä pojallani on venymisarpia selässä, reisissä, pohkeissa,vatsassa, käsivarsissa - näyttää ihan hakatulta ja varmaan saisi niiden perusteella jostain maasta turvapaikan väittäessään, että ne on tulleet kidutuksissa.
Loistavaa asiallista ryhmä tytötä arvostan teitä kovasti
Mun miehellä on venymisarpia etenkin takapuolessa ja hän on kyllä aika lyhyt. Kenties lihonnut jossain vaiheessa? Ei ole kylläkään koskaan ollut erityisen lihava. Mielestäni ne arvet ovat jotenkin sympaattiset. En ole koskaan ajatellut niiden olevan mitenkään epäviehättävät.
Miehelläni keskellä selkää, on lyhyt. Selkä taipuva, eli esim kumartuessa tulee ns. Kyttyrä niin varmaan sen takia on tulleet.
Eksällä oli lantiolla ja reisissä. Oli myös reippaasti ylipainoinen. Väitti niiden tulleen vyön käytön takia, luultavasti ei vain halunnut myöntää niiden oikeaa syytä (hänellä oli tapana keksiä mielenkiintoisia tekosyitä asioille).
Paras voide raskausarpiin - https://tonzes.com/stretchfi.htm Käytin kahdessa raskaudessa eikä raskausarpia tullut.
Mulla arpia olkapäissä ja hauiksissa. Se on ylpeyden aihe koska tullut ahkerasta kuntosaliharjoittelusta 💪
M35
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on venymisarpia etenkin takapuolessa ja hän on kyllä aika lyhyt. Kenties lihonnut jossain vaiheessa? Ei ole kylläkään koskaan ollut erityisen lihava. Mielestäni ne arvet ovat jotenkin sympaattiset. En ole koskaan ajatellut niiden olevan mitenkään epäviehättävät.
On voinut tulla myös vyön käytön seurauksena. Näin kävi itselläni murrosiässä, kun tapana oli pitää ylikireää vyötä housuissa.
-Mies
On, mieheni on myös yli 190cm ja hoikka mies. Teini-iässä ei iho oikein pysynyt perässä