Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikitään että olisi olemassa taivas ja sinä saisit päättää ketkä sinne pääsisivät. Ketkä päästäisit ja millä perustein?

Vierailija
28.11.2020 |

Ja millainen sinun taivas olisi?

Toinen vaihtoehto on että ihminen kuolee ja katoaa automeiksi ja muuttuu tiedottomaksi jne.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen elämä on hirveä rangaistus, taivaaseen joutuisi mielestäni persut, lastenraiskaajat, etniset puhdistajat, nasset.

Vierailija
2/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen elämä on hirveä rangaistus, taivaaseen joutuisi mielestäni persut, lastenraiskaajat, etniset puhdistajat, nasset.

Sinun taivaasi olisi siis ikävä paikka?

Okei, se on täysin sallittua määritellä oman taivaansa miksikä haluaa tässä ajatus leikissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ei ainakaan pääsisi, eikä Haavisto.

Vierailija
4/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä pääsevät ja miksi?

Vierailija
5/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa täysin kuvitella taivasta enkä toispuoleista. Olen melko varma siitä että Jumala ei ole pikkusieluinen ja pitkävihainen koulukiusaaja-jumala joka kostaa pahat teot vaan että me kaikki saamme rauhan ja levon entisistä teoistamme. Minun mallissani siis kaikki pääsisivät ns. taivaaseen.

Vierailija
6/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin sinne kaikki, jotka katuvat syntejään ja pyytävät anteeksiantoa.

Vierailija
7/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pääsisivät jotka haluaisivat. Uskon, että kaikki ovat pohjimmiltaan hyviä (sikäli kun mitään hyvyyttä tai pahuutta edes on olemassa, ihmisten keksimiä käsitteitähän nuo ovat).

Vierailija
8/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaani olisi kuin Suomi 80-90-luvuilla. Helvetti olisi kuin Suomi on nyt ja tulee olemaan tulevaisuudessa.

Vierailija
9/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pääsisivät jotka haluaisivat. Uskon, että kaikki ovat pohjimmiltaan hyviä (sikäli kun mitään hyvyyttä tai pahuutta edes on olemassa, ihmisten keksimiä käsitteitähän nuo ovat).

Jos hyvyyttä ja pahuutta ei ole niin sinulle olisi ok että taivaassa jatkuisi sama meno kuin täällä? Et olisi rikollisuutta vainoa sotia jne?

Vierailija
10/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin kaikki ilman ehtoja, elämän aikana tehdyt synnit annettakoon anteeksi kyseisen elämän päättyessä.

Vierailija
11/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, se on täysin sallittua määritellä oman taivaansa miksikä haluaa tässä ajatus leikissä.

Vaikea ajatella miten taivas voisi olla jotain muuta kuin hirveä rangaistus. Kerro ihmeessä jos näet jotain positiivista taivaassa.

Vierailija
12/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa täysin kuvitella taivasta enkä toispuoleista. Olen melko varma siitä että Jumala ei ole pikkusieluinen ja pitkävihainen koulukiusaaja-jumala joka kostaa pahat teot vaan että me kaikki saamme rauhan ja levon entisistä teoistamme. Minun mallissani siis kaikki pääsisivät ns. taivaaseen.

Eli ihmiset tiedostaisivat tekemänsä vääryydet ja kaatuisivat niitä?

Vierailija
13/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin kaikki ilman ehtoja, elämän aikana tehdyt synnit annettakoon anteeksi kyseisen elämän päättyessä.

Miten takaisit turvan ja rauhan ihmisille taivaassa? Jos ihmiset katumatta saavat anteeksi niin en usko että he tapojansa muuttavat.

Vierailija
14/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuten Jeesus itse opettaa , hänen ystävänsä on siellä sielunsa puolesta . Synti ja liha jää tänne . ( Esimerkiksi budhahindut ovat itse menossa omasta tahdostaan manalaan demonilaan niiden patsaiden näköisten kanssa mille he uhraa ruokaa , sitten heistä osa syntyy tähän maailmaan uudelleen joko ihmisenä tai koirana jne . Juutalaiset jotka palvoo härkiä vasikoita pyhiä lehmiä lintuja rottia taas menevät samaan suuntaan mutta NIRVANAAN . Ovat siis itse valinneet sellaiset . ) Jeesus taas pelastaa ne kun häneen uskoo eikä siihen liity maalliset ruuat tavarat raha tai muu . Pelastaisi siis ne mitkä Jeesus itse pelastaa koska kukaan ei voi pelastaa itse itseään . Sitten nämä jotka on menossa paratiisiin joka katosi synnin tähden ja muuttui sodomaksi niin ikävä kertoa mutta paratiisissa ei raiskata ketään joten.....

Vierailija
15/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet pääsisi.

Vierailija
16/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä pääsevät ja miksi?

Taivaassa ei raiskata neitsyitä eikä muitakaan joten sellaiset ei siis pääse sinne . Haavisto luultavasti tulee itsekin yllättymään päästessään taivaaseen mikä on yksin Jeesuksen armoteko .

Vierailija
17/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ajatella miten taivas voisi olla jotain muuta kuin hirveä rangaistus. Kerro ihmeessä jos näet jotain positiivista taivaassa.

Ajattele että se mitä luet lehdistä ja oppikirjoista ja kaikista tieteen saavutuksista olisivat totta sekä myöskin hyvää. Kuten myös kaikki se mitä ihmiset puhuvat. Kuvittele että jokaisella olisi mielekästä työtä joka inspiroi heitä, on hyväksi muille ja joiden saavutuksista kaikki iloitsee. Kuvittele ettei ketään kokisi kipua surua tai tuskaavaan kaikilla olisi ilo ja rauha. + puhdas luonto + hyvä ruoka. Ja tätä vois jatkaa tosi pitkään..

Vierailija
18/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan monet pääse kuten pilkkaajat ei eläinuhrit pelasta...

Vierailija
19/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taivaani portilla Pietari kysyy, että kiinnostaako, vai haluatko mieluummin kierrätykseen tuonne meidän atomipuolelle.

Kaikki halukkaat pääsevät. Pahantekijät, rasístit, homo- ja transfoobikot käyvät Luciferin kanssa pienen esittelykierroksen, millaista olisi ollut syntyä vaikka tummaihoiseksi transhenkilöksi, ja miltä olisi tuntunut joutua niiden rikosten uhriksi, mitä kukin pahis on elämänsä aikana tullut tehneeksi.

Psykopaateille ja muille toivottomille tapauksille taivaani olisi helvetti, siellä toisten satuttaminen ei ole mahdollista. (Kinky-seksi kyllä, suostumuksella :D )

Suurin osa psykopaateista v*ttuuntuu taivaan ilossa ja hakee siirtoa atomiosastolle. Heippa heille!

Vierailija
20/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa taivaassani olisi kaikki lemmikkini ja läheiseni ihmiset, paljon metsiä joissa samoilla ja meriä+järviä joissa uida. Elokuvia ja videopelejä, musiikkia josta pidän. Iiiiiiiiiiso kirjasto täynnä kaikenlaisia kirjoja.

Ja kidutuskammio ihmisille joiden takia elämäni meni helvetiksi ja masennuin ja olin itsetuhoinen ja joiden takia minulla on ptsd . Siellä voisin maksaa heille takaisin satakertaisesti sen mitä minulle tekivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi