Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se joka käy harkoissa saa enemmän peliaikaa matseissa?! mielipiteitä.

Vierailija
05.04.2014 |

Mielestäni se on ihan oikein. Kolme lasta (neljästä) pelannut tässä perheessä, kaksi pelaa edelleen. 10v ja 18v. En ymmärrä kuinka jotkut vanhemmat ajattelee niin että kaikkien on saatava peliaikaa yhtä paljon??? jos ei käy harkoissa???? ääää.....Minkä ihmeen takia? Ensinnäkin - kun harjoittelee paljon, osaa paremmin, toiseksi - tottakai on oikein että joku joka tulee harkkoin 3-4kertaa viikossa saa pelata enemmän matseissa kun semmoinen joka käy kerran viikossa. Millä logiikalla ajatellaan erilailla? Oma tyttö joka ei enää pelaa harrasti aikoinaan myös telinejumppaa ja tuli ratkaisun aika kun hän oli 11-12v että mihin satsaa. Molempiin ei yksinkertaisesti ollut aikaa, hän valitsi jalkapallon (mutta piti lopettaa polvivamman takia 17vuotiaana). Ei voi sanoa ettei voi treenata koska on joku toinen harrastus, aina tulee se hetki eteen että on pakko valita. Muuten ei voi olettaa että saa sitä peliaikaa (koska on toisen lajin harkkoja yhtä aikaa).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lapseni joukkueessa jokainen teini ymmärtää ja hyväksyy tuon erittäin hyvin.

Vierailija
2/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset ja nuoret tuon ymmärtävät, joillekin vanhemmille se on kova pala.

Mun lapsi kävin ekan vuoden vain harkoissa  kun mulla ei ollut varaa maksaa lisenssiä. Toisena vuotena pääsi jo peleihinkin, kumminkin jaksaa vielä 10 vuotta myöhemminkin harjoitella ja pelata intohimolla. Rakkaudesta jalkapalloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 10v täällä ymmärtää kyllä tuon mutta ei ole ikinä ollut ongelmana ettei haluaisi lähteä harkkoihin. Joskus itse sanon että pidettäisi taukopäivä mutta ei. Hän kuitenkin treenaa (+matsit) 4-5 kertaa viikossa, sekä poikien että tyttöjen kanssa. Jättää kaiken harkkojen takia, mm synttäreitä ym kivaa. Täytyy se into ja HALU pelata tulla itsestään eikä pakottamalla ja ne jotka haluavat pelata käy yleensä myös harjoituksissa. Niistä sitten tuleekin niitä hyviä pelaajia. Voidaan usein todeta 2-3 vuoden päästä.

Vierailija
4/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani pesis oukkeessa on sellaisia poikia, jotka eivät käy koko talvena kertaakaan harkoissa jonkin muun lajin harkkojen takia ja sitten kesällä vievät pelipaikan sellaiselta lapselta, joka on käynyt tunnollisesti harkoissa ympäri vuoden. Ei ole tämäkään ihan oikein.

Vierailija
5/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin pojan joukkueessa on juuri noin ja minusta se on hyvä systeemi.

Vierailija
6/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:44"]

Minun poikani pesis oukkeessa on sellaisia poikia, jotka eivät käy koko talvena kertaakaan harkoissa jonkin muun lajin harkkojen takia ja sitten kesällä vievät pelipaikan sellaiselta lapselta, joka on käynyt tunnollisesti harkoissa ympäri vuoden. Ei ole tämäkään ihan oikein.

[/quote]

Jos sun lapses vaan on niin huono ettei sitä kannata peluuttaa?