Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laasanen tykittää muotiblogeista!

Vierailija
05.04.2014 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lässykkä-vässykän heikkoa itsetuntoa ainakaan hivelisi, että nainen olisi koulutetumpi, tienaisi enemmän, olisi rikkaampi, älykkäämpi (joka saralla), suhteessa kauniimpi (lässyhän on itse joko mitäänsanomaton tai suorastaan ruma eikä komea niinkuin kaunottaren miehen pitäisi olla) ja tasoltaan kertakaikkiaan lässyn ulottumattomissa.

Alashan semmonen peijooni on lyötävä kaikin mahdollisin keinoin, ehkä mielellään myös raiskattava ihan vaan opetukseksi ja rangaistukseksi.. =(

Vierailija
2/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jutellu baarissa Henkan kanssa ja uskokaa tai älkää vaikutti ihan mukavalta mieheltä, kun jutteli ihan niitä näitä eikä sukupuolisotaa.

Vierailija
4/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:14"]

Mä oon jutellu baarissa Henkan kanssa ja uskokaa tai älkää vaikutti ihan mukavalta mieheltä, kun jutteli ihan niitä näitä eikä sukupuolisotaa.

[/quote]

Hitlerkin piti lapsista ja eläimistä.

Vierailija
5/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:14"]Mä oon jutellu baarissa Henkan kanssa ja uskokaa tai älkää vaikutti ihan mukavalta mieheltä, kun jutteli ihan niitä näitä eikä sukupuolisotaa.

[/quote]

Niin varmaan! Jos olet nainen olitko 8-10 tasoa? Kiinnostavaa olisi kuulla hänen jutelleen 1-3 tason naisen kanssa. Onkohan sellaista edes tapahtunut? Eiköhän noi lassukat joko juttele pelkästään miesten tai mallitasoisten naisten kanssa baarissa.

En ole koskaan oikein käsittänyt miksi miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä, enkä nyt tarkoita itseään kohtaan vaan naista kohtaan. Millään muulla ei ole väliä. Sitten he kuitenkin haukkuvat naisia jotka ovat sitä itseään kohtaan. Molemmat ovat siis naisulkonäkö keskeisiä ja nyt lassukoita ärsyttää kun naiset tuovat sen esille blogeissa.

Toinen on, että halutaan ettei nainen anna kaikille ja sitten valitetaan kun nainen ei anna kaikille.

Muoti ei todellakaan ole pelkkä naisten juttu. Noita muotimessuja kiertäneenä ja itse alalla olleena voin kertoa että suurin osa on miehiä ja ihan heteroja vielä. Kyllä noita muotifirmoja johtaa ja myyntiä tekee keski-ikäiset miehet eikä nuoret naiset. He ovat kuluttajia. Enkä oikein näe harrastuksena kauheasti eroa kaljan juomisella, muodin, juna-aikataulujen tai lintujen seuraamisella, noin niinkuin makrotasolla. Ihmisiä kiinnostaa turhatkin asiat.

Mitä sitten jos joku kommentoi että bloggaaja on ihana? Sanon joka päivä omille lapsilleni kuinka ihania he ovat. Jos kirjoittaisin sen niin olisiko se kauheaa eikä yhtä arvokasta kun suullisena sanottu?

Suurin virhe mitä lassukat tekevät on se että he peilaavat itseään naisiin. Kuvitellen että se mistä he pitävät on myös tärkeää naiselle paitsi että nainen on asettanut rimansa vaan korkeamalle. Miehelle on tärkeää seksi, naiselle oma maine esimerkiksi. Miehelle on tärkeää hoitojen määrä ja toisille naisille se ettei niitä tulisi kauheasti eikä ainakaan kertoja tuhlattaisi ei potentiaalisiin ehdokkaisiin.

Vierailija
6/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, miehet käyttää käsittämättömiä määriä aikaa esim sen seuraamiseen kun toiset miehet yrittää potkia tai husia kepillä pyöreää esinettä verkkoon. Ja tämän touhun pointti on mikä? Jokainen sentään tarvitsee vaatteita näillä leveysasteilla mutta tuota ilman on täysin mahdollista elää.

Vierailija
7/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois tärkeetä, että joku antais Laasaselle säälipimpukkaa niin pysyis taas hetken hiljaa.

Vierailija
8/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:12"]

Mikä blogi tämmöinen on? Kiinnostaisi lukea sitä!

T. Nainen joka ei lue muotiblogeja

[/quote]

Googleta I fuckin love science.

Tuosta ei pitkään aikaan kukaan tiennyt, että sivuston pitäjä on nainen, ja kun se selvisi, alkoi noiden ulkomaiden lassukoiden pommitus mm. raiskausviesteillä, huoraviesteillä yms. tuota sivuston pitäjää kohtaan. Suurin osa noista viesteistä oli siis tavallista seksismiä, mutta joukossa oli myös tosi törkeitä juttuja.

Sen ainoa synti oli siis se, että se kehtasi naisena pitää suosittua tiedesivustoa.

Wikistä-

Many Facebook fans were surprised that Andrew was a woman, and responses were a mix of sexist and supportive comments.[19][9][20] Computer scientist Diana Franklin noted that even some of the so-called positive responses were sexist, with readers making sexual comments about Andrew

Vierailija
9/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasen epätoivo paistaa niin läpi noista sen kirjoituksista. Koska ei sovinistisena "Hardcore-ATM- miehenä"  (Määritelmä tuolta: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miesten-tasot-vs-naisten-tasot) saa naista, purkaa siksi turhautumisensa syyllistämällä ja haukkumalla naisia mukatieteellisissä teksteissään.

Jos tämä viesti saa miinuspeukkuja, terveisiä vaan Laasaselle. Osallistu toki keskusteluun!

Vierailija
10/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:20"]

Laasanen lukee muotiblogeja vain sen verran että voi avata tänne ketjun "tässä miehen mielipide Mungo-Annasta".:D

[/quote]

Ehkä laasasellekin tekisi ihan hyvää lukea miesten tyyliblogeja enemmänkin, ja treeniblogeja, ja ottaa niistä vinkkejä...

Just saying...

Vierailija
11/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisia ei kiinnosta politiikka, poliittinen bloggaaminen tai talouselämän huipputyöt." 

Ai mistäs tämä on nähtävissä? Naisten määrästä politiikassa? 

Ja miten naisia ei kiinnosta talouselämän huipputyöt? Koska heitä ei ole talousjohtajien asemassa? 

Mut myönnän että mun sydäntä kyllä lämmittää ajatus Laasasesta lukemassa Mungostyle on avattu -ketjua. :D

Vierailija
12/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selitys naisten vähyydellä "tärkeillä elämänalueilla" on helppo löytää, kun miettii sitä valtavaa panosta, jonka naiset laittavat muotibloggaamiseen, muotiblogien kommentointiin ja kakkuna kaikessa: oman muodikkuuden tuunaamiseen."

Ja tämä on selvästi nähtävissä siinä, miten tyylikkäitä Suomen naiset ovat. 

Vierailija
13/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus-kortti heitetty Laasaselle blogin kommenteissa! :D

Vierailija
14/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:56"]

[/quote]

Kateellinenhan se on mungikselle, tuo sen teksti oikein huokuu kateutta.

Onneksi anna ei välitä kateellisten lassukoiden kotkotuksista.

Vierailija
15/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuskinpa kauheen vakavamielisesti:D

Vierailija
16/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:02"]

[/quote]

Tuskinpa kauheen vakavamielisesti:D

[/quote]

Eikä mitä, kriitiikki ON kateutta! Laasasella on todella paha olla ja siellä läskinä pieruverkkareissa tukka rasvasena haukkuu Annaa purkaakseen omaa sisäistä pahaa oloaan! 

Vierailija
17/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten tällaiset asiat ylipäänsä kuuluu lassukoiden agendalle. Kunhan naiset vaan antaa riittävästi pillua eritoten ATMille (mutta ei kuka tahansa nainen tietenkään, ainoastaan mallitasoinen), heidän älykkyydellään ei liene mitään merkitystä. Siksi ihmettelen mitä väliä sillä on Laasaselle, onko naiset pörssiyhtiöiden hallituksissa vai blogimiiteissä all day long. Kunhan toosaa on saatavilla, maailma on ihana paikka.

Vierailija
18/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän kategoriaan Laasanen minut laittaisi, kun olen kiinnostunut politiikasta (olen ollut erään lautakunnan jäsenenä ja ehdolla kuntavaaleissa pariin otteeseen) ja sekä luen ETTÄ kirjoitan muoti- ja lifestyleblogia? :P Yleistykset ovat typeriä. Se, että pidän muodista ja kauneudenhoidosta, ei tarkoita, että minulla ei olisi mitään aivojen paikalla. Samalla lailla voisi sitten ajatella, että jokainen urheilusta tai autoista kiinnostunut mies on typerys.

Vierailija
19/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:24"]

Siksi ihmettelen mitä väliä sillä on Laasaselle, onko naiset pörssiyhtiöiden hallituksissa vai blogimiiteissä all day long. Kunhan toosaa on saatavilla, maailma on ihana paikka.

[/quote]

Kai tässä on kyse ihan perinteisestä PUA tekniikasta, eli yritetään tehdä selväksi naisille, että ovat kaikessa huonompia kuin miehet, ja oikeastaan pelkkää paskaa, jolla on reikä.

Tuosta naisten itsetunnon pitäisi sitten huonontua ja sitä pillua tulla helpommin; eli jos naisilla olisi hyvä itsetunto, ne ei anna niin helposti, varsinkaan ATM miehille, mutta jos ne uskoo itsekin olevansa huonotasoisia, koska ovat naisia, niin sitten lohkeaa helpommin.

Vierailija
20/46 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ovelaa. Eiku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän