Sain tietää että kotona asuva 21v on lopettanut
koulunsa jo vuosi sitten!
Mitä tekisit?
Hokee olevansa aikuinen ja tekevänsä omat päätöksensä.
Ei ole töissä, ryypiskelee vain.
Kommentit (18)
Käskisin hakea töitä. Ulos ajamalla saisi pilattua elämänsä.
Mistä se saa ryyppyrahaa/ruokarahaa jos ei ole kerta töissä?
Rahat tosin käyttää vain itseensä, ei osaalistu ruoka ym. menoihin kotona.
Ja myös kaverit tarjoavat hänelle, lainaavat rahaa, nätti tyttö kun on.
Laita pihalle. Sillä tavoin teet hänelle palveluksen.
Sitten menee poikien luokse ja harrastaa seksiä vastineeksi, että saa majailla heidän luona.
Seuraava huolenaihe on että tulee raskaaksi.
On tehnyt jo yhden abortin.
Keinot todella vähissä, en tiedä mitä tehdä.
Miksi ihmeessä annat 21-vuotiaan asua kotona?? :o Kyllä tuon ikäisen kuuluisi jo itsenäistyä!
Sopimus oli että asuu kotona opiskelujen loppuun.
Loppu olisi ollut nyt toukokuussa.
Asuntoja käynyt katsomassa, hakijoita paljon.
Tai sanoo käyneensä, en tiedä onko sekään totta.
Kulostaa ammattiavun tarpeessa olevalta. Voisiko kouluun palata vielä? Soittakaa sinne ja kysykää. Hankkikaa psykologin keskusteluapua. Ono tyttömasentunut? Hän tarvitsee tuea, mutta juopottelu on lopetettava. Puhu ystävällisesti lapsellesi. Hän tarvitsee tukeasi. Hän on vielä nuori, ja hänestä voi tulla mitä tahansa.
Hyvä vaan että asuu kotona, ja anna asuakin. Tulee yhteiskunnalle paljon halvemmaksi kun tuollaiset loispummit asuvat kotonaan eikä sossun ja kelan kustantamissa asunnoissa.
Tässä kohtaa kannattaa miettiä, miksi olet menettänyt lapsesi luottamuksen. Ja hankkia apua.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:21"]
Miksi ihmeessä annat 21-vuotiaan asua kotona?? :o Kyllä tuon ikäisen kuuluisi jo itsenäistyä!
[/quote]
Parikymppisen opiskelijan olisikin järkevää asua kotona. Tukiakin jo leikataan, ei yhteiskunnalla ole varaa maksella "itsenäistyjiä" enää.
Pihalle mäkin nostaisin. Ja ihmettelisin samalla että mikä meni kasvatuksessa pieleen.
Syytellä osataan, rakentavia neuvoja en saa.
Tottakai olen miettinyt mikä meni vikaan, se ei kovin hedelmällinen tie.
Tarvitsen apua nyt ja tyttäreni myös.
Hän käyttää mielialalääkkeitä pitkän suhteensa loppumisen vuoksi.
Vakava keskustelu ja ellei auta niin ulosheitto-
[/quote]Minä meinaan antaa pojan asua kotona jos haluaa kun opiskelee. En ole ajamassa ulos.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:26"]
[/quote]
Parikymppisen opiskelijan olisikin järkevää asua kotona. Tukiakin jo leikataan, ei yhteiskunnalla ole varaa maksella "itsenäistyjiä" enää.
[/quote]
Töissäkin voi käydä ja maksaa omalla palkallaan asunnon, niin minä olen tehnyt koko opintojeni ajan.
Ajaisin ulos