Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain yksi perheenjäsen kauppaan ja hänkin vain pikaisesti.

Vierailija
28.11.2020 |

Keväällä oli itsestään selvää, ettei kaupoissa maleksittu koko perheen voi malla. Nyt tilanne on paljon pahempi ja ihmiset eivät näytä ymmärtävän tätä.

Miksi ihmeessä menette turhaan koko porukalla kaupoille? Täysin tarpeetonta altistamista. Kaupoista sanotaan tulevan vain vähän tartuntoja, mutta toisaalta kaupoista saatuja tartuntoja ei voida myöskään mitenkään todistaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaupassa normaalisti koko Koronan ajan ja niin köyn jatkossakin. Huolehdin itse itsestäni.

Suomessa ei ole ollut noin pahaa tilannetta eikä ole vieläkään.

Vierailija
2/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö yksinhuoltajan jättää lapset yksin kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ne olla autossa, kun piipahdat äkkiä jossain lähikaupassa hiljaiseen aikaan.

Vierailija
4/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja sopii diilin toisen yksinhuoltajan kanssa. Vahditte vuoron perään lapsia toisen vanhemman pikaisten ruokaostosten ajan. Kaupassa notkuminen ja "jouluostokset" eivät ole järkevää toimintaa nyt. Hankitte joulutavarat netistä.

Vierailija
5/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yh kyllä ottaa lapsen mukaan kauppaan eikä jätä lasta heitteille kuten joku edesvastuuton tossa yllä ohjeistaa

Vierailija
6/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo vahtiminen voi tapahtua ulkona puistossa.

Vierailija
7/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
8/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Osta sinä ap ne ostokset netistä.

Äläkä vahdi muita.

Vierailija
9/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Osta sinä ap ne ostokset netistä.

Äläkä vahdi muita.

Niinpä, pysy itse vaan kotona ja anna muiden olla rauhassa.

Vierailija
10/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kaupoissa pahemmin tarttuvan. Ei se nyt ohikulkevasta lennosta tartu.

Vierailija
11/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Lukitsenko lapset komeroon vai miten takaan, ettei heille satu mitään sinä aikana kun olen kaupassa?

Vierailija
12/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ostokseni näin lauantaiaamuna ja olen lähtenyt kauppaan jo ennen kuutta. Ei ole ollut Prismassa kuin muutama ihminen lisäkseni.

Vierailija
13/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja tietenkin ottaa pienet lapsensa mukaan kauppaan. Kahden huoltajan perheissä vain yksi aikuinen käy kaupassa. Kukin tekee parhaansa, eikö niin?

Vierailija
14/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ostoksille suureen Prismaan ja vielä City-markettiin. Miksi pitäisi mennä lähikauppaan? Käynnistäessäni auton ajan kauemmaksi, lyhyt matkat eivät kannata. Tuen taloutta, sitä ei ap määrää. Huolehdi kuule omista asioistasi. Takaan,että Prismassa on lauantaihulina.

Vierailija
15/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla vain köyhät joutuvat menemään kauppaan, muilla on varaa tilata kotiinkuljetuksella.  Kannattaa siis miettiä, onko kauppaan pakko mennä ollenkaan. 

Vierailija
16/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltaja tietenkin ottaa pienet lapsensa mukaan kauppaan. Kahden huoltajan perheissä vain yksi aikuinen käy kaupassa. Kukin tekee parhaansa, eikö niin?

Näinpä. ja fiksu vanhempi pitää lapset lähellään siellä kaupassa eikä anna heidän kuljeksia räpelöimässä tavaroita tai toisten ihmisten lähellä.

Vierailija
17/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa tilata, mutta haluan  autoilla ja shoppailla, valita itse tuotteet. Rahaa on säästynyt, kun en ole matkaillut.

Vierailija
18/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ala tekemään omaa arkeani vaivalloiseksi ja hankalaksi siksi että 0,3% tartunnan saaneista, muutenkin vanhoista ja sairaista kuolee koronaan. Täysin ylimitoitettua tämä hysteria. Lähinnä terveysalalla työskentelevien pitää olla tarkkana ettei lähde esimerkiksi vahustenhoitolaitoksissa liikkelle, muuten voi elää ihan normaalisti.

Vierailija
19/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ala tekemään omaa arkeani vaivalloiseksi ja hankalaksi siksi että 0,3% tartunnan saaneista, muutenkin vanhoista ja sairaista kuolee koronaan. Täysin ylimitoitettua tämä hysteria. Lähinnä terveysalalla työskentelevien pitää olla tarkkana ettei lähde esimerkiksi vahustenhoitolaitoksissa liikkelle, muuten voi elää ihan normaalisti.

Niin mitäpä meidän tarvitsee muista välittää. mietitään vain itseämme niin kyllä se poikkeuslaki vielä saadaan näiden tiukempien suositusten ja rajoitusten sijaan.

Vierailija
20/84 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. ja fiksu vanhempi pitää lapset lähellään siellä kaupassa eikä anna heidän kuljeksia räpelöimässä tavaroita tai toisten ihmisten lähellä.

Jos yksin menee lasten kanssa kauppaan niin aika rajatut mahdollisuudet siinä on estää sitä räpelöintiä ja toisten läheltä kulkemista. Kun itse yrittää laittaa banaaneja pussiin hedelmähyllyllä niin sillä välin Nooa-Eeli karkaa leluhyllylle, Tuisku-Jessica jäätelöhyllylle, Pirkko-Yrjänä karkkihyllylle ja hyvällä tuurilla vaan Siiri-Sofia pysyy vierellä niin kuin olet käskenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä