ostettiin koira nyt vit***
Joo eli otettiin koira yhteisestä päätöksestä. Mies oli alusta asti innoissaan ja otimme pienen koiran.
Nyt tuo ukko ei kouluta koiraa ollenkaan!! Lellii sitä ja antaa koiran tehdä ihan mitä lystää. Sylittelee ja sulottelee! koira saa hyppiä pöydällä ja missä ikinä haluaa! Nukkuu sängyllä kun minä olen nukahtanut niin päästää huoneeseen. Koira ei kunnioita minua ollenkaan ja kun rupean sitä harjaamaan tai pesemään se juoksee "isin" luo turvaan.
Kadun koko koiran ottoa miehellä oli kokemusta ennestään koirista joten ihmettelen tätä suuresti!
Paras oli kun harrastimme seksiä ja koira sai tulla huoneeseen katselemaan, koska vinkui oven takana. Lenkit on yhtä helvettiä kun ei tuo elukka tottele!
Kiitos että sain avautua
Kommentit (17)
No hyvä, että asia selvisi koiran avulla. Ajattele, jos olisitte saaneet lapsen ja kasvatus olisi samanlaista...
Koulutan tai yritän mutta koira hämmentyy kun minun kanssa pitää totella. Hihnassa rupeaa vinkumaan ja haukkumaan kun ei saa vetää ja juosta flexi pitkällä reunasta reunaan.
Jos komennan pois keittiöstä jaloista kun teen ruokaa tai syödään se menee vain miehen luo ja mies rupeaa rapsuttamaan tai leikittämään sitä siellä keittiössä ja mitähän kaikkea vielä
Tyhmä mies. Tuo on miehesi luonne, eivät kaikki osaa kouluttaa (edes) koiraa.
Olisiko noista jutuista kannattanut sopia tarkasti jo ENNEN koiraa?
Sano miehellesi että näin ei homma toimi ja näytä miten kuria pidetään koiralle. Jos ei toimi niin lähtee joko sinä tai koira ja lapsia tuskin kannattaa hirveesti hankkia.
Voi kyllä näistä kuulkaa juteltiin. Koiraa harkittiin pari vuotta ja ostettiin kirjoja ja kyseltiin tutulta kasvattajalta neuvoa rodusta. Mies kuulemma osasi kouluttaa edellisetkin vaan eihän tuo ole mahdoton kun se on isin pieni söpö herttainen kuninkaallinen ja koska se on niin pieni sen tottelemattomuudesta ei ole haittaa!
Olen näyttänyt ja mies saattaa hetken komentaa tai kouluttaa vaan hyvin nopeasti unohtuu.
Ap
Ärsyttää kun kaikki aika koiran kanssa menee kouluttamiseen tai komentamiseen. Miehen vastaus kun otin asian sadannen kerran puheeksi oli " koira kyllä tottelee sillä on vain lyhyt muisti" JOO koira menee ovelasti pöydältä hakemaan ruokaa ja hiipii huoneeseen silloin kun tietää että nyt mennään nukkumaan. Se on ruvennut piiloutumaan sängyn alle ettei heti huomaa sen olevan huoneessa. Ei tuo mikään tyhmä koira ole ollenkaan ja hyvä koira tuliskin jos mies panostais myös.
-ap
Kai sä tajuat itekin että jonkun teistä kollmesta on lähdettävä ?ei se voi noin lähteä
Minäkin otin parikymppisenä, tietämättömänä kaksi kissaa. Alkoi ennen pitkää kaduttamaan, mutta sain onneksi palauttaa ne kasvattajalle, joka etsi kissoille uuden, hyvän kodin. Lasteni isä hankki omalla päätöksellään koiran muutama vuosi sitten. Viikon kuuntelin sitä ulinaa ja siedin kusilammikoita lattialla. Ahdistuin koirasta niin paljon, etten lopuksi enää saanut nukuttua. Sanoin, että nyt lähtee koira tai sitten se olen minä. Koira lähti. Meillä on myös kaksi lasta. Minua ahdistaa ja vituttaa, olen taas ihan lähtökuopissa täällä kun en kestä tätä tunnetta vankina olemisesta. Tällä kertaa se kyllä olen minä, joka lähtee. Ei tietysti tule kuuloonkaan, että lapset lähtisivät kotoaan ja isänsä luota. Ja tämä tarina on, ikävä kyllä, totisinta totta. Ei minusta ole äidiksi, kasvattamaan kenestävään ihmistä. Eli jos teillä todella on kyse vain koirasta, ole iloinen. Koirasta kuitenkin pääsee helposti eroon. Tiedän, että tämä on tunteetonta, kylmää tekstiä, mutta kun en voi kenellekään naamatusten tällaista sanoa. On helpompaa sietää täältä tulevat halveksivat kommentit. Jotka voi toisaalta jättää kokonaan lukemattakin.
Se, että perheessä on ollut koiria, ei kerro vielä mitään siitä, onko kokemusta koirista. Harmillisen monissa perheissä on koiria, joita ei kouluteta mitenkään, sitäkö se kokemus on?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:19"]
Voi kyllä näistä kuulkaa juteltiin. Koiraa harkittiin pari vuotta ja ostettiin kirjoja ja kyseltiin tutulta kasvattajalta neuvoa rodusta. Mies kuulemma osasi kouluttaa edellisetkin vaan eihän tuo ole mahdoton kun se on isin pieni söpö herttainen kuninkaallinen ja koska se on niin pieni sen tottelemattomuudesta ei ole haittaa!
Olen näyttänyt ja mies saattaa hetken komentaa tai kouluttaa vaan hyvin nopeasti unohtuu.
Ap
[/quote]
"... isin pieni söpö herttainen kuninkaallinen.."
:D
REPS! Söpösti sanottu! :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:31"]
Ärsyttää kun kaikki aika koiran kanssa menee kouluttamiseen tai komentamiseen. Miehen vastaus kun otin asian sadannen kerran puheeksi oli " koira kyllä tottelee sillä on vain lyhyt muisti" JOO koira menee ovelasti pöydältä hakemaan ruokaa ja hiipii huoneeseen silloin kun tietää että nyt mennään nukkumaan. Se on ruvennut piiloutumaan sängyn alle ettei heti huomaa sen olevan huoneessa. Ei tuo mikään tyhmä koira ole ollenkaan ja hyvä koira tuliskin jos mies panostais myös.
-ap
[/quote]
"..ruvennut piiloutumaan sängyn alle ettei heti huomaa sen olevan huoneessa..."
OMG! Kuolen nauruun :D Kauhea tilanne, mutta jotenkin niin huvittava :3
Varaat paikan koirakouluun miehellesi ja koiralle. Yritän minäkin kasvattaa kissojani, ragdoll rotua. Ihan mitä vain ei tehdä.
Nyt se kuninkaallinen tavallisten koirien kanssa koirakouluun.
Huhhuh. Aika rankan kuulosta. Minkä rotuinen koira teillä on? Jotkut rodut on tosi fiksuja, oppii nopeasti niin hyvät kun huonotkin asiat ja koira pomottaa kyllä ihmisiä jos sille vaan avautuu siihen mahdollisuus. Jos koira on pentu, sille on vielä helppo opettaa käytöstapoja. Älä luovu toivosta!
Tuossa nyt on se hyvä puoli, että näet etukäteen miten teillä tulee käymään lasten kasvatuksen kanssa... Ongelmia tiedossa. Etsi uusi mies itsellesi.
Koulutatko sitä itse? Ota emännän paikka niin saat sen arvostuksen. Vai onko jo miten kauan ollut teillä?