Ei ole totta.. Henkkarit vanhentuneet
Henkilökorttini (5v voimassa) vanhentuneet. En huomannut sitä itse enkä todellakaan muistanut. Eilen olin hakemassa pakettia postista ja postitäti ei antanut kun huomasin.
Sain juuri e-pilleri-reseptin joka on sähköisessä muodossa, lisäksi sain sen jonkun lappusen.
Miten nyt voin hakea sen? En siis mitenkään.
Katselin noita aikoja poliisilaitokselle että saisin vasta kolmen viikon päähän ajan uusimiseen..
Kommentit (14)
Et tarvitse henkkareita apteekissa. Kela-kortti riittää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Hölmö ap, mihin henkkareita tarvitset kun reseptilääkkeitä haet.
Käytin vuoden ajan vanhentunutta passia henkkarina eikä ollut kertaakaan ongelmaa sen suhteen
Henkkareista ei ole apteekissa mitään hyötyä, Kela-kortin sä siellä tarvitset.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:35"]Henkkareista ei ole apteekissa mitään hyötyä, Kela-kortin sä siellä tarvitset.
[/quote]
Kelakortissa ja ajokortissa tau vaikka kuvallisessa henkilökortissa on kaikissa se sama viivakoodi niin kaikki kelpaavat.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Hölmö ap, mihin henkkareita tarvitset kun reseptilääkkeitä haet.
[/quote]
Joku ei oo tainnut käyttää e-reseptiä ikinä?
Ap tässä, en ole koskaan hakenut e-reseptiä. En tiedä missä minun kelakorttini on. Voi paskankakka
Postiin voit kirjoittaa kaverille valtakirjan että kaveri saa hakea sun paketin. Valitse sellainen kaveri jolla on voimassa olevat henkkarit. Lääkkeiden kanssa sama juttu.
Googlaa "posti valtakirja" niin löytyy virallinen lomake jonka voit printata ja täyttää niin saat pakettisi.
Aika natsimeininki jossain postissa. :D
onks sulla ajokorttia? passia? koita eri virkailijalle näyttää
Postitäti siis ei antanut kun huomasi