Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa, jos toisen seksuaalihistoria ei haittaa?

Vierailija
05.04.2014 |

Voisin hyvin kuvitella olevani vaikka entisen prostituoidun kanssa, kunhan voisin luottaa hänen olevan minulle uskollinen. Vaikea selittää, mutta jostain syystä asia ei ole niin vaikea kuvitella, vaikken ole itse ollut monen kumppanin kanssa. Miksi yleinen ajatus on se, että ihmisen arvo laskee hänen historiansa myötä? Nykyisyyshän on tärkeintä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut viisaita. 

"Ihmisen arvoa ei ratkaise se, mistä hän on tullut, vaan se, minne hän on matkalla."  

Vierailija
2/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan, ettei pitäisi kertoa omaa historiaansa. Minua ei haittaa, mutta häiritsisi kyllä ellen tietäisi toisesta niinkin olennaista asiaa, oli se sitten nolla tai 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä henkilökohtaisia aiheita, joista kaikilla on omat tuntemuksensa. Itse en menisi avautumaan kuin korkeintaan vakikumppanille, johon voin luottaa.

Vierailija
4/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi etä ihminen on osiensa summa ja historialla olisi väliä. Ei kai sitten.

Vierailija
5/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua minun mielestäni, jos seksikumppaneiden määrä vaikuttaisi mitenkään ihmisarvoon. Joku voi niin kokea tai kaikki ei ehkä vaan kestä ajatusta toisesta jonkun muun kanssa.

Vierailija
6/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä haittaisi, jos mieheni olisi ollut usean eri naisen kanssa enkä itse olisi kokenut.

Vierailija
7/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinä oon mieheni kanssa ollut 8 vuotta, siitä 7 ollaan asuttu yhdessä. Meillä on myös 5-vuotias lapsi. Enkä tiedä hänen entisten tyttöystäviensä määrää, enkä varsinkaan sitä, kuinka monta seksikumppania hänellä on ollut. Tiedän ainoastaan viimeisen ennen mua. n tiedä, milloin hän on menettänyt poikuutensa ja kenen kanssa, en tiedä edes suunnilleen, kuinka vilkasta hänen seksielämänsä on ollut. Eikä mua kiinnostakaan. Eikä mieheni tiedä minusta noita asioita, eikä ole ikinä kysynytkään.

Vierailija
8/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 06:42"]

Miinä oon mieheni kanssa ollut 8 vuotta, siitä 7 ollaan asuttu yhdessä. Meillä on myös 5-vuotias lapsi. Enkä tiedä hänen entisten tyttöystäviensä määrää, enkä varsinkaan sitä, kuinka monta seksikumppania hänellä on ollut. Tiedän ainoastaan viimeisen ennen mua. n tiedä, milloin hän on menettänyt poikuutensa ja kenen kanssa, en tiedä edes suunnilleen, kuinka vilkasta hänen seksielämänsä on ollut. Eikä mua kiinnostakaan. Eikä mieheni tiedä minusta noita asioita, eikä ole ikinä kysynytkään.

[/quote]

Minulla on juuri päinvastoin. Ei haittaa kunhan tietää, vaikkei sillä merkitystä olekaan.

Vierailija
9/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää näin 45-vuotiaana kiinnosta, nuorempana kyllå.

Vierailija
10/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää näin 45-vuotiaana kiinnosta, nuorempana kyllå.

Vierailija
11/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo itelle väliä. Onpahan saanut kokeilla.

Vierailija
12/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, laitoin tämän tänne vastineeksi luettuani ketjuja, joissa osa sanoi hylkäävänsä toisen, jos on ollut liian "huolimaton". Ihmettelinkin vähän, mutta voihan olla että miehet useammin ajattelevat niin eivätkä naiset niinkään.

AP

Vierailija
13/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mulla ole mitään käsitystä montako naista mun miehelläni on ollut nuorena. Huhuja olen kuullut, että ei ole mikään eilisen teeren poika, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi tentata moista. 13 vuotta yhdessä oltu... 

Ei sen puoleen, ei tiedä mieskään mun miesseikkailuistani mitään. Eikä oo kysellyt. 

Vierailija
14/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi ottaa itsetunnon päälle, jos ei ole itse kokenut. Kokemusta on. Onneksi kaikkia ei silti haittaa.

Vierailija
15/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... Ihminen on tänä päivänä sitä, mitä menneisyydessä on tapahtunut. kyllähän ihminen, jolla on ollut 100 naista on jotenkinerilainen kuin se, jolla on ollut 1. Siksi minusta kysymys on merkittävä. Mutta minä olenkin käyttäytymistieteilijä...

pystyn kyllä ymmärtämään, ettei jotakuta 100 naista haittaa. Mutta suuri mysteeri. Inulle on se, että miten ihminen voi luottaa mieheen, joka on tullut suhteeseen pettämisen kautta?

Vierailija
16/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden aiempi seksielämä kiinnosta. Omastanikaan en avautuisi, en koe sen olevan kenenkään muun kuin itseni asia :)

Vierailija
17/17 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut ihan yksi hailee montako naisystävää mun miehelläni on ollut, miksi pitäisi kiinnostaa? Nyt hän on mun kanssani ja se riittää mulle.