terveydenhoitaja auttaa
Olen pian valmistumassa unelma-ammattiini ja valmis vastaamassa kysymyksiinne.olen tosin jo 32 v.mutta sh puolella toiminut vuosia.
Kommentit (5)
Mistä aiheesta teit opparin? Entä kehittämistehtävän? Aiotko nyt hakeutua Th:n työhön vai jatkaa sh:na?
T; jouluna valmistunut Th
Opparin tein koskien mielenterveystyön osaamista työterveyshuollossa,olen ollut yksityisellä työssä ja siellä kokenut vajavaisuuksia tälla saralla.kehitystyö painottui lääke puoleen koska setäni Fimealla työssä.Tulevaisuudessa toivon pääseväni lukemaan hoitotiedettä.
2/4 viestin kirjoittaja.tiedät varmasti itsekin että yhteys myrkytystietokeskukseen.oli varmaan provo!!?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:21"]Opparin tein koskien mielenterveystyön osaamista työterveyshuollossa,olen ollut yksityisellä työssä ja siellä kokenut vajavaisuuksia tälla saralla.kehitystyö painottui lääke puoleen koska setäni Fimealla työssä.Tulevaisuudessa toivon pääseväni lukemaan hoitotiedettä.
[/quote]
Opettele oikeinkirjoitus, tyhmä.
Onko propyylialkoholihuurujen lyhytaikaisesta hengittämisestä raskaana haittaa sikiölle? Tuli huono olo äsken, olin unohtanut ko. aineeseen kastetun rätin huuhtelematta pöydälle ja sehän haihtuu helposti.