Teinien suihkussa käynti
Kuinka usein teininne käyvät suihkussa? Avokkini mielestä joka toinen ilta riittää,kainalot voi pestä lavuaarissa ja hiukset myös. Jos haluaa joka ilta suihkuun pitää harrastaa liikuntaa ja kylppärikin kärsii,kun se kastuu joka päivä.. Ja edit.kyse minun lapsistani..ja mielestäni kerran päivässä voi käydä suihkussa
Kommentit (42)
Voi käydä niin usein kuin iho kestää. Meillä ei joka päivä pysty kun kuivuu niin pahasti.
Kerran päivässä. Avokkisi kuulostaa painajaiselle, tuollaisen kanssa on teinin vaikea elää, suihku on tuskin ainoa asia mihin puuttuu.
Todellakin hygienian takia joka päivä. Mieti nyt kun hormonit hyrrää, että mikä lemu jos ei joka päivä
Todellakin joka päivä käyvät. Itsestäänselvyys meillä.
Itse kävin lapsuudenkodissani (myös teininä) pesulla 2 kertaa viikossa. Vaatteet vaihdettiin kerran viikossa. Haisin varmaan aivan järkyttävälle.
No olen sitä mieltä,että hyvä kun pitää huolta hygieniasta,ehkä olen viikon käymättä itse suihkussa 😁 mut olen anaway altavastaaja,taloudellisesti..
Paljon urheileva nuori käy meillä n. kolme kertaa päivässä.
Avomiesten ei pitäisi kontrolloida toisten suihkussakäyntiä lainkaan, teinit päättävät itse, vaikka kävisivät joka päivä. Jos taloudellinen tilanne on heikko että vesilasku on miljoonan per vuosi, siitä voi keskustella aikuiset keskenään, mutta teini ei voi kuntien veden hinnalle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin lapsuudenkodissani (myös teininä) pesulla 2 kertaa viikossa. Vaatteet vaihdettiin kerran viikossa. Haisin varmaan aivan järkyttävälle.
Älä sure. Tuskinpa sen pahemmmalle haisit,mitä toisetkaan. Niillä oli vaan hajuvettä ja dödöä. Ei maalaistaloissa joka päivä suihkussa käyty. Sauna lauantaisin. Kaivossa vesi ja ulkosauna. Kesällä sitten rantasaunassa pari kertaa viikossa. Itsekin kävin kouluaikaan kerran viikossa saunassa. Ei kukaan purnannut pahasta hajusta ja omanipa se oli :)
Vesi maksaa,jatkuva vedellä lotrailu voi aiheuttaa vesivahinkoja,iho kuivuu ja miksei se lavuaaripesu riitä? Nämä ovat niitä avokkini pointteja ja minä maksan vesilaskun,puolet öljystä ja sähköt.mut talo on mieheni. "Onneksi" lasten isä on kuollut,tämä olisi hänen jatkuvalle todistelulleen,ett olen huono äiti ja nyt kun pohdin,niin ehkä olenkin..
Jos äijäsi iho kuivuu niin olkoot käymättä suihkussa mutta mitä muiden suihkussa käynti sille kuuluu? Kerran päivässä vähintään kuuluu suihkussa käydä. Ainakin meillä kaupungissa, maalaiset varmaan käy sitten kerran viikossa.
Avokki pihalle jos estää teinin suihkussa käymisen. Oikeasti. Hitto vieköön.
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa?!? Mitä ihmettä,kuulostaa kyllä erikoiselle ajankäytölle? Aamulla-koulu-harrastus-suihku-jotain-suihku?
Kukkoilee teinien kustannuksella, pistä ulos jäähtymään nuoren suihkussakäynnin ajaksi. Ja opettakaa lapset siistimään jälkensä.
Vattenfalli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa?!? Mitä ihmettä,kuulostaa kyllä erikoiselle ajankäytölle? Aamulla-koulu-harrastus-suihku-jotain-suihku?
Aamujäiden jälkeen käy ennen kouluun menoa, koulusta menee treeneihin minkä jälkeen käy ja usein illalla vielä ennen nukkumaan menoa käy suihkussa .
Ihmeellisempää olisi jos haluaisi haista urheilun jälkeen. itsekin käyn aamun, illoin suihkussa enkä edes treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure. Tuskinpa sen pahemmmalle haisit,mitä toisetkaan. Niillä oli vaan hajuvettä ja dödöä. Ei maalaistaloissa joka päivä suihkussa käyty. Sauna lauantaisin. Kaivossa vesi ja ulkosauna. Kesällä sitten rantasaunassa pari kertaa viikossa. Itsekin kävin kouluaikaan kerran viikossa saunassa. Ei kukaan purnannut pahasta hajusta ja omanipa se oli :)
Voi jessus. XDDDD Minulla on aina ollut hajuvettä ja dödöä, JA KÄYN JOKA IKINEN PÄIVÄ SUIHKUSSA. Kävin myös teininä, ihan itsestäänselvyys minulle. Kesäisin on pakko käydä pitkin päivää parissa pikasuihkussa. En ala kesken päivän hinkkaamaan dödöä pois saippualla, vaan huuhtaisen nopeasti päästä varpaisiin ja siinä se.
Että minun hajusteideni käyttö ei todellakaan ole mitään peittelyä, vaan käytän niitä, koska rakastan tuoksuja. Migreenin takia en voi sietää liian vahvoja hajuja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vattenfalli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamujäiden jälkeen käy ennen kouluun menoa, koulusta menee treeneihin minkä jälkeen käy ja usein illalla vielä ennen nukkumaan menoa käy suihkussa .
Ihmeellisempää olisi jos haluaisi haista urheilun jälkeen. itsekin käyn aamun, illoin suihkussa enkä edes treenaa.
Aamujäiden????!! XDDDDDD öööööö....
16v teinin annetaan suihkutella keskiviikkoisin ja lauantaisin. Ke nopea riittää mutta saunalauantaina saa pestä itsensä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos äijäsi iho kuivuu niin olkoot käymättä suihkussa mutta mitä muiden suihkussa käynti sille kuuluu? Kerran päivässä vähintään kuuluu suihkussa käydä. Ainakin meillä kaupungissa, maalaiset varmaan käy sitten kerran viikossa.
maalla asutaan,mut ihan kaupunkilais töissä. Mut tosiaan miehen asunto ja minä vain maksan asumiseni. Selväksi tuli,että "olen oikeassa"ja muidenkin teinit käyvät suihkussa päivittäin. Ja myös se,että minä 50v nainen,olen tossun alla.
Poikani käy joka ilta. 17 vee