Miten onnistuisi kirjoittamaan sellaisen otsikon, jota kukaan ei avaa
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:49"]Tämä ketju ja noi avaukset huvittaa mua nyt aika suuresti. Olen vähän väsynyt.
öliöli
[/quote]
Niin mäkin. Oon koko tän ketjun lukemisen ajan kieriskellyt ääneen nauraen sohvalla. Silmät vaan vuotaa.
Mä kokeilisin jotain hurmoshenkisen uskonnollista otsikkoa!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:12"]
En todella tiedä. Mun "listataan hurjimmat neekerit" -ketjun avasi usea ja peukuttikin pari.
[/quote]
Mitä siinä ketjussa oli kun poistettiin?
-Hauska toi "paras vanupuikko"! Ja senkin oli moni avannut! Ei oo totta!
Noita otsikoita pitäisi kokeilla parin päivän päästä, kun tämä keskustelu on jo unohdettu. Nyt ainakin ihan piruuttani avaan kaikki keskustelut :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:42"]
Mä kysyin tänään että onko yksittäispakatut Vanhat autot-karkit eri makuisia kuin pussissa. Kukaan ei vastannut, eli ei varmaan myöskään avannut, koska koko kysymys oli jo otsikossa.
[/quote]
Öö, ne numerot siinä aloituksen perässä. Toinen on vastaukset ja se toinen avaukset. Eli 2/275 tarkoittaa että 275 on avannut ja 2 vastannut.
[/quote]
Niin, kyllä mä sen tiedän. En vaan katsonut silloin että avasiko sitä kukaan ja oletin että tuskin avasi kun ei kerta vastannut. Jos klikkaa kirjanmerkeistä sen keskustelun auki niin ei näe avauksia, enkä jaksa etsiä sitä enää selaamalla sivuja taaksepäin.
-27
"Ei se oikea mutta." on saanut olla rauhassa jo neljä minuuttia!
Avasin pari tosi tylsää aloitusta, kukn luulin niiden olevan näitä meidän kokeiluja, mutta siellä ihan tosissaan olikin joku ("Rumuus" ja "tulevaisuuden skenaariot"). ups
Toi peruskaakaon valmistusohje on toivottavasti tämän ketjun innoitusta! Tosi hyvä, mutta sekin avattiin.
Nauraattaa hitosti! Joku on laittanut ton mun "Jaana Alinen on hyvä puhuja" ja sekin piru vieköön heti avattu!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:27"]
HEH:
[/quote]
Mattriavazzo on alkanut elää omaa elämäänsä. Google ohjaa vauvapalstalle;)
hankala tehtävä. Mutta jos laitat otsikkoon vähintään kaksi näistä sanoista, niin yksikään mies ei ketjua avaa: ovulaatio, tampoonsi, pikkuhousunsuoja, kuukautiset, vuoto. Mutta ketju, jota naiset eivät avaisi, sellaista ei olekaan.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:04"]
Kirjoita siihen "Higgsin bosoni, asiaa hiukkasfysiikasta"
Kyllä senkin joku avaa, muttei taatusti tule vastauksia kuin ehkä 1 tai 2.
[/quote]
älähän nyt. Minä olen tosi kiinnostunut tästä aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:46"]
Kelan asumistuen vuositilasto?
[/quote]
Tästä saa monta juttua politiikasta kiinnostunut av-lukija :D
Otsikkoon vain pisteitä, niin bugin takia kukaan ei voi avata
Ihmiset ovat kyllä liikaa vauva-palstalla, kun avaavat näitä meidän typeriä aloituksia! :D