Miten onnistuisi kirjoittamaan sellaisen otsikon, jota kukaan ei avaa
Kommentit (57)
Mä ainakin avaisin "roskiksen tyhjennyksen"!
Onko tuo "Kerron teille sukistani" tällainen yritys? ;)
Kokeilin nyt noita "Patti kyynerpäässä" ja "Ajatuksiani Matriavazzon romaanista "
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:38"]
Kokeilin nyt noita "Patti kyynerpäässä" ja "Ajatuksiani Matriavazzon romaanista "
[/quote]
äsh, molemmat avattiin heti!!
Tämä voisi toimia:
sertfgyjikoölkjhgytfry56u7ui
Kokeilen nyt sitä roskiksen tyhjennystä!
Mä kysyin tänään että onko yksittäispakatut Vanhat autot-karkit eri makuisia kuin pussissa. Kukaan ei vastannut, eli ei varmaan myöskään avannut, koska koko kysymys oli jo otsikossa.
öliöliöliöliöli lolololololololololol
Yritin nyt tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:38"]
[/quote]
äsh, molemmat avattiin heti!!
[/quote]Mun teki mieli tulla nillittämään, että kyynärpää on otsikossa väärin kirjoitettu :) Typot otsikoissa kerää pätijöitä.
Tämä ketju ja noi avaukset huvittaa mua nyt aika suuresti. Olen vähän väsynyt.
öliöli
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:42"]
Mä kysyin tänään että onko yksittäispakatut Vanhat autot-karkit eri makuisia kuin pussissa. Kukaan ei vastannut, eli ei varmaan myöskään avannut, koska koko kysymys oli jo otsikossa.
[/quote]
Mun mielestä ne on kuin onkin eri makuisia! Erittäin kiinnostava aihe mielestäni myöskin.
Mainosta jotain.
Jää yleensä avaamatta.
Mä aion kokeilla seuraavaksi sellaista otsikkoa kun "Ei otsikkoa, ei viestiä, turha avata"
-27
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:57"]
Mä aion kokeilla seuraavaksi sellaista otsikkoa kun "Ei otsikkoa, ei viestiä, turha avata"
-27
[/quote]
Ei voi olla totta, sekin avattiin :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:57"]
-27
[/quote]
Ei voi olla totta, sekin avattiin :D
[/quote]
No tietenkin avataan, koska ihmiset haluavat trollailla.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:04"]
Kirjoita siihen "Higgsin bosoni, asiaa hiukkasfysiikasta"
Kyllä senkin joku avaa, muttei taatusti tule vastauksia kuin ehkä 1 tai 2.
[/quote]
No minä avaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Öö, ne numerot siinä aloituksen perässä. Toinen on vastaukset ja se toinen avaukset. Eli 2/275 tarkoittaa että 275 on avannut ja 2 vastannut.
Spämmää yhtä sekopäistä otsikkoa. Tyyliin tee monta aloitusta otsikolla: RAISKASIN TÄNÄÄN NAAPURIN KISSAN!, niin jotain niistä ei yleensä avata.