Miten onnistuisi kirjoittamaan sellaisen otsikon, jota kukaan ei avaa
,
Kommentit (57)
Kokeilin nyt noita "Patti kyynerpäässä" ja "Ajatuksiani Matriavazzon romaanista "
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:38"]
Kokeilin nyt noita "Patti kyynerpäässä" ja "Ajatuksiani Matriavazzon romaanista "
[/quote]
äsh, molemmat avattiin heti!!
Mä kysyin tänään että onko yksittäispakatut Vanhat autot-karkit eri makuisia kuin pussissa. Kukaan ei vastannut, eli ei varmaan myöskään avannut, koska koko kysymys oli jo otsikossa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:38"]
[/quote]
äsh, molemmat avattiin heti!!
[/quote]Mun teki mieli tulla nillittämään, että kyynärpää on otsikossa väärin kirjoitettu :) Typot otsikoissa kerää pätijöitä.
Tämä ketju ja noi avaukset huvittaa mua nyt aika suuresti. Olen vähän väsynyt.
öliöli
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:42"]
Mä kysyin tänään että onko yksittäispakatut Vanhat autot-karkit eri makuisia kuin pussissa. Kukaan ei vastannut, eli ei varmaan myöskään avannut, koska koko kysymys oli jo otsikossa.
[/quote]
Mun mielestä ne on kuin onkin eri makuisia! Erittäin kiinnostava aihe mielestäni myöskin.
Mä aion kokeilla seuraavaksi sellaista otsikkoa kun "Ei otsikkoa, ei viestiä, turha avata"
-27
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:57"]
Mä aion kokeilla seuraavaksi sellaista otsikkoa kun "Ei otsikkoa, ei viestiä, turha avata"
-27
[/quote]
Ei voi olla totta, sekin avattiin :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:57"]
-27
[/quote]
Ei voi olla totta, sekin avattiin :D
[/quote]
No tietenkin avataan, koska ihmiset haluavat trollailla.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:04"]
Kirjoita siihen "Higgsin bosoni, asiaa hiukkasfysiikasta"
Kyllä senkin joku avaa, muttei taatusti tule vastauksia kuin ehkä 1 tai 2.
[/quote]
No minä avaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Öö, ne numerot siinä aloituksen perässä. Toinen on vastaukset ja se toinen avaukset. Eli 2/275 tarkoittaa että 275 on avannut ja 2 vastannut.
Spämmää yhtä sekopäistä otsikkoa. Tyyliin tee monta aloitusta otsikolla: RAISKASIN TÄNÄÄN NAAPURIN KISSAN!, niin jotain niistä ei yleensä avata.