rukoilen juuri kielillä ja suuni sanoissa on sana "moskova", mitä tämä tarkoittaa?
rukoilen juuri kielillä ja suuni sanoissa on sana "moskova", mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (21)
Pistä esille vähän pidempi pätkä sitä jollotusta, niin kerron tuleeko sinun kanavallasi esim. Venäjän säätiedotukset tai vastaavaa.
selittäjä kirjoitti:
sain selityksen: se tarkoittaa. "pian Moskova hyökkää Suomeen"
Jaa, no eihän tässä sitten ole hätää. Moskovassa on aika vähän joukkoja. Jos koko Venäjä hyökkäisi niin se olisi paha juttu.
Tuota samaa profetiaa on muuten jauhettu vuodesta 1945 lähtien, ja ei ole tapahtunut. Mutta totta kai, kun tarpeeksi pitkään odotellaan niin luonnollisesti Venäjä taas joskus hyökkää, ja sitten voidaan sanoa että profetia oli totta.
Minä profetoin että eräänä päivänä Sauli Niinistöstä jättää aika.
Sitä, että saksalainen disko tekee paluun.
Moskau! Moskau!
Wirf die Gläser an die Wand!
Russland ist ein schönes Land
Ho ho ho ho ho, hei!
Olet vahingossa suomalaisiin nahkoihin syntynyt ryzzänsielu vihdoin ymmärtänyt että et ole kotonasi. Korjaapa nyt tämä universaalissa reinkarnaatiokeskuksessa tehty lajittelumoka ja pakkaa kamasi, hanki menolippu itsellesi itäiseen onnelaasi. Ensimmäiset Allegro-junat sinne onnelaasi suuntaan lähtevät seitsemän aikaan aamulla Helsingistä.
Jossain kielilläpuhumisvideossa mummo hoki: Marabuu, marabuu, marabuu!!!
Mitä se tarkoittaa?
Taivaassa syödään suklaata?
Sukkaa on saatanasta?
Putinin kehon sairastuttua parkinsonin tautiin, hänen mielensä on ilmeisesti löytänyt sinut ja hiljalleen ottaa kehosi valtaansa. Nyt huomaat ajattelevasi Moskovaa, kohta tunnet pakottavaa tarvetta matkustaa sinne ja kohta huomaatkin olevasi Venäjän uusi presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Putinin kehon sairastuttua parkinsonin tautiin, hänen mielensä on ilmeisesti löytänyt sinut ja hiljalleen ottaa kehosi valtaansa. Nyt huomaat ajattelevasi Moskovaa, kohta tunnet pakottavaa tarvetta matkustaa sinne ja kohta huomaatkin olevasi Venäjän uusi presidentti.
Haittaako jos tulevan pressan tomumaja ei ole syntyperäistä äitivenäläistä tekoa?
Kanavoit henkeä jolla on Moskova -aiheesta asiaa tai on ollut siellä.
Miten painotat sanan? Kuulostaako venäjältä vai joltain muulta kieleltä?
Älä välitä typerysten kommenteista. Puhun itsekin kielillä ja toisaalta olen kielitieteilijä. Puhumassani kielessä on selkeä fonotaksi, ei ole mitä tahansa siansaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos tulevan pressan tomumaja ei ole syntyperäistä äitivenäläistä tekoa?
Mä luulen, että Kremlissä saadaan aikaiseksi joku poikkeuslaki suunnitelman toteuttamiseksi.
Tulet saamaan Sputnik-rokotteen.