Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki yksinäiset, masentuneet ja/tai syrjäytyneet sinkut, mitäs teidän Perjantai-iltaan kuuluu?

Vierailija
27.11.2020 |

Minä ajattelin jos olisin kerrankin ilman alkoholia viikonlopun, mutta tämä yksinäisyyden ja tyhjänpanttina olemisen tunne on ihan tukahduttava. Ei paljon motivoi istua ja tuijottaa telkkaria selvin päin kun kaikki siivoomiset, lenkkeilyt, lukemiset jne on jo tehty eikä ole enää mitään mitä huvittaisi tehdä. Mites te muut saatte nämä illat siedettävästi kulumaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamalla. Selvänä täälläkin tämä viikonloppu, alkuviikolla vedin kolmen päivän ryyppyputken (olen työttömänä) joten pieni tauko tekee varmaan hyvää. Alkuviikolla alkossakin on rauhallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku enkä masentunut, mutta ajattelin tulla kertomaan, että ihan kohta aukeaa korkki!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan nettideittailua. Tykkäilen naisista ja lähetän viestejä.

Kohta pizza uuniin ja joku leffa päälle.

Vierailija
5/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoa. Sohva, tv, koira, käsityöt, kirjat, some, ehkä vähän karkkia. Olen tyytyväinen introvertti. Masennuslääkitys.

Vierailija
6/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Assassin's Creed Valhalla on julkaistu. Aion ostaa ja meneekin sitten viikonloppu pelatessa. Kalja maistuisi pelaamisen ohessa, mutta valitettavasit oon 1200 kcal per päivä dieetillä joten ei mahdu kaljoja siihen. 

Oon periaattesssa yksinäinen eli ei ollenkaan ihmissuhteita, mutta toisaalta tämä on mun oma valinta enkä kärsi siitä.

Vierailija
7/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että Assassin's Creed Valhalla on julkaistu. Aion ostaa ja meneekin sitten viikonloppu pelatessa. Kalja maistuisi pelaamisen ohessa, mutta valitettavasit oon 1200 kcal per päivä dieetillä joten ei mahdu kaljoja siihen. 

Oon periaattesssa yksinäinen eli ei ollenkaan ihmissuhteita, mutta toisaalta tämä on mun oma valinta enkä kärsi siitä.

Kuinka monta kaljaa mahtuisi 1200 kkaloriin jos ei söisi mitään?

Vierailija
8/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson elokuvaa Netflixistä ja mässytän karkkia ja tietty palstailen täällä. Rauhallinen koti-ilta, kuten aina. Yksin, mutten yksinäinen.

Vierailija
9/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se sille mikä päivä se on, samalla tavalla kuluu. Palstalla, pelaten ja netflixiä ehkä. Kyllä maistuisi kalja, mutta ajattelin huomenna käydä kaupassa. Tai ensi viikolla. Hyvä kai se on pari viikkoa kuivin suin aina välillä.

Täytyy kyllä sanoa että hyvä etten asu kovin lähellä kauppaa, vois olla selviä päiviä vielä vähemmän,

Vierailija
10/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itkeny, vetäny kätee ja saunonut. Toivon et joku tulis juomaan kaljat pois ennenkuin juon ne itse.

Vierailija
11/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei telkusta tule mitään. Kävelen ulkona ja katselen ihmisten jouluvaloja.

Vierailija
12/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kaljaa mahtuisi 1200 kkaloriin jos ei söisi mitään?

Olut sisältää n. 30 kaloria/dl, eli n. 100 per tölkki/pullo, joten 12 olutta riittää.

Vierailija
13/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri laittaisinko kylvyn mutta sen jälkeen menee kyllä ihan sipiksi joten olisi aikainen nukkumaanmeno.

Vierailija
14/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei telkusta tule mitään. Kävelen ulkona ja katselen ihmisten jouluvaloja.

Illalla Babylon Berlin, Montalbano ja Gran Torino. Johan siinä yhdelle illalle.

Vierailija
15/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoa määritelmä otsikosta täyttyy. Koti-iltahan se on edessä ja huippusuosittu musiikkipitoinen viihdeohjelma neloselta. Periaatteessa olisi vielä varaa hakea jotain juotavaakin, mutten ole vielä varma teenkö sen.

Vierailija
16/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaan ja mietin miten selviäisi ensi kesään tämän masentavan pimeyden yli tappamatta itseään. Lenkillä ei voi jatkuvasti käydä ja telkkaa ei jaksaisi aina katsoa. Ei ole mitään tekemistä kun kaikki on kielletty.

Vierailija
17/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvin tavallista. Olen ulkoillut jo päivällä ja varmaan illallakin vielä menen. Urheilua katson, kun sitä sattuu tulemaan, vaikka ei se aina kiinnostakaan niin paljon, mutta katson silti. Ruokaa laitoin ja saunaan varmaan tänään vielä menen, että kylmyys lähtisi kun olen palellut koko päivän. Yritän keskittyä katsomaan jonkun elokuvan, kun vaan löytäisi kiinnostavan. Samalla se tyypillinen musiikin kuuntelu ja uusien bändien sekä biisien etsintä kuunteluun. Tuon musiikin parissa voi mennä monta tuntia jos hyvin käy. Tämä sama kaava on tosin käytössä muutenkin ja sillä paljolti mennään päivästä toiseen.

Vierailija
18/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää seurata kuka tippuu BB:stä tänään :D

19/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen koti-ilta tiedossa. Olen ollut pois töistä, joten ei edes tunnu perjantailta. Varmaan lämmitän saunan ja katson tv:tä. Illaksi oli vähän karkkia, mutta söin ne jo.

Vierailija
20/29 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttiin pitäisi lukea. Pidän itseäni syrjäytyneenä, vaikka opiskelen yliopistossa. Tämä johtuu siitä, että olen yksinäinen ja ollut mielenterveyssyistä kuntoutustuella jo kauan. Yliopisto-opinnot eivät ole edenneet normaalissa tahdissa. Kohta varmaan kuntoutustuki lopetetaan, ja joudun/pääsen hakemaan töitä ihan turhaan. Kukaan ei ota sairasta ihmistä töihin, kun työttömänä on paljon terveitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan