Minne kaikkialle ilmoitus kotia etsivästä koirasta?
Etsin ystäväni puolesta uutta kotia koiralle, jolle hän on tarjonnut väliaikaiskodin, mutta on miehensä kanssa ns. "kypsyneet" koiraan ja haluavat siitä eroon.
Minne kaikkialle minun kannattaisi jättää koirasta ilmoituksia? En todellakaan haluaisi että nuori terve ja hyväkäytöksinen koira lopetettais, joten vinkkejä eri ilmoituspaikoista otetaan vastaan!
Apulassa on jo ilmoitus, facebookiin meinaan tehdä myös ilmoituksen jota voi jakaa ja mietinkin että mihin facebookin yhteisöihin ilmoitusta kannattaisi linkkailla?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:56"]
Kuin ei sun ystäväs edes itse viitsi vaivautua etsimään kotia???
[/quote]
Jaa-a, ei hällä taida mielenkiinto siihen riittää..
Kuulostaa huolestuttavalta. Jos koira ei käyttäydy toivotulla tavalla, syy on useammin itsessä kun koirassa. Mitä pahaa koira on tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:06"]
Kuulostaa huolestuttavalta. Jos koira ei käyttäydy toivotulla tavalla, syy on useammin itsessä kun koirassa. Mitä pahaa koira on tehnyt?
[/quote]
Koiran käytöksessä ei ole mitään vikaa, ystäväni ja mieheni eivät vain halua pitää koiraa itsellään. He luulivat ottavansa koiran vain väliaikaisesti hoitoon, mutta tässä kävikin niin, että alkuperäinen omistaja ei haluakaan koiraa enää takaisin.
Kuin ei sun ystäväs edes itse viitsi vaivautua etsimään kotia???