Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halvaantunut lintu terassilla

Vierailija
28.07.2006 |

meidän terassilla kököttää vissiin halvaantunut lintu. Päätä se kääntelee, mutta jotenkin kummallisessa asennossa. Minnekään se ei liiku. Törmäsi varmaan ikkunaan. Mua tekee niin pahaa, on kai se kipeä. Se pitäis vissiin tappaa, mutta mä en pysty. En millään. Nyt se on ollu siinä pari tuntia. Mies tulee töistä vasta klo 16 maissa. Sen kai pitää siihen asti kitua. Vai mitä teen. Vien sille vettä? Kai se sitten sais sydänkohtauksen kun pelästyis ja kuolis pois. Inhottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä näki ettei enää tässä maailmassa, pää meni puolelta toiselle. Mies sen aamulla nosti kuolleena roskiin. En tiedä mikä sen oli.

JA meillä myös tämän tästä linnut paukuttaa ikkunaan, tänään viimeksi ja eräskin kökötti liki tunnin, mutta kyllä se siitä oli häipynyt. Nauratti toi tän päiväinen lintu, sen piti vielä kaksi lisäkertaa kokeilla pääseekö siitä ikkunasta sisään. Eikä meillä ole edes ikkunoita vastapuolella vaan aika tummat ikkunat.

Vierailija
2/4 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alassuin niin että lintu jää sen sisään. Mun vanhemmat teki noin ja parin tunnin päästä lintu oli virkistynyt. Voihan toi teidän lintu kyllä jo vedellä viimesiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vaan mene nykimään paljain käsin!!!!! Onko lähistöllä muitakin kuolleita lintuja? Kannattais varmaan soittaa jonnekin että tutkiivat sen kun on kuollut (siis avaavat ja ottava influenssaviljelyt ym).

Minä ainakin soittaisin!

Vierailija
4/4 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska just meinasin mennä pistämään sen lihoiksi ja pataan hautumaan kun en jaksais kauppaan lähteä. mutta sitten me oltais saatu se invluensa