hyvät paikat olympistadionin konsertissa
oltais menossa robinin konserttiin ja luonnollisesti haluttais kivat paikat, mutta parhaat on menneet. Katsomoon ehdottomasti, koska halutaan istua. Osaako joku sanoa onko D paikat n. 500 jotain ihan ok. Olisko päädyn suoraan lavaa kohti olevat paikat kuitenkin paremmat, jos pääsis alemmas, siellä vaan ei ole katosta sateen varalta?
Kommentit (9)
Millä D sektorilla nuo paikat ovat? Sanoisin, että D 27-28-29 ovat oikein hyviä sektoreita, hitsi kun vielä muistaisin, miten rivit menevät. Olen viime vuosina ollut konserteissa A-katsomossa, muistaakseni jollain rivillä 18-20, jotka ovat keskivaiheilla katsomoa. D:n yläkatsomopaikoilta olen ollut seuraamassa futista, en suosittelisi niitä konserttiin, jossa lava on B-katsomon edessä.
Miksei voi katsoa sitä stadikan karttaa ja päätellä itse?
Kyllä mä katson sitä karttaa, mutta en mä osaa mittasuhteita siten, että tietäisin onko parempi katsoa sivuttain D32 paikalta 500 jotain vai suoraan edestä F53 paikalta 500 jotain - joka tapauksessa ilmeisesti aika ylhäällä, paikkanumeroita kun ei kartassa näy niin en tiedä onko ekat rivit esim. 100 vai alkaako ne ihan ykkösestä... Lähinnä mietin tota sivuttais/ suoraan istumishommaa, oletan, että ääni kuuluu kyllä hyvin kaikkialle.
Toi D32 on ihan ylhäällä ja kauimpana noista D katsoimoista lavasta, eli ehkä suoraan edessä olisi sitten mielekkäämpi?
hyvät paikat - istumaan
valitse jompikumpi
Kummassa päässä siellä on se esiintymislava? Meillä on paikat A3-katsomosta, mutta onko sen lähempänä vai kauempana lavaa kuin esimerkiksi A7?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:34"]
Kummassa päässä siellä on se esiintymislava? Meillä on paikat A3-katsomosta, mutta onko sen lähempänä vai kauempana lavaa kuin esimerkiksi A7?
[/quote]
Lava on aina Stadikan keikoissa tornin puolella. A3 on siis kauempana lavasta kuin A7. Senhän näkee jo lippujen hinnoista, yleensä A7:aa myydään kalleimmassa luokassa, A3:sta seuraavaksi kalleimmassa.
Muuten eroa ei paljon ole, elleivät paikat ole lavan takaa tai nurmelta. Olen tosin ollut 1997 U2:sen PopMart-kiertueen konsertissa Stadikalla lohkolla B20. Sitä myytiin silloin halvalla, tämähän oli ensimmäisiä isoja stadionkonsertteja, ja varmasti ensimmäinen, jossa oli huikean näyttävä lava. Varmasti silloin ajateltiin, että jäisivät lavan taakse. Olivatkin sitten ihan priimapaikat, The Edge soitti koko keikan noin 25 metrin päässä, ja Bonokin tuntui laulavan usein suoraan meille. Nykyään B20-sektorin paikat myydään kalleimmassa lippuluokassa, jos VIP-lippuja ei lasketa, 360 Tourilla olisivat kustantaneet jo 150 egeä!
Muita mielipiteitä. Meillä on oltava istumapaikat ja kaikki A katsoimoiden paikat ja D katsomoiden lähemmät paikat on siis myyty, enää tuolla D.n nurkassa ja F &E on vapaita (kun pitäis olla 2 vierekkäistä)...
Millä D sektorilla nuo paikat ovat? Sanoisin, että D 27-28-29 ovat oikein hyviä sektoreita, hitsi kun vielä muistaisin, miten rivit menevät. Olen viime vuosina ollut konserteissa A-katsomossa, muistaakseni jollain rivillä 18-20, jotka ovat keskivaiheilla katsomoa. D:n yläkatsomopaikoilta olen ollut seuraamassa futista, en suosittelisi niitä konserttiin, jossa lava on B-katsomon edessä.