G: Mätkyjä vai palautuksia?
Kuinka hyvin onnistuit arvioimaan vuoden 2013 tulosi? Saitko mätkyjä vai onko tulossa palautuksia?
Kommentit (29)
Palautuksia joku 270e. Ärsyttää, olin laskenut että saisin palautuksia jonkun tonnin... Aina saanut mukavan joulubonuksen veronpalautuksista, olkoonkin se sitten että "lainasin valtiolle" mikä ei mua haittaa. Tuntuu ylimääräiseltä rahalta kun tulee tollee kerralla takasin. :)
Palautuksia reilu 3000€. Ihan kiva näin päin välillä kun edellisvuosina on aina tullut mätkyjä vajaa paritonnia.
400 palautusta. Pikkuisen alakanttiin olin arvioinut tuloni, niin meni himpun verran lisäprosentille vuoden lopussa.
Tulossa on palautuksia, vielä enempi kun saan merkittyä työmatkat.
Verosuunnitelma meni siinä mielessä pieleen kun en osannut arvata joutuvani 5 kk:n sairauslomalle.
Mistäpä tuota vielä tietää. Tuossa lukee, että palautusta olisi tulossa 130 e, mutta kunhan nyt täyttelen ja laskeskelen, niin sitten näkee kokonaisuuden. Mun veroilmoitus alkaa olla jo hauskaa sorttia... 8 erittelysivua, joten tarkistettavaa piisaa.
Palautuksia tulee. Mulla on vähennyksiä, joita ei itse pysty ilmoitamaan, siksi palautuksia tulee väkisinkin.
Ja osa mun vähennyksistä siirtyy aina miehelle, joten sillekin tulee aina palautuksia. Väkisinkin.
Hieman alle 400 eur palautuksia. Aikaisempina vuosina on tullut aina päälle 1000 eur joten palautusten pienuus yllätti!
Minulle tuli mätkyjä 13,79 euroa. Varmaan ekakerta vuosikymmeneen kun tuli mätkyjä. Yleensä pääsen siihen haarukkaan ettei tule mätkyjä eikä palautuksia.
Korjattavaa ei löytynyt, työmatkakin on lyhyt.
ap.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 07:47"]
Tuleeko nuo laput aakkosjärjestyksessä? Terv. "Virtanen"
[/quote]
Ei tule, eikä tule paikkakunnittainkaan. Aikaisempina vuosina täällä on ollut galluppeja päivämäärästä jolloin ehdotus tuli lisättynä sukunimen ensimmäisellä kirjaimella ja paikkakunnalla, mutta vastauksista ei ole kyllä saanut johdettua mitään logiikkaa missä järjestyksessä niitä postitetaan.
Niitä kuulemma postitetaan huhtikuun puoliväliin saakka.