Naurettavaa. Tyttäreni mököttää,
koska kielsin menemästä poikaystävän luo yöksi. Kyseessä 18-vuotias ja asuu vielä kotona. Selitin tytölle, että sitten kun on aikuinen, voi päättää itse asioistaan. Lapsella on myös kotiintuloajat, eikä siinä ole mielestäni mitään väärää.
Kommentit (9)
Liian vanha ja kokenut minulle.
-Mies 28v-
Vaikka tämä olisi provo, niin omassa nuoruudessani se oli totisinta totta. Äitini ei päästänyt minua poikaystäväni luokse yöksi ennen kuin olin noin 21 v..... :(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 06:29"]
Vaikka tämä olisi provo, niin omassa nuoruudessani se oli totisinta totta. Äitini ei päästänyt minua poikaystäväni luokse yöksi ennen kuin olin noin 21 v..... :(
[/quote]
Olisi soittanut poliisit. Sehän on vankina pitämistä jos ei aikuista ihmistä päästä menemään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 06:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 06:29"]
[/quote]
Olisi soittanut poliisit. Sehän on vankina pitämistä jos ei aikuista ihmistä päästä menemään.
[/quote] Aikuinen ihminen on sitten hyva ja ottaa kamppeensa ja muuttaa omilleen. Saa sitten tehda ihan niinkuin tykkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 07:19"]
Aikuinen ihminen on sitten hyva ja ottaa kamppeensa ja muuttaa omilleen. Saa sitten tehda ihan niinkuin tykkaa.
[/quote]
No niinkin, mutta tosiaan mikään äiti tai isä ei voi kieltää ketään yli 18v menemästä tai se on vapaudenriisto joka on rikos.
Korjaus edellliseen...Tai siis kieltää voi, mutta ei estää menemästä..
Ikis hei pliiiis, keksi parempiii!!