Toimitusjohtajanainen kv konsernissa vastaa
Teen huomisia presentaatioita - kysy mitä haluat.
Kommentit (24)
Mitä harrastat? Kielitaito? Mitä teet mieluiten ystäviesi kanssa? Lempiravintolasi Helsingissä?
Miten olet päässyt noin pitkälle? Miten naisten pitäisi toimia töissä, jotta etenisivät?
Harrastan perheen kanssa olemista, käyn salilla/jumpissa, osaan puhdasta brittienglantia (asunut englannissa). Ystävien kanssa käymme New Yorkissa tai Lontoossa tai syömme vain hyvin heillä tai meillä.
Onko sinulla lapsia? Jos on, kuinka paljon ehdit olla perheesi kanssa?
Pahoittelen kirjoitusvirhettä että englannissa pienellä - äidinkielenopettajani olisi kääntynyt haudassaan.
Suomessa on maailman parhaat johtajat - naiset. Meidän pitää vain osoittaa se. Jos maalaisälyä, koulutusta ja kielitaitoa löytyy niin taivas on rajana.
Lapsia on - kolme poikaa, nyt jo teini- ikäisiä. Miehellä oma ura joten vuorotellaan - toinen Kiinassa tämän viikon, toinen seuraavan, lapsilla aina joku kotona.
Miten tähän pääsin? Olemalla se paras alainen joka ei kysellyt kokoajan kuinka paljon sairaslomia saa oikein pitää kun ne on pitämättä......
Paljonko teet töitä viikossa? ( tuntia) Harmittaako kun ei ole vapaa-aikaa?
Mikä on koulutuksesi? Paljonko palkkaa saat verrattuna edeltäjääsi?2
Koulutus KTM, palkkani edeltävään jenkkiin on kaksinkertainen. Listaamaton ja juu osuu kokoajan...
Mistä valmistuit? Siis missä yliopistossa opiskelit?
onko nyt lama. taantuma, normaalitilanne vai nousukausi siellä yrityksessä? kaikki yritykset eivät ole samanlaisia..
Pääaine? Mitä mieltä olit tai olet Vaasan kauppatieteellisen tasosta? Entä oppilasmateriaali - keskimäärin aika heikkoa vai mitä?
Ei mee läpi.
Suomalaiset Naistoimarit kansainvälisissä konserneissa voi luetella muutamalla sormella. Yksikään heistä ei varmasti ole ap.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:36"]
Ei mee läpi.
Suomalaiset Naistoimarit kansainvälisissä konserneissa voi luetella muutamalla sormella. Yksikään heistä ei varmasti ole ap.
[/quote]Oletko varma, että tiedät mikä on kv-konserni? Onhan noita naistoimareita pörssissäkin, miksei sitten listaamattomissa.
Aivan sama mitä lukee koska businessäly rulaa. Olen ollut kansainvälisessä johtoryhmässä pitkään jossa oli vain minä ja 16 miestä. Unohda koulu (itse pelkkiä L kirjoittaneena) ja tee toisin- tulos puhuu puolestaan.
Mä olen se muutamalla sormella luettava, löydät mut jokaisesta veroluettelosta.
Tosin asunut ulkomailla paljon - ajattelin vain auttaa jos muita todella eteenpäinpyrkiviä- miksi ei?
Nostan koska tylsää taas täällä hotellihuoneessa....