Minkä ikäiselle lapselle vielä joulukalenteri?
Ja kaupasta ostettu vai itse tehty? Kuva-, suklaa- vai yllätyskalenteri?
Meillä 15 vuotiaalle itse tehty yllätyskalenteri. Herkkuja ja meikkeja yms.
Kommentit (20)
Ostin juuri 14v täyttäneelle pojalle Kinderin suklaakalenterin.
Kinder-talon halusi juuri 18 täyttävä, lukiota käyvä tyttäreni. Ja sai myös.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri 14v täyttäneelle pojalle Kinderin suklaakalenterin.
Samoin isoveljensä 21v osti itselleen samanlaisen🙂
Mä olen 48, mulla on ollut joka vuosi kalenteri. Useimmiten partiolaisten.
Ostin molemmille lapsilleni Fazerin joulukalenterit - iät 40 ja 43v. Tämä on meillä perinne, joka muita kovasti huvittaa.
Ihan niin pitkään kuin haluaa. Jos vaikka kotoa muuttanut opiskelija haluaisi joulukalenterin, voisin sen hänelle ostaa vaikka pikkujoululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin molemmille lapsilleni Fazerin joulukalenterit - iät 40 ja 43v. Tämä on meillä perinne, joka muita kovasti huvittaa.
Minusta tuo on aika sympaattinen ja ihana perinne :) Varsinkin, kun se on teidän perheen oma, yhteinen juttu. Tuollaisista pienistäkin asioista ne yhdistävät asiat ja perinteet muodostuvat. Toivottavasti itselläni on jotain vastaavaa omien lasteni kanssa myös sitten, kun ovat aikuisia (nyt ovat vielä ala.-asteella).
50v ja pitäisi käydä joku kiva katsomassa itselle... Ikä on vain numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Mä heitin tälle 15 vuotiaalle haasteen, että kuinka kauan hän haluaa tällaisen joulukalenterin. Vastaus tuli: mummoksi asti. En enää kysynyt että oman mummoksi tulemiseensa asti vai yleensä mummoikään asti. (ennen sanottiin mummoikäisiksi vaihdevuodet ohittaneita) Sanoin vaan, että en taida olla enää tekemässä silloin.
ap.
Meillä on 10-, 15- ja 17-vuotiaat ja kaikilla on joulukalenterit. Minullakin on,samoin miehellä.
Oon 39 ja mulla on neljä kalenteria: Taffel, Fazer, partio ja arpa. Eli ei oo ikärajaa. Teini/esiteini/murkku ikäselle ehkä suklaa tai muu makeinen tai arpa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti ostaa mulle ja mun sisaruksille + kumppaneille (ikä kaikilla 40 hujakoilla) aina noi arpakalenterit. Varmaan ostanu siitä ekasta lähtien joka vuosi.
Ei ole ikärajaa. Halpa vaihtoehto ilahduttaa koko joulukuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 39 ja mulla on neljä kalenteria: Taffel, Fazer, partio ja arpa. Eli ei oo ikärajaa. Teini/esiteini/murkku ikäselle ehkä suklaa tai muu makeinen tai arpa.
Ja jatkan, että lähetin vanhemmilleni suklaakalenterin pienenä pikkujoululahjana, kun ei nyt viitsi näiden 70+ ihmisten luona vierailla.
19-vuotiaalle ostin suklaajoulukalenterin.
Lisäksi 2 tavalliset kalenteria. (ilmaiseksi saatuja)
Mun isä osti joulukalenterin äidilleni ja itselleen. On 66 v.
Meillä koko perhe hankkii joulukalenterit ilman muuta! Lapset halusivat useamman/lapsi ja minulle sopii. Muistan itse, miten tärkeitä joulukalenterit oli lapsena ja joulu ylipäätään. Näin koronan ja kaiken kielletyn keskellä pitää ilo repiä pikkuasioista.
No 18-vuotias sai vielä kinder kalenterin😅