Olen 29 ja löysin päästäni harmaan hiuksen. Onko syytä huoleen vai voiko tämä olla joku yksittäinen vahinko?
Olen ollut niin mieltynyt kiiltäviin, paksuihin ja tummiin hiuksiini enkä värjännyt koskaan millään.
Kommentit (20)
Mulla on päälaella 2 valkoista hiusta, jotka kasvaa aina samaan kohtaan vaikka nyppäisin pois. Epäilen että on vaan pigmenttivirheitä, oon 26v.
mulla tuli ekat 2-3 harmaata nyt 33 vuotiaana tossa keväällä. nyppäsin pois ja ei oo vielä kasvanu samaan kohtaa takaisin. jostain kuulin et ne ei tuu takasi jos juurineen nyppää pois. mut eihän niitä nyt loputtomiin voi nyppiä, muuttuu kaljuksi :D
en myöskää oo koskaan värjänny lettiäni. äitilläni kans tuli ekat harmaat tässä samassa iässä..
kyttään peiliä vainoharhaisesti melkein jokapäivä et millon tulee taas harmaita.
ääh.. vanhuuskriisi. vali vali.
Joillain harmaantuu tukka 30-35 vuotiaana heheheh!!
Jos nyt yhtään lohduttaa, niin muistaisin lukeneeni jostain jutun, että aikainen hiusten harmaantuminen olisi merkki siitä ettei vanhuuden dementiaa välttämättä tulisi. ??
Oon 32 ja hyvinkin harmaa jo. 26 vuotiaana alkoi ja harmaantumisen tiellä edelleen, tällä menolla olen ns mummonharmaa jo 40 vuotiaana 😀
Multakin löytyi harmaa, paksu jouhi ohimolta
Naurattaa. Mulla tuli ekat 19 vuotiaan 😅 harmaat hiukset ei ole vanhuuden merkki
Vierailija kirjoitti:
Oon 32 ja hyvinkin harmaa jo. 26 vuotiaana alkoi ja harmaantumisen tiellä edelleen, tällä menolla olen ns mummonharmaa jo 40 vuotiaana 😀
Ootko rummo 🤣
Tämä on yksi syy miksi on onni olla vaaleahiuksinen. Harmaat ei paista läpi niin selvästi.
Ekat harmaat löysin 28-vuotiaana, nyt 37v. ja olisko 5% harmaita. Ei ne millään nyppimisellä katoa! Harmaat on kivoja, antaa tulla vaan.
Oi, minä taas odotan innolla hiusten harmaantumista 😂
Kyllä, sä tulet kuolemaan siihen ennemmin tai myöhemmin.
Jotkut harmaantuvat aiemmin ja toiset eivät taas. Olen 50-vuotias eikä yhtään harmaata hiusta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut harmaantuvat aiemmin ja toiset eivät taas. Olen 50-vuotias eikä yhtään harmaata hiusta vielä.
Naiset jotka on liian kovia dokaan ja polttamaan harmaantuu ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämmöinen "tieto" on?
Todennäköisesti alat harmaantumaan. Yhdestä tai muutamastakin harmaasta hiuksesta on vielä pitkä matka todella harmaisiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisesti tunnettu juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisesti tunnettu juttu
En ole eläissäni juonut kertaakaan alkoholia tai polttanut tupakkaa. Silti löysin ensimmäisen harmaan 18-vuotiaana. Nyt alle kolmekymppisenä on jo ihan selkeästi myös muiden silmin havaittavissa harmaita
Mulla tuli ekat harmaat 27-vuotiaana. Ihan normaali olet.