Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikesta olet valmis luopumaan, jos rokotustodistus vaaditaan?

Vierailija
27.11.2020 |

Esim lentomatkustaminen, juna, teatteri, konsertit, kirjasto, jne

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteesta on raportoitu hyvin rankkoja ja vaikeita sivuvaikutuksia. Ja se otetaan kaksi kertaa.

Semmoista ei voida massoille pakottaa.

Ihmiset luulevat, että rokote vaan pistetään ja siitä sitten normaaliin elämään aivan kuin ei mitään. Ei tule menemään niin.

Vierailija
2/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteesta on raportoitu hyvin rankkoja ja vaikeita sivuvaikutuksia. Ja se otetaan kaksi kertaa.

Semmoista ei voida massoille pakottaa.

Ihmiset luulevat, että rokote vaan pistetään ja siitä sitten normaaliin elämään aivan kuin ei mitään. Ei tule menemään niin.

Ei kai rokote saisi myyntilupaa jos siitä tulee rankkoja sivuvaikutulsia. Minkä firman rokotetta tarkoitat?

Vierailija
4/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen sitten kun sen saa.

Vierailija
5/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki listatut on sellaisia, joita en ole yli 10 vuoteen harrastanut. Kaikesta muusta paitsi työstäni olen valmis luopumaan, kun muutenkin elän erakkomaisesti enkä juuri ihmisten ilmoilla liiku. Työkin on koodaamista, joten tuskin mitään rokotuspakkoa työpaikalle päästäkseen tulee.

Vierailija
6/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettu levittää tautia aivan yhtä paljon kuin rokottamaton.

Rokote suojaa vain vaikeammilta tautimuodoilta, joten mikä äly olisi vaati rokotustodistusta.

Vierailija
7/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki listatut on sellaisia, joita en ole yli 10 vuoteen harrastanut. Kaikesta muusta paitsi työstäni olen valmis luopumaan, kun muutenkin elän erakkomaisesti enkä juuri ihmisten ilmoilla liiku. Työkin on koodaamista, joten tuskin mitään rokotuspakkoa työpaikalle päästäkseen tulee.

Kävitkö elokuussa helsingissä?

Vierailija
8/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizerin rokotteen sivuvaikutuksina on raportoitu arkuutta käsivarressa, lievää lämpöilyä ja lihaskipuja.

Onpa hirveää.

Vierailija
9/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öö" Kyllä minä voin esitellä ja näyttää tarvittaessa oman rokotepassini. - Ei rokotetiedoissani ole mitään erityistä salattavaa/ peiteltävää. - Miksi omat rokotetiedot pitäisi salata ja peittää? -Enemmän minua saattaisi hävettää, jos en olisi ottanut, jotain yleiseen rokoteohjelmaan ja kaikille suositeltua rokotetta. Näin sanoessani en kuitenkaan tarkoita yleistä isoveljen valvomaa ja vaatimaa sanktioitua yleistä rokotepakkoa, 

Vierailija
10/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha jos matkustaakseen tarvii rokotuksen D: Muusta voin luopua mutta en siitä. 

En kuitenkaan ekana aio rynnätä piikitettäväksi.

Vierailija
11/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen koodari, mutta ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta nähdä jotain leffaa välittömästi, kun se tulee leffateattereihin. Ehdin katsoa leffan ihan hyvin sitten kun se tulee johonkin suoratoistopalveluun. 

Vierailija
12/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotuksen koska haluan käydä ulkomailla

Vierailija
13/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen koodari, mutta ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta nähdä jotain leffaa välittömästi, kun se tulee leffateattereihin. Ehdin katsoa leffan ihan hyvin sitten kun se tulee johonkin suoratoistopalveluun. 

Sori, kirjoititkin elokuussa eikä elokuvissa :D

Vierailija
14/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä. Kyllä täälläkin voi elellä paljolti muita ihmisiä lähikontaktissa kohtaamatta. Ruokaa voi tilata kotiinkuljetettuna, minkä aloitin jo kauan ennen koronaa, etätyössä oltu maaliskuusta asti. Eipä sitä juuri tule käytyä kuin koiraa lenkittämässä joskus, kuukausia voi mennä juttelematta kellekään mitään.

Vierailija
15/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt satuile mitään foliohattujuttuja.  Ei tulee mitään tuollaista.

Vierailija
16/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat täällä jo sisimmässään tajuaa mikä on pelin henki.

Vierailija
17/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettu levittää tautia aivan yhtä paljon kuin rokottamaton.

Rokote suojaa vain vaikeammilta tautimuodoilta, joten mikä äly olisi vaati rokotustodistusta.

Rokotteita tulee monenlaisia.

Vierailija
18/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Otan rokotteen, heti kun saan. Toivottavasti se avaa mulle karanteemittoman pääsyn etelään. Lähden heti.

Vierailija
19/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nää misinformaation levittäjät. Olis ihan hyvä moisille, että tulis pakkorokotukset, joihin vastustelevat rokotekammoiset raahattais käsiraudoissa väkisin. Saatais nauraa niiden kauhulle.

Vierailija
20/22 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta. Itseni voisinkin rokottaa, mutta en lasta. Lapselle uskallan antaa vasta joskus 10v paasta. Eli mita sitten jos yksi parheenjasenesta jaa piikitta? Jaa matkat tekematta anyway

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän