Huh, no eipä ole Hulluilla Päivillä mitään järkevää...
Saa onneksi jättää sen hömpötyksen tänä vuonna väliin. :) Pelkkää krääsää ja järkevät tavarat on samalla hinnalla "alennuksella" millä ne saa arkena viereistä Sokokselta. :D Lentotarjouksetkin ihan luokattomia, ja niitä eniten odotin... samat kohteet kuin viime keväänä! Missä uudet hitit kuten Kroatia? Kyllä näkyy taantuma Stockmannillakin kun ei osata enää kunnon tarjouksia tehdä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
Olen tuo "miten helvetissä" kysyjä ja olen kanta-asiakas, eikä mulle mitään näy! Eikä sitä uutiskirjettä voi enää tilata. On se niin hienoa varjella jotain firman katalogia kuin suurinta salaisuutta :D
[/quote]
Tsekkaa roskapostit, mulla oli siellä.
Voi ääliö! Täällä saatiin jo hyvä riita aikaiseksi, miksi menit jakamaan? Oma häpeä jos ei osaa googlesta tuota etsiä ja täällä mankuu linkkiä :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:00"]
Äh, miten täällä on näin hyväuskoista porukkaa.... Ei niitä tarjouksia ole KUKAAN vielä nähnyt, netissäkin ne näkyvät vasta huomenna.
Joten älkää uskoko kaikenlaisia provoja.
AV-mammoista osa saa kiksit haukkumalla hullareita, ovat ilmeisesti joko itse rutiköyhiä surkimuksia tai sitten sellaisia mukamas-individualisteja, jotka ei koskaan osta mitään sellaista, mikä on suosittua, että ei vaan tule tulkituksi massasieluksi...
https://stockmann.com/hp/index.html
Tuolta ne tarjoukset näkee, mutta vasta huomenna
[/quote]
Tuollahan ne näkyy jo nyt: https://hullutpaivat.com/irrottele_hulluilla_paivilla/fi/?utm_source=apsis-anp-3&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=HP
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:59"]
Mäkin oon kanta-asiakas JA uutiskirjeen tilaaja, muttei mulle kuvastoa tullut...
Onneksi pieni googlailu auttoi:
[/quote]
Hahaha mä mietinki että miksi kukaan noista huutelijoista ei googleta sitä? Ei se nyt niin helvetin vaikeaa voi olla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
Olen tuo "miten helvetissä" kysyjä ja olen kanta-asiakas, eikä mulle mitään näy! Eikä sitä uutiskirjettä voi enää tilata. On se niin hienoa varjella jotain firman katalogia kuin suurinta salaisuutta :D
[/quote]
Ei se mikään suuri salaisuus ole, mutta kun kerran itse olen vaivautunut uutiskirjeen tilaamaan, niin miksi linkittäisin sinulle sen kun et itse ole viitsinyt? Voit varmasti odottaa huomiseen, kun et kerran jaksanut kahta klikkausta aiemmin tehdä.
[/quote]
Kiesus mikä mulkku.
[/quote]
Mulkku on mielestäni tässä tapauksessa se joka kuvastoa pyytää :P vai meinaatko että sunkin pitäis saada palkka mun tekemästä työstä, vaikket oo tullu viime viikolla edes töihin? Eri luokan asia mutta periaate on sama.
[/quote]
Sulla on siis vaikeuksia tietotekniikan kanssa, et tiedä kuinka linkitetään ja sitä rataa...? Ymmärrän, monilla on. :(
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
[/quote]
Ei se mikään suuri salaisuus ole, mutta kun kerran itse olen vaivautunut uutiskirjeen tilaamaan, niin miksi linkittäisin sinulle sen kun et itse ole viitsinyt? Voit varmasti odottaa huomiseen, kun et kerran jaksanut kahta klikkausta aiemmin tehdä.
[/quote]
Kiesus mikä mulkku.
[/quote]
Mulkku on mielestäni tässä tapauksessa se joka kuvastoa pyytää :P vai meinaatko että sunkin pitäis saada palkka mun tekemästä työstä, vaikket oo tullu viime viikolla edes töihin? Eri luokan asia mutta periaate on sama.
[/quote]
Sulla on siis vaikeuksia tietotekniikan kanssa, et tiedä kuinka linkitetään ja sitä rataa...? Ymmärrän, monilla on. :(
[/quote]
Osaan kyllä linkittää vaikka mitä, nyt en vain halunnut. Sulla on ilmeisesti sen sijaan ongelmia, kun et osaa yhtä uutiskirjettä tilata? En ymmärrä, koska se ei ole kovin vaikeaa ;)
Mäkin oon kanta-asiakas JA uutiskirjeen tilaaja, muttei mulle kuvastoa tullut...
Onneksi pieni googlailu auttoi:
[/quote]
Kiitos! :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:00"]
Äh, miten täällä on näin hyväuskoista porukkaa.... Ei niitä tarjouksia ole KUKAAN vielä nähnyt, netissäkin ne näkyvät vasta huomenna.
AV-mammoista osa saa kiksit haukkumalla hullareita, ovat ilmeisesti joko itse rutiköyhiä surkimuksia tai sitten sellaisia mukamas-individualisteja, jotka ei koskaan osta mitään sellaista, mikä on suosittua, että ei vaan tule tulkituksi massasieluksi...
[/quote]
Eikös se mee niin päin, että köyhät ryntää sinne Hullareille, koska parempituloisilla on varaa ostaa Stockmannilta normaalihintaisenakin? Sitten voi polleana kävellä Stockmannin kassi kädessä ja esitelllä Stockmannilta ostettuja vaatteita, kun ne tekee minusta paremman ihmisen :D Tällainen ainakin mun näkemys on. En käy koskaan Hullareilla mutta ostan kyllä muuten Stockmannilta jos siellä on jotain mitä tarvitsen, minun ei tarvitse katsoa ostosteni hintoja.