Huh, no eipä ole Hulluilla Päivillä mitään järkevää...
Saa onneksi jättää sen hömpötyksen tänä vuonna väliin. :) Pelkkää krääsää ja järkevät tavarat on samalla hinnalla "alennuksella" millä ne saa arkena viereistä Sokokselta. :D Lentotarjouksetkin ihan luokattomia, ja niitä eniten odotin... samat kohteet kuin viime keväänä! Missä uudet hitit kuten Kroatia? Kyllä näkyy taantuma Stockmannillakin kun ei osata enää kunnon tarjouksia tehdä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:26"]
Miten helvetissä kukaan ei nyt osaa muka jakaa sitä linkkiä..
[/quote]
Olematonta on paha jakaa?
[/quote]
Niinpä.
[/quote]
Jos se katalogi tulee ensin vasta kanta-asiakkaille nähtäväksi ja vasta sitten muulle yleisölle? Eikö ap näin sanonut? Oletko jo käynyt Stockmannin sivuilta katsomassa, siellähän sen pitäisi olla nähtävissä, jos se on jo tänään kaikkien nähtävillä.
(Näin sanoo mun logiikka, en tiedä Hulluista päivistä mitään, enkä ole koskaan siellä käynyt, paitsi kerran vahingossa menin Stockalle, kun kys. tapahtuma oli käynnissä ja päätin, että enää ei tarvitse mennä.)
[/quote]
Voit ihan hyvin odottaa huomisaamuun kun et kerran viitsinyt uutiskirjettä tilata.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:31"]
[/quote]
Jos se katalogi tulee ensin vasta kanta-asiakkaille nähtäväksi ja vasta sitten muulle yleisölle? Eikö ap näin sanonut? Oletko jo käynyt Stockmannin sivuilta katsomassa, siellähän sen pitäisi olla nähtävissä, jos se on jo tänään kaikkien nähtävillä.
(Näin sanoo mun logiikka, en tiedä Hulluista päivistä mitään, enkä ole koskaan siellä käynyt, paitsi kerran vahingossa menin Stockalle, kun kys. tapahtuma oli käynnissä ja päätin, että enää ei tarvitse mennä.)
[/quote]
Olet juuri oikeassa, näin se menee. Huomenna kaikkien nähtävillä, nyt vain kanta-asiakkaiden ja/tai uutiskirjeiden tilanneiden. Paperiversiot kaiketi postissa ens viikon alussa, tai ehkä jopa huomenna?
[/quote]
Enkä jaa. Enhän mä edes tunne sua.
Se paska katalogi tulee huomenna teille postissa.
t. postinjakaja
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:34"]
Se paska katalogi tulee huomenna teille postissa.
t. postinjakaja
[/quote]
Kiitos tiedosta! Sain kyllä jo tänään uutiskirjeen, mutta paperista on kivempi selailla. Vähän niinku sanomalehtikään ei nettiversiona ole niin kiva kuin paperilla.
Olen tuo "miten helvetissä" kysyjä ja olen kanta-asiakas, eikä mulle mitään näy! Eikä sitä uutiskirjettä voi enää tilata. On se niin hienoa varjella jotain firman katalogia kuin suurinta salaisuutta :D
Koska me asutaan paikassa, jossa lähin stockman on 180 km päässä, en ole koskaan hulluilla päivillä ollut. Nyt minulle tuli s-postiin kuvasto hulluilta päiviltä ja siellä oli pari tuotetta joka kiinnosti. Käytännön neuvoja kaipaisin: loppuuko postimyynnistä tavarat nopeasti, vai pitäisikö tilata joka päivä, jos eri päiviltä tuotteita haluaisi? Kuinka paljon postimaksut ovat?
Harmittaa, kun kaikkia tuotteita ei saanut tilaamalla. Yksi takkikin olisi ollut tosi ihana...
Kiitos vastauksista, jos niitä saan!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
Olet juuri oikeassa, näin se menee. Huomenna kaikkien nähtävillä, nyt vain kanta-asiakkaiden ja/tai uutiskirjeiden tilanneiden. Paperiversiot kaiketi postissa ens viikon alussa, tai ehkä jopa huomenna?
[/quote]
Luuletko tosissasi, että kuvaston kyselijät eivät ole uutiskirjeen tilaajia, eivätkä kanta-asiakkaita???
Siitähän se kenkä just puristaa, että kun ollaan molempia eikä kuvastoa näy. Hyvä Stockmann!
Minkälainen auto myynnissä tällä kertaa?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
Olen tuo "miten helvetissä" kysyjä ja olen kanta-asiakas, eikä mulle mitään näy! Eikä sitä uutiskirjettä voi enää tilata. On se niin hienoa varjella jotain firman katalogia kuin suurinta salaisuutta :D
[/quote]
Uutiskirjettä sai tilata klo 12 asti tänään, pärjäät varmaan puoli vuorokautta eli huomiseen?
voisko joku kirjottaa tähä millasia lentotarjouksia :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
[/quote]
Ei se mikään suuri salaisuus ole, mutta kun kerran itse olen vaivautunut uutiskirjeen tilaamaan, niin miksi linkittäisin sinulle sen kun et itse ole viitsinyt? Voit varmasti odottaa huomiseen, kun et kerran jaksanut kahta klikkausta aiemmin tehdä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luuletko tosissasi, että kuvaston kyselijät eivät ole uutiskirjeen tilaajia, eivätkä kanta-asiakkaita???
Siitähän se kenkä just puristaa, että kun ollaan molempia eikä kuvastoa näy. Hyvä Stockmann!
[/quote]
Niinhän ne kaikki väittää! Teillekin tulee kuvasto huomenna postissa jos oikeasti olette kanta-asiakkaita, maltat varmaan sinne asti?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:52"]
voisko joku kirjottaa tähä millasia lentotarjouksia :)
[/quote]
Paskoja.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
[/quote]
Ei se mikään suuri salaisuus ole, mutta kun kerran itse olen vaivautunut uutiskirjeen tilaamaan, niin miksi linkittäisin sinulle sen kun et itse ole viitsinyt? Voit varmasti odottaa huomiseen, kun et kerran jaksanut kahta klikkausta aiemmin tehdä.
[/quote]
Kiesus mikä mulkku.
Mäkin oon kanta-asiakas JA uutiskirjeen tilaaja, muttei mulle kuvastoa tullut...
Onneksi pieni googlailu auttoi:
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:41"]
[/quote]
[/quote]
Kiesus mikä mulkku.
[/quote]
Mulkku on mielestäni tässä tapauksessa se joka kuvastoa pyytää :P vai meinaatko että sunkin pitäis saada palkka mun tekemästä työstä, vaikket oo tullu viime viikolla edes töihin? Eri luokan asia mutta periaate on sama.
[/quote]
Olematonta on paha jakaa?