Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 34 tässä. Olen aina ihmetellyt (ikäeroasiaa)

Vierailija
03.04.2014 |

Miten samaa ikääni olevat naiset voivat pariutua lähes viisikymppisen miehen kanssa yhteen. Itse en voisi harkitakaan viisikymppistä naista vaimokseni. Miksi naiset ottavat lähes oman isänsä ikäisen miehen kumppanikseen? Onko se raha vai joku muu (tunne-elämän häiriö)?

Kysyn ihan mielenkiinnosta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
2/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies 34, mä olen 23-vuotias nainen. Voisitko kuvitella suhdetta ikäiseni kanssa?

Mä koen ainakin vaan omanikäiseni miehet aika lapsiksi. Kai se on se. Enkä yleistä nyt, mutta monet. On eri intressit elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Tänäänkin on aloitettu ketju 'Nuoruus ja hoikkuus on epänaisellista', jossa aloittaja toteaa "Varmasti 95 % miehistä on tätä mieltä".

Vierailija
4/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet kolmikymppiset miehet ovat hyvin itsekeskeisiä, eivät halua asettua aloilleen ja hankkia lapsia. Yli 40-vuotiaista löytyy helpommin mieleisen miehen.

Vierailija
5/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksellä taas mania päällä.

Vierailija
6/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Minkäs sille tunteilleen voi jos rakastuu 30 vuotta vanhempaan? Kaikki ei ole niin kylmiä ja egopakkomielteisiä että rakastuisivat aina siihen perheen ja kavereiden valitsemaan ihannevävyyn. Good on paper, bad in bed..

Jokaisen oma päätös toki, kunhan suhde on muuten terve ja täysi-ikäisiä molemmat.

Vierailija
7/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:00"]

No mies 34, mä olen 23-vuotias nainen. Voisitko kuvitella suhdetta ikäiseni kanssa?

Mä koen ainakin vaan omanikäiseni miehet aika lapsiksi. Kai se on se. Enkä yleistä nyt, mutta monet. On eri intressit elämässä.

[/quote]

Ymmärrän tunteen. Eivät he silti ole lapsellisia tai lapsia. Miten sen nyt nätisti sanoisi... Luulet itsestäsi vähän liikoja. Relaa vähän ja ole ihmisiksi. Et sinä ole vielä aikuinen ja ei sinun tarvitse ollakaan. Nauti elämästäsi. Olet liian nuori parisuhteeseen. t. Mies 34

Vierailija
8/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:00"]

[/quote]

Ymmärrän tunteen. Eivät he silti ole lapsellisia tai lapsia. Miten sen nyt nätisti sanoisi... Luulet itsestäsi vähän liikoja. Relaa vähän ja ole ihmisiksi. Et sinä ole vielä aikuinen ja ei sinun tarvitse ollakaan. Nauti elämästäsi. Olet liian nuori parisuhteeseen. t. Mies 34

[/quote]

:D Ihana provo.

Vierailija
9/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kompleksi. Haetaan huomiota "isältä", kun ei lapsena saatu huomiota. Moni vanha ukko käyttää näitä tunnevammaisia naisia auttamatta hyväkseen. Elävät sitten parisuhteessaan valheessa.

Vierailija
10/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta ne naiset, jotka väittävät ikäisiään miehiä lapsellisiksi, ovat itse niitä lapsellisia.

Vierailija
11/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"]

Lähes poikkeuksetta ne naiset, jotka väittävät ikäisiään miehiä lapsellisiksi, ovat itse niitä lapsellisia.

[/quote]

No vali vali. Tää ei ole totta kyllä alkuunkaan.

Vierailija
12/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen kautta voin kertoa, että ne 30v miehet haluaa jatkaa bilettämistä kavereiden kanssa ja eivät tajua, että jos on vaimo ja lapsia se aika on ohi.

Toki jaa sillointällöin oll aviihteellä ja harrastaa omi ajuittuja, mutta silloin on huomiotava ihan kaikki perheessä, ei tuijotettava omaan napaan.

Monelle nuorelle miehelle tulee shokkina, ettei sinne kapakkaan voikkaan mennä jok aviikonloppu tai vetää kotona kalsarikännejä.

Kun mies on 50v alkaa ne kotiolot voittaa sen kapakkaelämän.

Kaikkeen ei ole aikaa ja arvojärjestys on vanhemmalla parempi kuin nuorella.

Vierailija
13/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:53"]

[/quote]

Muistan kuinka yläasteella vuosikymmeniä sitten luokkani tytöt lirkuttelivat opettajalle (miehelle) kuinka pojat ovat niin lapsellisia ja epäkypsiä öykkäreitä.

Opettaja toppuutteli ja myönteli että kyllä ne pojat siitä kasvavat. Tytöt kehittyvät aikaisemmin. Ja tytöt hihittelivät. Voi vittu pöksyt märkänä... :( nolotti ihan vierestä seurata niin lapsellista keskustelua.

Vierailija
14/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:59"]

Oman kokemuksen kautta voin kertoa, että ne 30v miehet haluaa jatkaa bilettämistä kavereiden kanssa ja eivät tajua, että jos on vaimo ja lapsia se aika on ohi.

Toki jaa sillointällöin oll aviihteellä ja harrastaa omi ajuittuja, mutta silloin on huomiotava ihan kaikki perheessä, ei tuijotettava omaan napaan.

Monelle nuorelle miehelle tulee shokkina, ettei sinne kapakkaan voikkaan mennä jok aviikonloppu tai vetää kotona kalsarikännejä.

Kun mies on 50v alkaa ne kotiolot voittaa sen kapakkaelämän.

Kaikkeen ei ole aikaa ja arvojärjestys on vanhemmalla parempi kuin nuorella.

[/quote]

Ai miksei voi?

Akateeminen vaimoni on toista mieltä. Hänestä on ihan jees, kun vedän kännit milloin haluan. En aiheuta häiriötä ympäristössäni. Olen sanonut vaimolleni että minua myöskään ei häiritse paitsi, jos on raskaana, kuten nyt on.

Olemme kypsiä ihmisiä emme roiku toistemme helmoissa kiinni. Lapsiakin on kolme kappaletta. Ei elämää tarvitse elää niin saatanan vitun konservatiivisen piikki perseessä.

T: Chevrolet man

Vierailija
15/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35 ja mieheni 50. Hmm. Isäni ikäinen? No onneksi kovin moni ei isäksi tule 15-vuotiaana.

Tutustuttiin netissä harrastusaiheisella foorumilla, ei tiedetty toistemme ikää. Tavattiin ja sen jälkeen joku ikä oli täysin merkityksetön asia. Meillä synkkaa hyvin ja koemme hyvin vahvaa sielunkumppanuutta ja rakkautta.

Niin, meillä ei ole ongelmaa asian kanssa, harmi kun sinulla on. Koetatapa nyt vaan pärjätä. Ehkä sinäkin vielä naisen löydät, vinkkinä vaan että kun löysää sitä pipoa vähän niin homma helpottuu. Pusipusi sulle.

Vierailija
16/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:29"]

Oon 35 ja mieheni 50. Hmm. Isäni ikäinen? No onneksi kovin moni ei isäksi tule 15-vuotiaana.

Tutustuttiin netissä harrastusaiheisella foorumilla, ei tiedetty toistemme ikää. Tavattiin ja sen jälkeen joku ikä oli täysin merkityksetön asia. Meillä synkkaa hyvin ja koemme hyvin vahvaa sielunkumppanuutta ja rakkautta.

Niin, meillä ei ole ongelmaa asian kanssa, harmi kun sinulla on. Koetatapa nyt vaan pärjätä. Ehkä sinäkin vielä naisen löydät, vinkkinä vaan että kun löysää sitä pipoa vähän niin homma helpottuu. Pusipusi sulle.

[/quote]

Hyi vittu. "antaa ylen"

Miten sinä et tajua että miehesi on sinulle liian vanha. Eihän tuollaisia ikäeroja ole, kuin raamatussa!!!

Vierailija
17/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin tuntevat oikeaa rakkautta. Sellaista intohimoista, mitä miehet kykenevät tuntemaan. Rakkautta, joka kohtaa älyllisellä tulella makkaran ja nuotion loisteen läpi vilkkuu korkattu karjala.

Kun sinappi korkataan ja homma valuu lenkille. Voit pian tuntea sen poltteen huulillas.

Tahdoin vain sanoa että vanhan miehen perintöä kärkkyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän