Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa virolaisen/venäläisen naisen?

Vierailija
03.04.2014 |

Mikä ajaa tähän? Eikö kaljamahainen, lievästi alkoholisoitunut (tuntemani siis, en yleistä) muuten mukava ja hauska suomalainen mies saa itselleen suomalaista naista? Etenkin itä-suomessa tälläinen on hyvin yleistä. Miestä ei kyseenalaisteta ulkomaalaisesta vaimosta tai tyttöystävästä mutta naista kyllä.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:39"]Herttaisen ja hyvän luonteen vuoksi. Miellyttävä ulkonäkökään ei pahitteeksi. Tunnen tällaisia naisia, jotka ovat yhdessä suomalaisten miesten kanssa.

[/quote]

Kovia ne on toisiaan selkään puukottamaan. Ja suomalaisia naisia eivät arvosta ollenkaan. Vähän sama kuin somalit elävät kuin pellossa, niin myös nämä.

Vierailija
82/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:49"]Minä taas olen ollut aina siinä ymmärryksessä, että juuri venäläiset ja virolaiset naiset ovat 'liian hienoja' tekemään kotitöitä ja siivoamaan. Vain tyhmät suomalaiset naiset hoitavat kodin, lapset ja päivätyönsä sekä lisäksi mukisematta maksavat puolet perheen menoista & asuntolainasta. Olenkin joskus miettinyt, että pitäisi ottaa mallia venäläisnaisista ja kylmästi kieltäytyä kaikista kotitöistä ja kesittyä vain oman ulkonäkönsä hoitamiseen ja shoppailuun.

[/quote]niin varmaan , mun pomo oli heittänyt duunista 3 suomalaista ja palkkasi mut, teen 3 ihmisen työt yksin, ei tartte maksaa ku yhden ihmisen palkat. Että kuka täällä on prinsessa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siinä ihmettelette. Jos suomalaiset miehet ovat kerta kaljamahaisia örähtelijöitä, niin eikö teidän pitäisi olla onnellisia että hakevat vaimon ulkomailta eivätkä ärähtele teille. Miehet ainakin ovat liitoissaan onnellisia.

Vai olisiko sittenkin kyseessä suomalaisen naisen heikko itsetunto...?

Vierailija
84/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:56"]Mitä te siinä ihmettelette. Jos suomalaiset miehet ovat kerta kaljamahaisia örähtelijöitä, niin eikö teidän pitäisi olla onnellisia että hakevat vaimon ulkomailta eivätkä ärähtele teille. Miehet ainakin ovat liitoissaan onnellisia.

Vai olisiko sittenkin kyseessä suomalaisen naisen heikko itsetunto...?

[/quote]

No mua ei muuten haittaa vaikka hakisi Kiinasta sen naisensa kun ottaa tuollaisen valehtelevan ja pettävän vampin. No toivottavasti se on sen kanssa onnellinen eikä tuu myöhemmin ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
85/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:32"]

No lienet myös olevan kymmenen vuotta mua vanhempi ;) Ne ketkä olen tavannut ovat tulleet tänne Suomeen töihin ja sen kautta olen heidät tavannut kun olen heidän esimiehenään. Osa on fiksuja, kauniita ja hyväkäytöksisiä, ehkä jopa suurin osa. Mutta joukossa on aina useampi ääliö joilla ei ole käytöstapoja millään muotoa, työnteko ei kiinnosta vaan miesten etsiminen sekä kroppa ja naama ei todellakaan ole mitään kaunista katseltavaa. Mutta näitä on tosiaan joka vuosi ja he sitten pilaavat muidenkin maineen. Ja en tosiaankaan missään kalliossa, kyllä näitä Euroopan tuonteja löytyy ihan täältä pohjoisemmastakin ;)

[/quote]

[/quote

Onko tuo ikään viittaaminen jotakin naisten maailman kömpelöä piikittely-yritystä? Ei tuo oikein miehiin pure kultapieni. :D

Työskentelin itse Virossa pari vuotta, enkä todellakaan allekirjoita näkemystäsi virolaisista naisista.

Ilmeisesti toimit jossakin siivousfirmassa tms?

Vierailija
86/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikalla on 24 miestä töissä. Olen ainoa kuka laittaa hänelle eväät mukaan , kunnon sopat, lämpimät ruoat , kahvit, pullat. Aina tulee kehumista , et kunpa munkin vaimo olisi tehnyt mulle samaa. Nykyään laitan enemmän ruokaa hänelle mukaan , jakaa sit töissä työkaverin kanssa. Kuka mistäkin tykkää. Mun mies tykkää siitä, et suna kotiin tulessa on ruokaa valmiina, koti siivottu, lapset on tyytyväisiä, sit on täysi rauha.

Vierailija
87/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:34"]

No lienet myös olevan kymmenen vuotta mua vanhempi ;) Ne ketkä olen tavannut ovat tulleet tänne Suomeen töihin ja sen kautta olen heidät tavannut kun olen heidän esimiehenään. Osa on fiksuja, kauniita ja hyväkäytöksisiä, ehkä jopa suurin osa. Mutta joukossa on aina useampi ääliö joilla ei ole käytöstapoja millään muotoa, työnteko ei kiinnosta vaan miesten etsiminen sekä kroppa ja naama ei todellakaan ole mitään kaunista katseltavaa. Mutta näitä on tosiaan joka vuosi ja he sitten pilaavat muidenkin maineen. Ja en tosiaankaan missään kalliossa, kyllä näitä Euroopan tuonteja löytyy ihan täältä pohjoisemmastakin ;)

[/quote]

[/quote

Onko tuo ikään viittaaminen jotakin naisten maailman kömpelöä piikittely-yritystä? Ei tuo oikein miehiin pure kultapieni. :D

Työskentelin itse Virossa pari vuotta, enkä todellakaan allekirjoita näkemystäsi virolaisista naisista.

[/quote]

No tule tänne katsomaan, osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja kun ensimmäisen kerran eläissään pääsevät ulkomaille. Kyllä niitä mätiä munia löytyy ihan kaikista kansallisuuksista, turha on ketään ylistää tai solvata. Mulla nyt sattuu olemaan huonot kokemukset näistä ketä meillä on täällä ollut ja se on mun laita asiasta. Ja sanoin myös että suurin osa heistäkin on kauniita ja hyväkäytöksisiä, yleensä ne alle 20 vuotiaat.

Ja erittäin todennäköisesti olet minua vanhempi, ei se ollut mitää piikittelyä, vain toteamus ;))

Ja en tosiaankaan ole missään siivousfirmassa :DDD

Vierailija
88/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa että suomalaiset miehet ovat niin avomielisiä, että heitä ei häiritse vaikka heidän vaimonsa olisi työskennellytkin prostitutioituna aiemmassa elämässään. Tuttavapiirissäni ainakin kyseiset naiset vaikuttavat hyvin tyytyväisiltä nykyiseen elämäänsä ja miehetkin ovat tyytyväisiä. Kaikki hyötyvät!

Vierailija
89/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kaiken samassa paketissa: venäjän nainen on kaunis, hoitaa kodin ja arvostaa miestä ja ennen kaikkea eivät pihtaa!!! :)

Vierailija
90/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän ne suomi naisetkin Gambiaan ostamaan nuorta lihaa, aika avoimempia nekin on

Vierailija
91/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote

[/quote]

Ja sekin vielä että ne virolaiset naiset suhtautuu ulkomaalaisiin naisiin aivan eritavalla kuin miehiin :) Menepä naisena niiden keskelle niin et varmasti saa yhtä mukavaa vastaanottoa.

Vierailija
92/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mieheni pihtaa ja sanoo :" ei tänään, paukut on lopussa" nauran , että tän pitää nyt nauhoittaa.

Vierailija
93/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:09"]No meneehän ne suomi naisetkin Gambiaan ostamaan nuorta lihaa, aika avoimempia nekin on

[/quote]

Joo mutta jos siitä puhutaan niin haukutaan mamupatjaksi, mikä tässä tekee poikkeuksen?

Vierailija
94/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:03"]

Miehen työpaikalla on 24 miestä töissä. Olen ainoa kuka laittaa hänelle eväät mukaan , kunnon sopat, lämpimät ruoat , kahvit, pullat. Aina tulee kehumista , et kunpa munkin vaimo olisi tehnyt mulle samaa. Nykyään laitan enemmän ruokaa hänelle mukaan , jakaa sit töissä työkaverin kanssa. Kuka mistäkin tykkää. Mun mies tykkää siitä, et suna kotiin tulessa on ruokaa valmiina, koti siivottu, lapset on tyytyväisiä, sit on täysi rauha.

[/quote]

Ei tuollaista olekaan. Väitä nyt vielä että äijäsi saa seksiäkin aina kun haluaa...

Vierailija
95/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote

[/quote]

No tule tänne katsomaan, osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja kun ensimmäisen kerran eläissään pääsevät ulkomaille. Kyllä niitä mätiä munia löytyy ihan kaikista kansallisuuksista, turha on ketään ylistää tai solvata. Mulla nyt sattuu olemaan huonot kokemukset näistä ketä meillä on täällä ollut ja se on mun laita asiasta. Ja sanoin myös että suurin osa heistäkin on kauniita ja hyväkäytöksisiä, yleensä ne alle 20 vuotiaat.

Ja erittäin todennäköisesti olet minua vanhempi, ei se ollut mitää piikittelyä, vain toteamus ;))

Ja en tosiaankaan ole missään siivousfirmassa :DDD

[/quote]

Tuollaiseen pieneen otantaanhan ennakkoluulot yleensä juuri perustuvat. 

Ei siinä mitään, olet ilmeisesti siis hyvin nuori ja vasta ottamassa ensi askelia maailmankuvasi luomisessa. Kannustan sinua lämpimästi pois sieltä pohjoisen perukoilta tutustumaan ihmisiin ja eri kulttuureihin.

Sinällään matkailukaan ei kyllä alkuperäistä kysymyksenasettelua muuksi muuta vaan päivastoin. Suomalaiset naiset nyt vain eivät ole niillä maapallon parhailla luonne-ja ulkonäkögeeneillä varustettuja. Ei siinä mitään hävettävää ole, mutta fakta se on.

Vierailija
96/99 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomessakin hyviä naisia.

Luonnekysymys se on. Jos nainen on lämmin, mukava ja huolta pitävä luonteeltaan, niin ei sitä propaganda kovin herkästi muuksi muuta. Siinä on kyllä tapahtunut muutos, että kova ja kylmä nainen saa nykyään olla kova ja kylmä. Ennen sitä ehkä yritettiin peittää aktiivisemmin. Ja se on tietysti ihan oikein - olkoon jokainen vaan sellainen kuin on. Hyvähän se on miehillekin kun tietää mitä saa eikä tarvitse tuhlata aikaa vääränlaiseen ihmiseen. Ennen vanhaan se todellinen luonto saattoi paljastua vasta kun oli jo myöhäistä!

Vierailija
97/99 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote

[/quote]
Ja sekin vielä että ne virolaiset naiset suhtautuu ulkomaalaisiin naisiin aivan eritavalla kuin miehiin :) Menepä naisena niiden keskelle niin et varmasti saa yhtä mukavaa vastaanottoa.
[/quote]Eli ihan sama kuin missä tahansa ja varsinkin suomessa.

Vierailija
98/99 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:39"]

Mikä ajaa tähän? Eikö kaljamahainen, lievästi alkoholisoitunut (tuntemani siis, en yleistä) muuten mukava ja hauska suomalainen mies saa itselleen suomalaista naista? Etenkin itä-suomessa tälläinen on hyvin yleistä. Miestä ei kyseenalaisteta ulkomaalaisesta vaimosta tai tyttöystävästä mutta naista kyllä.

[/quote]

Varmaan siksi, ettei Suomi-matami kelpaa tuolle laatu-uroolle.

Idästä löytyy parempaa hänelle.

Vierailija
99/99 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ottaisi. Suomalainen mies on huippusaalis venäläiseen verrattuna ja vastaavast venäläiset naiset parempia kuin suomalaiset. Ainoa ongelma on kieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä