Paras yhdenyönjuttusi
Kommentit (9)
Ei ole yhtään yhden illan juttua ja hyvä niin.
N50
Viimeisimmästä yhdenillanjutusta on jo vuosia, mutta silloin niitä harrastinkin aika useasti. Mieleenpainuvin oli kolmen kimppa naisen ja miehen kanssa, oltiin kaikki n. 20-25v. Muistan miehen ihmetyksen ja onnen. Nainen ei myöskään pystynyt uskomaan kuinka kiinnostunut hän oli minusta. Se yö oli mahtava. Emme vaihtaneet numeroita tai ajatelleet tapaavamme uudelleen, mutta se ei haitannut ollenkaan ketään vaan keskityimme kaikki nauttimaan.
N34
En ole jännä, mutta olen kokenut ihanan yhden yön laastarisuhteen suloisen hollantilaiskundin kanssa.
Kaipaava huoh.
Festareilla törmäsi samoihin jätkiin useinkin, joidenkin kanssa oli joskus seksiä.
Voikohan tämän laskea mukaan tähän? Jouduttiin minä ja yksi tyttö työmatkalle San Franciscoon reilun kahden viikon matkalle. Eräänä iltana kun sitten oli otettu vähän viiniä ja drinksuja ajauduttiin keskustelemaan seksi fantasioista ja loppujen lopuksi päädyimme niitä toteuttamaan. No ei niitä ehditty kaikkia toteuttamaan, joten toteuteltiin niitä sitten monena iltana eli siis joka ilta koko reissun ajan.
Jatkossa homma jatkui kaikilla työmatkoilla, oli mukana muita tai ei. Välillä ei edes käytetty toista huonetta vaikka tietty molemmat ottivat omat "hämäykseksi". Itse puhuimme yhden illan jutusta vaikka kaiken kaikkiaan näitä yhden illan juttuja oli ainakin 50. Sitten tuli työpaikan vaihto ja homma jäi siihen vuodeksi, kunnes tapasimme sattumalta ja totesimme molemmat olevamme sinkkuja (eli eronneita kumppaneistaan). Homma alkoi uudestaan ja nyt olemme naimisissa.
Varmaan 20vuotta sitten Sokos hotellilla Helsingissä. Minulla oli huone ja jossain vaiheessa jostain ravintolasta en muista mistä istuin kahden minua vanhemma naisen jotain 30-35 välillä. Itse olin 18-19 vuotta. Jotenkin päädyttiin hotelliini ja naiset nauttivat mini baarin antimia ja toisen piti päästä.jistain syystä suihkuun. Jäin toisen kanssa sohvalle ja suutelin häntä. Hieman esitellen mutisi että.olen liian nuori ja hänellä lapsetkin jo. Antoi kuitenkin hyväillä rintoja ja lopulta sormenikin pillua joka oli ihan märkä. Sain varmaan useamman orgasmin ja hoki että älä lopeta. Toinen tuli suihkusta ja varmasti huomasi mitä oli tapahtunut. Hetken päästä olimmekin vessassa hänen kanssa ja imi kyrpääni kuin viimeistä päivää ja sano et tule vielä. Oli vielä jumalaisen kaunis tumma verikkö jolla ihanasti ajettu mustat pilkukarvat. Nojasi lavuaaria ja ohjasi kyrpääni sisäänsä. En kestänyt varmaan 3 minuuttia mutta en voinut mitään. Oli vielä kalun ihan puhtaaksi ja sanoi ette haittaa etten kestänyt. Mentiin samalla bussilla aamulla Espoon Olariin jossa jäin vielä toisen rivitalo asunnolla aamupalalle ja hän päästi lapsen vahdin kotiin. Lapset meni raivarin takapihalle leikkimään ja minä sain vielä nuolla pilkun ihan ohjeiden kera. Olisin halunut nussia mutta en jotenkin uskaltanut edes ehdottaa. Mahtava kokemus kiitos vielä miralle ja tiinalle sain opetusta ja olen kiitollinen.
Minulla yhden yön suhteita on yli 10. Paras on Nizzasta. Ravintolassa tanssin eronneen naisen kanssa, joka osasi saksaa. Minun ranskan taitoni on heikompi kuin saksankielen. Siitä hotelliin ja hän luuli minua väsymättömäksi viikoiksi. Aluksi huolehdin suuseksillä hänelle kunnon orgasmin ja sen jälkeen hän oli kyltymätön. Pienikokoinen, hieman pullukka, mutta tosi tiukka ja päälle käypä, kunnes olin ihan puhki. Meinasi kondomit loppua kun niitä oli vain puoli tusinaa. Aamulla neljän aikaan vein hänet taksilla kotiin. Tai lähelle, sillä pihaan asti ei saanut mennä. Lapsia oli kaitsemassa kuulemma anoppi. Koskaan ei ole alapää ollut niin tyhjä ja hellänä kuin hänen jälkeensä.
Automaattisesti korjaava oikoluku on anaalista. Nizzan rouva kutsui minua väsymättömäksi viikingiksi.
Ja kertokaa vielä, oletteko j ännätyttöjä.