Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan tän mässytyksen katkeamaan????

Vierailija
03.04.2014 |

Pitkä tovi uusien hyvien ja osittain jo tavaksi muuttuneiden ruokailutottumusten kanssa meni hyvin ja paino laski kivasti. Pudotettavaa on vielä 25kg-30kg. Sitten yksissä juhlissa annoin itselleni luvan vapaasti herkutella kakulla ja irtiksillä (makea on mieleeni)...noh enpä arvannut että tämä olisi näin vaikeaa. Kokoajan tekee mieli ja olen höllännyt nyt jo 3 päivänä, antanut itselleni luvan ostaa suklaata ja jäätelöä. En meinaa päästä enää siihen hyvää draiviin mikä oli päällä ennen juhlia. Töissä jos tarjolla on karkkia, nappaan yhden vaikka aamulla päätin että nyt jatkan siitä mihin jäin..että haluan laihtua!!! Noh otan yhden ja ajattelen heti että nyt voin ottaa lisää kun menin yhdenkin jo ottamaan kun ei pitänyt. Miten mä saan päätöksen tehtyä ja nousen tästä sokeri suosta??????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo lihoa ja tuntuu että tässä on nytkin mennyt jo aikaa hukkaan ja turvotusta jota saa laskea usramman viiko enne kuin vaaka näyttää taas lukemaan alaspäin...pelottaa että lihon takaisin kaiken. Olen jo 18kg saanut pois hyvin hitaasti.ap

Vierailija
2/5 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne mässyrahat säästöön ja osta itsellesi jotain kivaa kultasepänliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tekee raitistumista haluava alkoholisti? Ei ota tippaakaan. Periaate sopisi varmaan sinullekin herkkujen suhteen, jos et pysty lopettamaan niiden ahmimista.

Vierailija
4/5 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerisuo on yhdyssana.

Vierailija
5/5 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noh otan yhden ja ajattelen heti että nyt voin ottaa lisää kun menin yhdenkin jo ottamaan kun ei pitänyt."

Miksi ajattelet näin? Yhdessä karkissa nyt ei ole niin paljon kaloreita, että se kaataisi yhtään kenenkään laihduttamisen, mutta se EI ole syy ottaa lisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi