Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaako muut salilla pelkästään jalkoja ja pakaroita?

Vierailija
03.04.2014 |

Treenaan itse lähinnä pelkästään reisiä ja pakaroita rankoilla perusliikkeillä ja eristävillä, koska tykkään muodokkaista ja kiinteistä reisistä ja pepusta, mutta leveät hartiat ja selkä tekisivät kropasta yläpainotteisen ja miehekkään. Jalkojen ja pakaroiden lisäksi teen vatsalihaksia, mutta en ikinä sivutaivutuksia tai kiertoja raskailla painoilla. Tällä tavalla kroppa pysyy kiinteänä ja naisellisena.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä vähän pöljän näköistä, jos on lihaksikkaat reidet ja pakarat, mutta ruipelot makaronikädet...

Vierailija
2/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just yleinen naurunaihe, että useat naiset treenaavat vain jalkoja ja vatsoja. Itsekin olen salilla huomannut parin naisen treenaavan vain pyllyä. Se on ihan yhtä tyhmää kuin jos mies treenaa vaan yläkroppaansa ja jalat jää ruipeloiksi.

Ja voin kertoa, että tuolla pelkällä jalkojen treenaamisella, et säilytä "naisellisia muotojasi", vaan teet itsestäsi persjalkaisen näköisen. Vartalon tulisi olla TASAPAINOSSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 00:37"]

Jalkojen ja pakaroiden lisäksi teen vatsalihaksia, mutta en ikinä sivutaivutuksia tai kiertoja raskailla painoilla. Tällä tavalla kroppa pysyy kiinteänä ja naisellisena.

[/quote]

Vierailija
4/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:26"]

Jalkojen ja pakaroiden lisäksi teen vatsalihaksia, mutta en ikinä sivutaivutuksia tai kiertoja raskailla painoilla. Tällä tavalla kroppa pysyy kiinteänä ja naisellisena.

[/quote]

[/quote]

Mitä tapahtuu, jos tekee sivutaivutuksia?

Vierailija
5/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkropasta on ainakin tullut paljon miellyttävämmän näköinen salitreenin avulla, eikä kyllä yhtään leveän näköinen. Teen vielä ihan penkki- ja pystypunnerrusta ja muuta "miehekästä". Kädet on on kaventuneet ja näyttää paremmilta ja olkapäälinjastakin on tullut kiva, sellainen urheilullisen näköinen (vaikka itse sanonkin), ja olemus on ryhdikkäämpi. Kyllä mä suosittelisin muutakin kun jalkoja ja peppua treenaamaan, eihän se ole mikään peruuttamaton prosessi, voi lopettaa jos tuntuu selkä leventyvän liikaa, vaikka se onkin naisella aika työn takana.

Vierailija
6/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä peppu pitää olla kunnossa. varo ihmeessä mitä liikkeitä teet. suurin osa pakara-reisitreeneistä osuu myös muihin lihaksiin kuten selkään ja kylkiin sekä vatsalihaksiin! ja mavessa joka on tehokas peppuliike myös kädet joutuu pinnistelemään! suuri työsi käsitreenin välttelyssä menee hukkaan!

Vierailija
7/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päärynävartalo, ja ylävartaloon pitää saada lisää massaa tasapainottaman tilannetta. Enkä massalla tarkoita rintoja, niissä on kokoa ihan selkävaivoiksi asti.

Vierailija
8/8 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:26"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tapahtuu, jos tekee sivutaivutuksia?

[/quote]

Kyljen lihakset eli vyötärö paksuuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme