Olen ollut 75 miehen kanssa
Vähän järkytyin kun laskin päiväkirjastani. Toisaalta en tiedä onko se paljon koska ovat 7 vuoden ajalta tällä hetkellä olen 25
Kommentit (33)
Miksi noin vähän? Aloititko myöhään?
Ei ehkä kannata kertoa todellista lukua sitten jos tuleva miehesi sitä tiedustelee. Saattaa olla aikamoinen turn off.
Ei ole provo vain keskustelun avaus muuten tylsään yöhön.
Ihan sama toisaalta viihdytän itseäni jossain muualla sitten
Oletko ujo vai missä vika kun vasta tuon verran?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:50"]Miksi noin vähän? Aloititko myöhään?
[/quote]
17 vuotiaana ekan kerran
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:51"]Oletko ujo vai missä vika kun vasta tuon verran?
[/quote]
En ole samana aikana pari pidempää suhdetta
No on vähän, kannattaa alkaa kirimään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:52"]Miksi lasket määrää?
[/quote]
No kyllä moni merkkaa viivan kirjan kanteen kun saatettavaksi on päässyt
Jakorasiat on parhaita.
t. panomies
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:53"]Jakorasiat on parhaita.
t. panomies
[/quote]
Tosiaan
T.toinen panomies kakkosesta
Olen ollut yhden miehen kanssa. Vähän järkytyin kun laskin päiväkirjastani. Toisaalta en tiedä onko se paljon koska on 6 vuoden ajalta tällä hetkellä olen 26.
Mutta voi vitsi, häviän sulle. Pitäiskö rupee kirimään niin en olisi näin säälittävä?
Isommat lukemat täällä. Ehkä 150.
Miten kukaan niitä laskee? Ai niin tietty, kun saa kupan niin on ihan hyvä pyrkii jäljittää... Kenelle kaikille täytyy alkaa viestitelee...
Miten kukaan niitä laskee? Ai niin tietty, kun saa kupan niin on ihan hyvä pyrkii jäljittää... Kenelle kaikille täytyy alkaa viestitelee...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:59"]Miten kukaan niitä laskee? Ai niin tietty, kun saa kupan niin on ihan hyvä pyrkii jäljittää... Kenelle kaikille täytyy alkaa viestitelee...
[/quote]
Ei muuten ole ikinä ollut tauteja
-ap
Etkp parempaa provoa keksinyt, koska kukaan ei sua ihailis tuolla perusteella:(