Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten syöt granaattiomenan?

Vierailija
02.04.2014 |

Kaitaliina-blogissa Kaitaliina kertoi puristavansa granaattiomenan. Miten te syötte kyseisen hedelmän? Lusikalla, yksitellen poistamalla? Itse en ole löytänyt hyvää ja nopeaa keinoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa? Löytyykö ihan tavallisesta marketista?

Vierailija
2/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai isoista kaupoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo syöny kun ovat niin hankalia, mutta jostain luin että ne pitää pyöritellä pöytää vasten painaen, näin tehden ne granaatit pompsahtelee irti siitä kalvosta, en oo kokeillut.

Vierailija
4/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:43"]

Kaitaliina-blogissa Kaitaliina kertoi puristavansa granaattiomenan. Miten te syötte kyseisen hedelmän? Lusikalla, yksitellen poistamalla? Itse en ole löytänyt hyvää ja nopeaa keinoa.

[/quote] Avataan veitsella varovasti. Lohkoista napsutellaan "marjat" kulhoon ja otetaan kaikki pienimmatkin valkoisen kalvon palat pois. Syodaan lusikalla ellei puristeta mehuksi.

Kannattaa suojata vaatteet hyvin silla tahroja ei saa pois millaan.

Vierailija
5/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin mukavuudenhaluinen, että yleensä ostan ainoastaan valmiiksi kuorittuja granaattiomenansiemeniä. Muuten on keittiö kun mikäkin crime scene...

Vierailija
6/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi kuori auki ja irti vettä täynnä olevassa maljassa ja sit vaan poimit kaikki helmet pois. Saat suurenosan herkusta talteen ja vältyt värjäävältä nesteeltä.

Tiesittekö että granaattomena toimii luonnollisena ehkäisynä? Ei kannattane vaihtaa pillereitä siihen mutta jos yrittää lasta, ei kande hedelmää kovasti syödä.

Vierailija
7/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi kuori auki ja irti vettä täynnä olevassa maljassa ja sit vaan poimit kaikki helmet pois. Saat suurenosan herkusta talteen ja vältyt värjäävältä nesteeltä.

Tiesittekö että granaattomena toimii luonnollisena ehkäisynä? Ei kannattane vaihtaa pillereitä siihen mutta jos yrittää lasta, ei kande hedelmää kovasti syödä.

Vierailija
8/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:53"]Mä oon niin mukavuudenhaluinen, että yleensä ostan ainoastaan valmiiksi kuorittuja granaattiomenansiemeniä. Muuten on keittiö kun mikäkin crime scene...

[/quote]

Saako valmiiksi kuorittujakin? En ole ikinä törmännyt moisiin, vaikka valmiiksi kuorittuja keittojuurespaketteja olen löytänyt hevi-osastolta.

Vierailija
9/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mihin tämä perustuu? Onko muita vaikutuksia. Olisiko tuplasti hyötyä, jos mieskin söisi? Aika kiva tieto, kiitos!

Vierailija
10/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina kopsutellut lusikalla siemenet pois omenasta ja syönyt ne siitä suoraan tai paistetun leipäjuuston kanssa.

Vierailija
11/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuo puristaminen tapahtuu? Ne valkoiset osathan ovat todella pahoja.

Vierailija
12/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen ihan päälimmäisen osan kuoresta pois ja viillän auki lohkoittain (lohkot näkyy näin). Ja sitten hakkaan esim. lusikalla siemenet johonkin kippoon lohkoittain. Helppoa ja siistiä.

Tässä videota 

Vierailija
13/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:59"]

[/quote]

Mihin tämä perustuu? Onko muita vaikutuksia. Olisiko tuplasti hyötyä, jos mieskin söisi? Aika kiva tieto, kiitos!

[/quote]

Passion-hedelmä toimii taas aborttipillerinä.

Vierailija
14/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:02"]Otan sen ihan päälimmäisen osan kuoresta pois ja viillän auki lohkoittain (lohkot näkyy näin). Ja sitten hakkaan esim. lusikalla siemenet johonkin kippoon lohkoittain. Helppoa ja siistiä.

Tässä videota 

[/quote]

Todella hyvä video, kiitos. Oma tyyli kyllä aivan erilainen ja todella sotkuinen.

Vierailija
15/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

Passion-hedelmä toimii taas aborttipillerinä.

[/quote]

Onneksi on niin kalliita hedelmiä ettei tule joka päivä syötyä.

Vierailija
16/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:02"]

Otan sen ihan päälimmäisen osan kuoresta pois ja viillän auki lohkoittain (lohkot näkyy näin). Ja sitten hakkaan esim. lusikalla siemenet johonkin kippoon lohkoittain. Helppoa ja siistiä.

Tässä videota 

[/quote] Tuo hedelma nayttaa ihan raa'alta. Mita tummemmpi, sen parempi.

Veteen en kehoita kuorimaan, menee maku.

Vierailija
17/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisältää paljon estrogeenin kaltaista ainetta: oestronea. En tiedä mitä on suomeksi :D

Vierailija
18/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinan raivolla aikaisemmin, siksi olen syönyt vain yksin ollessani kotona.

Voisi kokeilla tuota kopsuttelua niin kehtaa syödä muidenkin nähden.

Voisikin käydä huomenna katsomassa olisiko noita kaupassa niin pääsisi harjoittelemaan =)

Vierailija
19/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokka irti.

Vierailija
20/22 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:36"]

Apinan raivolla aikaisemmin, siksi olen syönyt vain yksin ollessani kotona.

Voisi kokeilla tuota kopsuttelua niin kehtaa syödä muidenkin nähden.

Voisikin käydä huomenna katsomassa olisiko noita kaupassa niin pääsisi harjoittelemaan =)

[/quote] Ei granaattiomenaa KOSKAAN tuoda tarjolle kuorimattomana, aina marjat kulhossa.