Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ja lapsi Alanyaan viikoksi, paljonko varata rahaa mukaan?

Vierailija
25.04.2014 |

Olen tiestysti säästänyt jo tietyn matkakassan, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia paljonko menee rahaa ruokiin,ostoksii,retkiin..että onko oma budjetti plussalla vai miinuksella.

Eli minä ja 5 tyttö ekakertaa yhdessä reissuun kesällä Alanyaan, itsekkään en ole kauheasti matkustellu joten olen huono arvioimaan. Mietin muutenkin että miten ruoka kuumassa maistuu, syödäänkö ihan normaalisti ammupala,lounas välipala päivällinen ja iltapala..voisin kuvitella että ei uppoa kuin yksi tuhdimpi ateria ja muuten sitten hedelmiä,jäätelöä, leipää tms kevyempää..??

Hotellissa on buffet aamiainen ja huoneessa jääkaappi jos vaikka iltapalaa ajattelisi huoneessa. eli ravintolassa syötäs ainakin kerran päivässä ja sit kahviloista/toreilta muuta evästä. Paljonkohan menee rahaa viikossa? en juo alkoa.

retkille ajattelin yhteen kohteeseen hurauttaa taxilla,sopia hinnan kuskin kanssa,retkeilyyn olen ajatellut n.100e.

shoppailla haluan tietysti jotain laukkua,kenkää,lastenvaatetta,koruja..onko shoppailuun 100e paljon turkissa,jos ei siis tee mitään luxsus ostteluita vaan perus basaari alueen..HUOH ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on syöty kahdesti päivässä ns lämmintä evästä, aamupalan ja iltapalan lisäksi.

Sitten limut, jädet tms. Eli 50 egee menis päivässä syömisiin?

Ota 700 mukaan niin pärjäätte jees.

Vierailija
2/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 e. Saahan sitä tuotua loput kotiin, jos kaikki ei mene. Surkeinta on jos rahat loppuu kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 olin ajatellukkin :)

Vierailija
4/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kului samalla kokoonpanolla n 400euroa, ja vähän loppuivatkin rahat kesken. Joten sinun budjettisi kuulostaa kyllä hyvältä, ei tarvitse vyötä kiristää.

Se kuka tota kahta tonnia ehdotti, niin tiedoksi vaan alkoholiin ei uppoa rahaa kun lapsi matkassa.

Vierailija
5/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsen kanssa alanyassa 800e ja hyvin pärjäs.