Verkkokauppa.comin haistattelumainonta
Mikä on idea Verkkokauppa.comin nykyisessä markkinoinnissa, jossa "hupaisissa" tv- ja radiomainoksissa pari hahmoa riitelee jostakin ja aina yrittää sanoa vähän pahemmin. Mainokset päättyvät haistatteluun tai uhkauksiin. Välillä kiroillaan. Vetoaako tämä mainonta johonkuhun?
Kun tuo typerä mainonta alkoi, Verkkokauppa.comin tulos sukelsi "merkittävien markkinointipanostusten vuoksi". Nyt näyttää menevän taas hyvin, ja Black Friday -teemaiset haistattelumainokset jatkuvat.
Käytin ennen tuota liikettä jatkuvasti. En ole tänä vuonna ostanut oikeastaan mitään, vaikka olen tehnyt ennätysmäärän tietotekniikkahankintoja. Mainonta inhottaa niin, että olen vaihtanut kilpailijoille. Muilla samanlaisia tuntemuksia?
Kommentit (34)
Saksan Amazon on valintani nykyään. Toimii kuin junan vessa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Saksan Amazon on valintani nykyään. Toimii kuin junan vessa.
Tai oikeastaan paremmin, kun nykyjunissa tuntuu olevan epäkunnossa vähän väliä. Mutta kieltämättä toimii erinomaisesti, ja myös reklamaatioihin vastataan erittäin hyvin.
Minulle toimii Prisma ja Citymarket. Ihan samaa siellä myydään kuin Verkkokauppa.comissakin. On ollut yllätys, kuinka vähän "erikoiskauppaa" edes tarvitsee.
Sitkeä alapeukuttelija vetää miinusta joka mielipiteelle, joka kehuu muita liikkeitä. Kerro toki, mistä itse pidät? Anteeksi, kun sait nyt lisätyötä tämänkin alapeukuttamisesta. Toivottavasti kestät.
Saksan Amazon todettu täälläkin erinomaisen toimivaksi.
Mainos kertoo kaiken oleellisen verkkokuopasta. Ylimielinen paskaliike pikkunousukkaille.
Asioin muualla.
Valitettavasti jouduin ostamaan verkkokauppa.comista viime viikolla kännykkään uudet kuoret kun vanhat meni rikki, eikä mun vanhaan puhelimeeni muualta enää löytynyt. Muuten kyllä olen ollut jo pitkään tilaamatta juuri typerien mainosten takia.
Ärsyttävät ja muutenkin typerät mainokset saavat mut aina karttamaan mainostettavaa tavaraa tai mainostavaa yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sysipaska mainos. Ehkä se joihinkin hipstereihin vetoaa.
Saattaa vedota hipstereihin, mutta mulla on paljon enemmän rahaa kuin hipstereillä, ja muhun ei vetoa.
Verkkis tuskin tavoittele HifiStudion asiakkaita sen enempää kuin Citymarketinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin Verkkokaupan mainos, missä äijä keräilee elektroniikkalaitteiden käyttöohjeita? Minusta erittäin typerä ja loukkaava mainos. Tosielämässä tuollainen tyyppi olisi jonkin sortin nepsyhäiriöinen, eikä siinä ole mitään nauramista.
Mainonta on vähän kuin politikko: Ei ole väliä, muistetaanko se hyvällä vai pahalla, kunhan muistetaan. Hyvin on sinunkin kohdallasi mainostoimisto onnistunut.
Ärsyttää minuakin. Tuollaista ähhäähäöhööhö mitäs sä venaat öhö-öhö voisi odottaa ehkä 15-vuotiailta? Sekö se kohderyhmä on?
Mainonnan aakkoset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin Verkkokaupan mainos, missä äijä keräilee elektroniikkalaitteiden käyttöohjeita? Minusta erittäin typerä ja loukkaava mainos. Tosielämässä tuollainen tyyppi olisi jonkin sortin nepsyhäiriöinen, eikä siinä ole mitään nauramista.
Mainonta on vähän kuin politikko: Ei ole väliä, muistetaanko se hyvällä vai pahalla, kunhan muistetaan. Hyvin on sinunkin kohdallasi mainostoimisto onnistunut.
Ei kai sillä muistamisella mitään arvoa ole, jollei siitä seuraa äänestämistä tai myyntiä? Vähän vanha markkinointiklisee mielestäni.
Onpas tänävuonna huonot Black Friday-alet tuolla verkkokaupassa :(
Ihmisille Gigantista jäänyt edelleen tuo "tyhmää jaksaa liikaa" mielikuva josta jo luovuttu kun laittoi sitten vertaamaan hintoja