Mä osaan tehdä parempaa broilerpastaa
Kommentit (19)
Mä syön just itse tehtyä todella hyvää tomaattimozzarella-broileria ja pastaa.
^ Jos mulla ois älypuhelin, niin linkittäisin kuvan. On nimittäin jo ulkonäöltään erittäin herkullisen näköistä. :) ap
Kuka tahansa keittotaitoinen osaa tehdä parempaa kuin einekset.
Kanaa ja pastaa, aika kauhee yhdistelmä.
5. Sulla taitaa olla nyt huono päivä, kun äksyilet.
Se kaupan eineshän on ihan p...aa. Kuka tahansa pystyy parempaan.
Mutta kerro toki reseptisi, vertaan omaani jonka uskon olevan paljon parempi..=)
Et taida mitenkään intohimoinen ruoanlaittaja olla, kun vertaat tuotostasi kaupan einekseen?
Itse väittäisin, että osaan esim. risoton tehdä jos en paremmaksi niin ainakin samoihin sfääreihin kuin Jamie Oliver.
Tein Cappellin kansapastaa ja hyväähän se taas oli. Makuasioita kaikki. Toinen tykkää eineksistä ja toinen epäeineksistä.
Voihan sitä netissä puhua kuka tahansa pehmosia mutta todistappas jotenkin.
8. Mä käytän paistamisessa voita enkä öljyä. Se tuo hyvää makua.
11. Siksi mä oisin linkittänyt kuvan, jos mulla oisi siihen mahdollisuus. Toki jos tuoksu näytteen voisi myös lähettää, niin se jo kertoisi vielä enemmän. Ehkä joskus tulevaisuudessa. :) ap
Mitä on kanapasta? Ohjeita kehiin, en ole törmännyt ennen.
Kertokaahan ohje kanapastaan, johon ei tule mitään maitotuotteita tai tekokermakkeita.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:32"]
Kertokaahan ohje kanapastaan, johon ei tule mitään maitotuotteita tai tekokermakkeita.
[/quote]
Hyvää broilerpastaa ei voi tehdä ilman maitotuotteita ja kuohukermaa.
Voithan toki sidokseksi laittaa jotain lihalientä tai muuta, mutta siinä vaiheessa sun on sama ostaa sitä kaupan sontaa.
Hauska kuulla! Osaisinpa minäkin...
^ Voihan tehdä curryn, jos ei maitotuotteita siedä. Itseasiassa aavee palstalta mä sain tosi hyvän ohjeen sen valmistamiseen. Toki parempaa riisin kera, mutta miksi ei myös pastan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:48"]
Hauska kuulla! Osaisinpa minäkin...
[/quote] Tahdotko yksityisopetusta. ;) :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Hyvää broilerpastaa ei voi tehdä ilman maitotuotteita ja kuohukermaa.
Voithan toki sidokseksi laittaa jotain lihalientä tai muuta, mutta siinä vaiheessa sun on sama ostaa sitä kaupan sontaa.
[/quote]
Mitä hittoa! Kermahan nimenomaan pilaa sen kanapastan! Laitatko vielä ananaspalojakin? :D Kana ja pasta on muutenkin hieman kyseenalainen yhdistelmä, mutta itse yhdistäisin kanan ja pastan laittamalla joukkoon itsetehtyä pestoa tai vaihtoehtoisesti joku yksinkertainen oliiviöljy-valkosipuli-chilipohja sisilialaiseen tyyliin. Kanaan itseensä on tietysti saatava sopiva makua kunnon maustamisella. Mutta ei nyt ainakaan kermaa!
En usko.