Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ravisti minua

Vierailija
02.04.2014 |

Olen järkyttynyt enkä tiedä mitä tekisin. Vaimolla on siis ollut jo pidempään pinna kireällä. Ilmeisesti syynä on sen epäonnistunut dieetti kun hän suunnitteli koko joulukuun että pudottaa painoa 5 kiloa tammikuussa, mutta se ei toiminut. Se kuitenkin tänään aamulla sekosi ilman mitään syytä. Kädessä on vieläkin nirhama kun se otti siitä kiinni.

Otin meidän parivuotiaan lapsen mukaan ja ollaan nyt mun vanhempien luona. Mitä tässä tilasteessa voisi tehdä? En usko että pystyn enää koskaan luottamaan vaimooni. Vanhempani ehdottivat eroa, mutta pelkään että häviän huoltajuuden äidille ja hän alkaisi lyödä lasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, hyvä että olet nyt turvassa. Se nainen on hirveä kotka ja ansaitset paljon parempaa. Voisit miettiä mahdollisesti myös turvakotia, se nainen voi kännissä löytää teidät sieltä vanhemmiltasi. Mä jättäisin välittömästi sen naisen, kerran ravistaa tai ottaa kiinni niin ottaa aina. Pysy vaan vahvana, soita vaikka poliisit avuksi hakemaan tavarat. Ei tässä enää Nyrkki Kyllikki -ryhmät auta, vaan ero.

Vierailija
2/3 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että otti kädestä kiinni,olis nyt tajunnut ottaa vähän alempaa kiinni.Olen huomannut että miehet tykkää kun sieltä puristellaan ja ravistellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:07"]

Olen järkyttynyt enkä tiedä mitä tekisin. Vaimolla on siis ollut jo pidempään pinna kireällä. Ilmeisesti syynä on sen epäonnistunut dieetti kun hän suunnitteli koko joulukuun että pudottaa painoa 5 kiloa tammikuussa, mutta se ei toiminut. Se kuitenkin tänään aamulla sekosi ilman mitään syytä. Kädessä on vieläkin nirhama kun se otti siitä kiinni.

Otin meidän parivuotiaan lapsen mukaan ja ollaan nyt mun vanhempien luona. Mitä tässä tilasteessa voisi tehdä? En usko että pystyn enää koskaan luottamaan vaimooni. Vanhempani ehdottivat eroa, mutta pelkään että häviän huoltajuuden äidille ja hän alkaisi lyödä lasta.

[/quote]

Välittömästi yhteys sossuun, jussi-työhön ja poliisiin ainakin ensi alkuun. Sen jälkeen ilmoitat vaimollesi, että liitto ei jatku, ennen kuin hän hakeutuu hoitoon. Sinun ei todellakaan tarvi hyväksyä minkäänlaista väkivaltaa suhteessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän