Sä olet nymfi
Kommentit (21)
Kun näin tuon mainoksen ensimmäisen kerran ja kuulin tuon lauseen ensimmäisen kerran, purskahdin röhönauruun! :D (ja joka kerran sen jälkeenkin) Mutta ei se sitten vissiin olekaan komediasarja... Ja vähänkö on kovis se yksi tummahiuksinen nainen! Uuuuuu!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:14"]Kun näin tuon mainoksen ensimmäisen kerran ja kuulin tuon lauseen ensimmäisen kerran, purskahdin röhönauruun! :D (ja joka kerran sen jälkeenkin) Mutta ei se sitten vissiin olekaan komediasarja... Ja vähänkö on kovis se yksi tummahiuksinen nainen! Uuuuuu!
[/quote]
Me jäädään aaina miehen kanssa tuijottamaan sitä mainosta ja odotetaan, että nähdään joka räpäys, kun se musta laausuu "sä olet nymfi" :-D:-D:-D
Se on jotenkin niin ylidramaatttisesti taas näytelty, niinkun suomalaiset aina. Suomalaisessa näyttelijäkoulutuksessa pitäisi kyllä tehdä täysremontti, vanhat kaavoihinsa jämähtäneet pierut pois ja tuoreutta ja luonnollisuutta siihen ulosantiin, niinkuin sitä kameraa ei olisikaan. Suomalaiset näyttelee aina näyttelemällä, melkein niinkuin joskus 50-luvulla, sen sijaan että onnistuisivat omaksumaan roolinsa ja muuntautumaan. Tai sitten Suomessa ei anneta mahdollisuuksia oikeasti luonteville näyttelijöille, vaan suositaan noita over-the-top ylinäytteljöitä. Ei tarvitse katsoa kuin Ruotsiin, niin näkee kuinka pitää näytellä. Näyttelijän ei kuulu korostaa itseään, vaan herättää roolihenkilö eloon ja unohtaa itsensä. Esim joku Jasper Pääkkönen, oli rooli mikä rooli, hän on Jasper Pääkkönen.
No, piti vähän avautua.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:41"]Alkais jo sarja :-D
[/quote]
Et oo tosissas? Tai no, joo olen samaa mieltä! Loppuis jo mainosspämmäys!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:24"]
Niis huulis on desi liikaa.
[/quote]
Ne on aidot. Tunnen näyttelijän.
Kun näkee ennen ja jälkeen -kuvia erinäisiä kauneustoimenpiteitä läpikäyneistä, niin laittaa kyllä miettimään useamman kerran sitä, sortuisiko itse heikollakaan hetkellä "korjailtavaksi"... Just esim. Suvi Pitkänen Iltasanomissa kertoi, kuinka hyaluronihappo oli rustottunut hänen huuliinsa pysyvästi. Mutta jokainen toki tyylillään ja tärkeintä tietenkin, että ihminen itse on tyytyväinen :) Oma kauneusihanteeni on kuitenkin sen verran erilainen, että minua kieltämättä häiritsee katsoa esim. näitä tv-sarjoja, joissa on kovin "korjaillun" näköisiä ihmisiä...
Jep, ihan luomua huulet..
:-D
Vuoden naurettavin ohjelma kyllä. Kohdeyleisö on joku nuoret ja teinit varmaan, niinkun muinoin Charmed-ohjelman kohdalla.
Sitä paitsi nymfi muistuttaa jotain nymfomaania kun sarjan idea on seksi niin okei...
7, komppaan!! Että ärsyttää kaikki suomalaiset teennäiset näyttelijät. Ehkä käsikirjoituksissakin on jotain vikaa, esim. kukaan suomalainen ei puhu kirjakieltä.. Joku Kaurismäki vetää sen niin överiksi että se on jo eri asia. Mutta noi mitkä edes yrittää olla luonnollisia feilaa ja pahasti!
Siis noi kuvat, johon tässä ketjussa on linkki, on menneiltä ajoilta. Nykyään hänen huulensa ovat ihan eri näköiset, niissä nyt todellakin on botoxia, koittakaa kestää. Turha jauhaa tätä, näkeehän tuon. Ja siis ihan sama: jokainen saa päättää mitä itselleen tekee. Botoxin laitto ei ole väärin.
Sitäpaitsi tuon roolihahmon kannalta sopii, että on tuollainen korjaillun näköinen nainen esittämässä - sehän tuo rooliin syvyyttä, kun selvästi hahmolla on ongelmia itsearvostuksessa, toisin kuin roolihahmon käyttäytyminen antaa ymmärtää.
Ja eihän sitä tiedä meistä muistakaan, että kuinka moni korjauttaa itseään kun 30 tulee täyteen. Ei voi siis arvostella muita. Itse voisin ihan hyvin korjata jotain itsessäni, jos alkais tuntua siltä. En välttämättä kertoisi asiasta kaikille, paitsi tietysti ihan lähimmille. Esimerkiksi mieheltä sitä ei sais mun mielestä salata. Se olis väärin. Mutta jollekin työkaverille niin ihan sama ois jättää kertomatta.
Se Rebecca Viitala on naispuolinen Monni Pekka Töpöhännästä :-D