Mitä mieltä?
Olen jo täälläkin purnannut kuinka sukulainen kopioi sisustustamme ja se ärsyttää minua suunnattomasti.
Mietin että millä saisin sen kopsaamisen loppumaan. Olen koittanut keksiä tosi uniikkeja juttuja ettei niitä niin vain kopioida. Nytkin löysin varastosta virkatun päiväpeiton joka kuului aikanaan isovanhemmilleni, pappani sisko on sen virkannut. Siinä näkyy ajanpatina kivasti. Nyt mietin että olisiko kuitenkin parempi keino toimia samoin kuin tämä sukulainen tekee? Hänellä on joitain juttuja kotona mitkä voisin itsekin kotiin laittaa ja etenkin kun tämä sukulainen ei suostunut yhden huonekalun kohdalla kertomaan mistä oli sen ostanut tai edes paljonko se maksoi. Löysin sen huonekalun ihan itse sitten yhdessä postimyyntifirmasta. Ajattelin ettei hän ilahtuisi jo minä siirtyisinkin kopioimaan häntä kun ei suostunut kertomaan mistä oli ostanut sen huonekalun. En tähän mennessä ole sellaista tehnyt.
Jos saisin kopsaamisen loppumaan niin sitten voisin taas hyvillä mielin jatkaa omilla ideoilla.
Kommentit (2)
En taida viitsiä vaivautua :) Mutta kiitos ehdotuksesta.
-ap
Älä päästä sitä kotiisi urkkimaan. Tai jos päästätkin, niin peität kaikki huonekalusi ja muut tavarasi pressuilla, niin se ei näe minkälainen sisustus teillä on. Ripusta myös seinille pressuja tai jotain lakanoita, ettei se näe tapettejasi ym. Kyllä sitä sitten vituttaa.