Laskettu aika lokakuussa 2014
Onko palstalla muita joilla laskettu aika on lokakuussa 2014? Millainen vointi ja millaisia tunteita teissä tulokas herättää?
Itse odotan esikoista ja kaikki on vielä uutta ja jännään. Huomenna verikokeet ja ensiviikolla sitten np ultra. Näen jo toistamiseen oman pikkuisen, sillä kovien kipujen vuoksi tehtiin varhaisultra viikolla 7. Alussa oli vaikka mitä oireita, kivut ja etovaolo/pahoinvointi hankalimmat, ne nyt onneksi ovat helpottaneet. Tunteet ja ajatukset heilahtelee suuresti, välillä on niin epävarma kaikesta tulevasta ja toisaalta myös maailman onnellisin. Meillä tulokas on toivottu ja varsin nopeasti päättikin tulla talouteen :)
Kommentit (3)
Voi ei! Miksi synnyttää uusia lapsia tähän pahaan maailmaan, jossa Venäjä valloittaa Ukrainan ja aikoo seuraavaksi valloittaa Suomen?!? Haluatko sinä, että lapsesi kasvatetaan venäläiseksi? Abortoi sikiö kun vielä voit, minä pyydän sinua!!!
Ihana ylläri siis sielläkin :)
Toivottavasti pahoinvointisi loppuu nopeasti. Itselläni kesti 4-5 viikkoa ja se tuntui jo ikuisuudelta.
-Ap-
Mulla myös lokakuu alus laskettu aika. Kolmas meille, sukupuolel ei väliä, molemmat on jo. Pahoinvointi ollu aivan hirvee, välil tuntuu et taju lähtee ku tulee nii huono olo, ensimmäinen ultra oli viime viikol, nyt ajattelin et pahoinvointi jäi, mut tänää taas huono olo. Esikoisest kesti loppuu asti, joten todellaki toivon et tää päättyy pia. Muuten ihan hyvä olo. Toivottu on myös tämäkin, yllärinä tuli silti, mut tervetuloa vaan