Oikeudet pois
Minä haluaisin kansalta oikeudet pois. Poikkeuslaki päälle ja liiketoiminnat seis. Todisteita ei tarvita, sillä lampaat kuulevat sen medialta. Media ei valehtele. Lääkärit hiljennetään jatkossakin ja vain sielunsa myyneet lääkärit pääsevät kehumaan luonnollisen elämän syntetisoinnin puolesta. Kaikki rokotetaan, vaikka virusta ei ole eristetty ihmisestä. Rokotuksella saadaan jokainen liike, ääni ja tila monitoroitua ja hallintaan. Nollataan yhteiskunta kuten world economic forumin pj ja muut jumalat haluavat. Kutsutaan sitä great resetiksi. Lääkäreiden hyvä vetoomus: the great Barrington declaration poltetaan ja se asetetaan naurunalaiseksi eikä siitä kerrota mediassa. Eihän Harwardin, Oxfordin ja Stansfordin lääkkisten dekaanit ymmärrä mistään mitään. Samoin ne 20000 lääkäriä, jotka vetoomuksen allekirjoitti.
Paketoidaan koko totalitäärinen idea digivihreäksi kestäväksi kehitykseksi ja sellainen se myös olisi. Kansa olisi kestävästi orjia ilman oikeuksia ja hyvä niin. Todisteet ja todisteet, ei todisteita vaan tv, poliitikot tietävät mikä kansalle on parhaaksi. Kaikille ilmainen 5g, jottei ala porukka liikaa ryppyilemään. Sanna Marin on älykkäin kovissa liemissä keitetty poliitikko, jota muut eivät voi ohjailla. Kiuru on lääketieteen jumala ja omaa sopivan luonteen perustuslaista poikkeamiseen. Kiuru on vakiittava ja uskottava koko olemuksessaan. Meidän likat kyykyttää globaalit poliitikot ja pankkiirit taktisessa osaamisessa. Tiedä vaikka Marin tai Kiuru pääsee EU:hun nyt päättäviin asemiin koska kuuliaisuutta ja nöyryyttä eliittiä kohtaan löytyy. Minun valintoja auttamaan minua tässä suunnitelmassa. Onneksi sikapiikki ei aiheittanut kuin tuhansia uusia nuoria narkolepsiapotilaita ja nyt on tilaa ostarilla. Jos liian moni olisi saanut pääpalkinnon Gatesin piikistä niin nyt kansa ei ottaisi samaa tavaraa kehoonsa. Juu onhan noissa kaikissa samat myrkyt ja sitten tämä hydrogel on oma suosikkini. Aivot ovat sitten netissä ja pääsen etänä ohjaamaan kansaa.
T. Fiktiivinen eliitin edustaja, just trust me on this👍