Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on huumediileri :/

Vierailija
02.04.2014 |

Sain juuri tietää, että alaikäinen poikani on diilaa tupakkaa, alkoholia ja huumeita. Eikä mitään ruohoa vaan ekstaasia yms. hallusinogeeneja.

Tässä kerään voimia soittaakseni poliisille :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. ja suljin jo puhelimen ja läppäri lähti takavarikkoon. Ootan miehen kotiin ja sit soitetaan yhdessä tai lähetään asemalle.

Vierailija
22/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiko parempi, soittaa poliisille vai roudata teini suoraan laitokselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin suoraan laitokselle, saispa kunnon säikyttelyn ainakin ja tajuais ehkä paremmin asian vakavuuden

Vierailija
24/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapsi reagoi?

Vierailija
25/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Mistä sait tietää, näitkö itse vai onko joltain muulta saatua tietoa? Onko varma asia? Minä varmaan menisin suoraan asemalle lapsen kanssa.

Vierailija
26/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta onnisttu kasvattamaan yritteliäs nuorimies. Siitä onnittelut. Mutta tuossa arvopuolessa saattaisi olla hiukan viilaamista. Pitäisi saada vastaamaan paremmin yhteisön näkemystä asiasta.

Vierailija
27/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lapsi tullut kotiin, ei tiedä että mä tiedän.

Kiitos, muualta saatua tietoa ja ihan varma asiasta. Ikävä kyllä. Varmaan lähdetään asemalle kun mies ja lapsi tulee kotiin. Tuntuu, et järki lähtee päästä :/

Laitoksella käynti tuskin on mikään pelottelunaihe, vakavat seurakuset siitä tulee. Mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa asiaan. Kauhistuttaa pilata ainakin osittain lapsen tulevaisuus. Mutta vielä enemmän kauhistuttaa tulevaisuus jos nyt ei ota järeitä "aseita" käyttöön.

Vierailija
28/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:16"]En ole vielä lapsi tullut kotiin, ei tiedä että mä tiedän.

Kiitos, muualta saatua tietoa ja ihan varma asiasta. Ikävä kyllä. Varmaan lähdetään asemalle kun mies ja lapsi tulee kotiin. Tuntuu, et järki lähtee päästä :/

Laitoksella käynti tuskin on mikään pelottelunaihe, vakavat seurakuset siitä tulee. Mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa asiaan. Kauhistuttaa pilata ainakin osittain lapsen tulevaisuus. Mutta vielä enemmän kauhistuttaa tulevaisuus jos nyt ei ota järeitä "aseita" käyttöön.

[/quote]

Mistä poika itse saa noita diilausjuttui? Loputkin diilerit vastuuseen

Vierailija
29/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, toivottavasti sekin selviää ja isommat tekijätkin saadaan vastuuseen.

Vierailija
30/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:15"]

Pojasta onnisttu kasvattamaan yritteliäs nuorimies. Siitä onnittelut. Mutta tuossa arvopuolessa saattaisi olla hiukan viilaamista. Pitäisi saada vastaamaan paremmin yhteisön näkemystä asiasta.

[/quote]

Sanoppa muuta.

Vierailija
31/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viet poikasi poliisilaitokselle, suljet samalla häneltä monia ovia elämässä niin koulutuksen kuin työpaikkojenkin suhteen. 

Vierailija
32/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vie poikansa asemalle.....? Onko sinulla huumeet nyt sitten pitävänä todistusaineistona mukana? :D hyvin omituista. Tässä poikani, Marko, myynyt joskus jotakin jossakin, joillekin. Jeejee ja välit vanhempiin poikki samantien.

Vierailija
33/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, varmasti raskaat ajat edessä mutta teet mielestäni oikein!

Vierailija
34/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diileri kiinni vaan. Itse käräytän diilerit aina kun saan tietää niistä. Poika on ylen hyvin tietoinen mitä tekee. Toinen asia olisi jos "vain" käyttäisi. Tällöin pystyisi vetoamaan omaan tyhmyyteen, mutta ei diilerinä.

Vierailija
35/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää viheltää peli poikki ja kovat otteet käyttöön. Se on karhunpalvelus tulevaisuutta ajatellen, jos asia hyssytellään ja lakaistaan nyt maton alle. Pojan parhaaksi.

Vierailija
36/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kanssa noin toimita. Otat siltä suojelurahaa 20% myynnistä siitä hyvästä että kotona saa pitää stashia ja et laula.

Vierailija
37/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stoppi pitää laittaa, mutta en ikinä kyllä lastani käräyttäisi. Kai ymmärrät että hän joutuu nuorisovankilaan tai nuorisokotiin. Välit vanhempiin ei korjaannu koskaan.

itsekkin diilasin teininä, lopetin vanhempien tuella.

Vierailija
38/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika tulee kotiin, soitat poliisit tekemään kotietsinnän, olettaen ettei hän tiedä teidän olevan perillä bisneksistään.

Vierailija
39/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiselle ei jää rikosrekisteriä. Parempi käräyttää ja pysäyttää nyt, kuin että lapsi jää kiinni täysi-ikäistyttyään. Jotkut nuoret tarvitsevat täyspysäytyksen ennen kuin kykenevät aikuistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi