Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jolla on fantasiarakkaussuhde?

Vierailija
26.11.2020 |

Olen ollut pidempään ihastunut yhteen ihmiseen, jolta sain pakit muutama vuosi sitten. Kerroin tunteeni hänelle, mutta en kelvannut edes deittiseuraksi. Mutta ne kaikki pienetkin häneen liittyvät asiat ovat suurimpia aarteita ja suorastaan jalokiviä muistoissani.

Ajattelen häntä todella paljon ja varsinkin mennessäni nukkumaan ja herätessäni. Jos olen surullinen, suggeroin itseni siihen tunteeseen, jonka hän herätti minussa niissä tilanteissa, joissa sain olla hänen lähellään ja tulen äärimmäisen onnelliseksi edes pieneksi hetkeksi.

Mietin välillä, etten ehkä edes tarvitse oikeaa parisuhdetta kenenkään kanssa, sillä se fantasiasuhteeni on mulle se ykkönen. Onko muilla ollut vastaavaa ja mikä tällaisen on saattanut aiheuttaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ajattelin, että rakkautesi kohde oli yksisarvinen tai vaikkapa muumi. Tuohan on ihan tavallinen ihminen.

Vierailija
2/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ajattelin, että rakkautesi kohde oli yksisarvinen tai vaikkapa muumi. Tuohan on ihan tavallinen ihminen.

Hän on erittäin harvinaislaatuisen ihana ihminen ja tiedän, että osittain mielikuvani hänestä on mielikuvitukseni tuotetta, kun en tunne häntä oikeasti kunnolla. Mutta se ihminen on ajatuksissani ja haluan olla hänelle uskollinen myös jne. Mietin aina kaikki valintani sen mukaan, pitäisikö hän kenties jostain asiasta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olen jo yli 20 vuotta sitten ihan tietoisesti valinnut, etten halua ollenkaan tosielämän seksi- tai rakkaussuhteita. Ne ei koskaan ole niin tyydyttäviä kuin fantasiajutut. En jaksa käytännössä arjessa toista ihmistä, mutta on kiva välillä fantasioida. Ja saa maailman kuumimmat miehet, tai jopa fantasiaolentoja jos tahtoo - tällä hetkellä mulla on fantasiaromanssi haltiamiehen kanssa.

Vierailija
4/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on erittäin harvinaislaatuisen ihana ihminen ja tiedän, että osittain mielikuvani hänestä on mielikuvitukseni tuotetta, kun en tunne häntä oikeasti kunnolla. Mutta se ihminen on ajatuksissani ja haluan olla hänelle uskollinen myös jne. Mietin aina kaikki valintani sen mukaan, pitäisikö hän kenties jostain asiasta vai ei.

Noinhan jotkut ihmiset toimivat oikeissa suhteissaan. Ovat "miellyttäjiä" ja haluavat miellyttää toista. Joissain suhteissa toinen vaatii toista miellyttämään. Se ei ole oikein.

Vierailija
5/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleistä esim. teini-ikäisillä, kohdistuu usein johonkin saavuttamattomaan idoliin. Twin flame vähän samaa, virtuaalinen ihannesuhde, mutta siinä lienee ainakin jotain molemminpuolista sentään. 

Nämä virtuaalisuhteet ovat turvallisia ja aina saatavilla.

Vierailija
6/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pedojuttu jos haaveilee hobitista?

Vierailija
7/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänä syksynä kehittänyt mielikuvitussuhteen. Se on aktiivinen ainoastaan huonoina päivinä kun tarvitsee tukea ja itsetunnon buustausta :D Muulloin olen vahva sinkkunainen.

Vierailija
8/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus mielikuvituspoikaystävä nimeltään Gideon...☺️aina sängyssä iltaisin kuvittelin hänet viereeni ja puhuin mielessäni hänelle. Kai se oli jotain itseterapointia kun olin niin onneton ja yksinäinen, nykyään tulee enää harvoin mieleen (vaikka olen yhä aika onneton ja yksinäinen).

Vierailija
9/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja sitten olen mustasukkainen tästä ihmisestä. Onneksi nykyään tiedostan tämän paremmin. Haluaisin kyllä ihan oikean suhteen mutta en tiedä mistä löytäisin miehen joka ei halua harrastaa seksiä ainakaan kovin usein, ei halua rampata ympäriinsä (silloin kun ei ole pandemia), ei halua puhua kovin paljoa ja yhdessäolomme koostuisi siis melko vähäisistä aktiviteeteista..olen alle 40 mutta raihnainen.

Vierailija
10/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja sitten olen mustasukkainen tästä ihmisestä. Onneksi nykyään tiedostan tämän paremmin. Haluaisin kyllä ihan oikean suhteen mutta en tiedä mistä löytäisin miehen joka ei halua harrastaa seksiä ainakaan kovin usein, ei halua rampata ympäriinsä (silloin kun ei ole pandemia), ei halua puhua kovin paljoa ja yhdessäolomme koostuisi siis melko vähäisistä aktiviteeteista..olen alle 40 mutta raihnainen.

Voin allekirjoittaa melkein kaiken! :D

11/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan surullinen ajatellessasi, ettei romanttisesta haaveestasi tuon ihmisen kanssa koskaan tule totta? Jos näin on, ei välttämättä ole pitkällä aikavälillä sinulle itsellesi hyväksi jatkaa haaveilua. 

Muista myös, että oikeasti hän ei ole sellainen kuin millaisena hänet haaveissasi näet. Haavekuvat voivat ajan mittaan lipua todella kauaskin alkuperäisestä kohteesta.

Vierailija
12/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue limerenssistä. Dante kärvisteli saman asian kanssa koko ikänsä, vaikka oli tavannut naisen vain kerran.

Vierailija
13/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet? Arvan että olet aika nuori? Ikään kuin ihastunut rock-tähteen tms. Onko sulla hänestä juliste seinällä?

Vierailija
14/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla vaikuttaa nyt olevan tuollainen suhde erään nettityypin kanssa, jonka kanssa ei ilmeisesti tapaamista koskaan tulekaan. Siinä fantasiassa on vaan niin mukava elellä ja leikkiä että oltaisiin mukamas yhdessä, kuumia viestejä, kuvia ja videoita lähetellen.

Vierailija
15/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minkä ikäinen olet? Arvan että olet aika nuori? Ikään kuin ihastunut rock-tähteen tms. Onko sulla hänestä juliste seinällä?

Aikuinen ja sellaisen oloinen, että harva ehkä livenä arvaisi tätä nolonsäälittävää puolta minusta.

Kun menen nukkumaan, pidän tyynyä sylissäni ja kuvittelen, että se ihana ihminen olisi siinä vieressäni, annan hänelle "leikisti" kymmeniä pusuja ja sitten nukahdan aina siihen tyyny sylissäni.

Aamulla unisena mietin häntä aina ja mielessäni annan katseeni vaeltaa hänen kauniissa piirteissään. Sitten suljen silmäni, annan sille haavekuvalleni lentopusun ja jatkan arjen velvoitteiden parissa. Sellaista täällä... :/

T. Ap

Vierailija
16/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Oletko koskaan surullinen ajatellessasi, ettei romanttisesta haaveestasi tuon ihmisen kanssa koskaan tule totta? Jos näin on, ei välttämättä ole pitkällä aikavälillä sinulle itsellesi hyväksi jatkaa haaveilua. 

Muista myös, että oikeasti hän ei ole sellainen kuin millaisena hänet haaveissasi näet. Haavekuvat voivat ajan mittaan lipua todella kauaskin alkuperäisestä kohteesta.

Olen surullinen asiasta. Olen hänelle koettanut pari aloitetta tehdä kauan sitten, mutta sain täysin lohduttomat pakit häneltä ilman mitään toivon hiventäkään paremmasta. Siispä minun oli tyydyttävä unelmoimaan hänestä, ja olen erittäin ihastunut häneen ja haluan olla hänelle uskollinenkin.

Senkin tiedostan, että käsitykseni hänestä voi olla muuta kuin mitä todellisuus oikeasti on. Minulle hän on aivan täydellinen, eikä kukaan muu voi edes saavuttaa sitä, mitä hän minulle merkitsee.

T. Ap

Vierailija
17/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin miten vahvaksi"mielenhallintansa" voi harjoittaa tai hypnotisoida tai miten vaan kun ihastuin mieheni siskon mieheen. Olo oli niin perkeleen kiusaantunut, että yritin epätoivoisesti ihastumisen tunteista eroon. Aloin kuvitella tosi ikäviä tilanteita hänen kanssaan, että olisin suhteessa sen miehen kanssa ja kohtelisi minua hyytävän huonosti ja olisi oksettava ja ällö. Se ihastus meni sitten ennätysvauhtia ohi, oli aika ihmeellistä. Nyt jos olen sitten ihastunut työpaikalla johonkin tai harrastuksissa tai muutoin niin saatan just nukkumaan mennessä tai lenkillä, junassa, missä nyt ajatukset usein vain vaeltaa, haaveilla suhteesta ja seksistä jne. Sitten jos alkaa tuntua, että häiritsee omaa oikeaa suhdetta tai muuten vaivaannuttaa tämän haaveilunkohteen seurassa, alan vaan ajatella mitä kaikkea karmeaa sen tyypin kanssa voisikaan tapahtua. Myös jos oma mies ottaa joskus pattiin, saatan ajatella lenkillä jotain tosi ihanaa mitä yhdessä voitaisiinkaan tehdä jos vaikka päästäisiin yhdessä kaksin reissuun. Sitten kotiin palatessa onkin usein paljon kivempi katsoa tätä samaa naamaa vähän paremmassa valossa. 😅🥰

Vierailija
18/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Olen surullinen asiasta. Olen hänelle koettanut pari aloitetta tehdä kauan sitten, mutta sain täysin lohduttomat pakit häneltä ilman mitään toivon hiventäkään paremmasta. Siispä minun oli tyydyttävä unelmoimaan hänestä, ja olen erittäin ihastunut häneen ja haluan olla hänelle uskollinenkin.

Senkin tiedostan, että käsitykseni hänestä voi olla muuta kuin mitä todellisuus oikeasti on. Minulle hän on aivan täydellinen, eikä kukaan muu voi edes saavuttaa sitä, mitä hän minulle merkitsee.

T. Ap

Mitkä piirteet hänessä tekee hänestä täydellisen ?

Vierailija
19/19 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

T. Ap

Mitkä piirteet hänessä tekee hänestä täydellisen ?

Hän on todella herkkä ja läsnä. Tuntuu siltä, että hän ymmärtää minua ja hyväksyy minut ihmisenä. Ja hän ajattelee hienostuneesti, moniulotteisesti ja älyllisesti asioista sekä oivaltaa nopeasti vaikeat ja kiusallisetkin jutut. Hän on hienotunteinen, ymmärtäväinen, empaattinen. Hän on luotettava, ymmärtäväinen ja viisas. Lisäksi hän on erittäin kaunis ja sanalla luonnollisesti oma itsensä. Hän on todella söpö ja tuoksuu hyvälle. Hän on ilo silmilleni, kiehtova, sopivan arvoituksellinen. Paras maailmassa.