Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos kondomi päällä koko yhdynnän alusta loppuun...

Vierailija
02.04.2014 |

voiko sp-tauti tarttua? Viikko sitten olin ja nyt kutisee kamalasti. Olen kyllä käynyt suihkussa sen jälkeen 8 kertaa päivässä. Olisiko vaan limkalvot kuivunu?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kutina vaan pahentunut. t.ap

Vierailija
2/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kondyloomasta ei tartu se syöpää aiheuttava virus kuin nesteiden välityksellä. näppyläkondylooma ei aiheuta syöpää ja vain se voi kondyloomanäppylästä tarttua, milä voi olla siis vaikka miehellä alueella, jota kondomi ei peitä

B) klamydia tarttuu vain nesteistä/limakalvo limakalvolla - suusta alapäähän, alapäästä alapäähän tai alapäästä suuhun

C) HIV tarttuu alapäänesteiden välityksellä tai verikontaktissa, alapäänesteestä suun limakalvoille tai anaaliin tai sukupuolielimiin

bonus; herpestä ei voi todeta ilman oireita ja sen leviämisestä en tarkemmin tiedä. Onko herpes mieshellä jossakin muualla kuin munan päässä? Jos ei ja koko ajan ollut kondomi niin ei se sitten tartu.

kuppa ja tippuri - no esim ythsllä niitä ei tunnisteta taudeiksi, joten ne voi unohtaa ellie ole "pannut venäläisen jalkapalloliigan kanssa" kuten täti puhelimessa sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus näitä vastauksia. Käsi ylös kuka on saanut kolmen tunnin rajusta jyystöstä kumin kanssa hiivan? Ja vielä noi stanan pesut, huh huh. Kyllä on pillus saanu kovaa kohtelua. Lopeta se ihme hinkuttaminen ja hae suun kautta otettava hiivalääke ja lisäksi vielä hiivavoidetta. Kutinan helpotettua käytä kostutukseen ja auna seksin jälkeen hapanta intiimialueen kosteusgeeliä, kaikki saa apteekista.

Vierailija
4/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua huoraksi voi haukkua, mutta sanotaanko että huolimaton nainen

Vierailija
5/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista. t.ap

Vierailija
6/39 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 06:06"]

A) kondyloomasta ei tartu se syöpää aiheuttava virus kuin nesteiden välityksellä. näppyläkondylooma ei aiheuta syöpää ja vain se voi kondyloomanäppylästä tarttua, milä voi olla siis vaikka miehellä alueella, jota kondomi ei peitä

B) klamydia tarttuu vain nesteistä/limakalvo limakalvolla - suusta alapäähän, alapäästä alapäähän tai alapäästä suuhun

C) HIV tarttuu alapäänesteiden välityksellä tai verikontaktissa, alapäänesteestä suun limakalvoille tai anaaliin tai sukupuolielimiin

bonus; herpestä ei voi todeta ilman oireita ja sen leviämisestä en tarkemmin tiedä. Onko herpes mieshellä jossakin muualla kuin munan päässä? Jos ei ja koko ajan ollut kondomi niin ei se sitten tartu.

kuppa ja tippuri - no esim ythsllä niitä ei tunnisteta taudeiksi, joten ne voi unohtaa ellie ole "pannut venäläisen jalkapalloliigan kanssa" kuten täti puhelimessa sanoi.

[/quote]

Vielä: Herpes ei kutia, se aiheuttaa kipua ja turvotusta.

JA HIV:n tarttumisesta suuseksissä on vain pari tunnettua tapausta, kaikissa kyse homoseksistä, joissa molemmilla on ollut haavaumia, ja mies on ejakuloinut suuhun.

Eipä muuta.

Vierailija
7/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia.

Vierailija
8/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:49"]

Satiaisia.

[/quote]

Satiaset ei ole sukupuolitauti, joten vastauksesi ei vastaa kysymystä.

Vierailija
9/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko suuseksiä, jos oli niin siitä

Vierailija
10/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarttua, eihän se kondomi peitä kuin pienen alueen, esim. herpestä voi olla häpykummulla, reisillä jne., ihan vain esimerkkinä tuo herpes. Eli testeihin sitten kun niiden aika on.

Vierailija
11/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kertaa päivässä?!

Vierailija
12/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut suuseksiä. ja olen siis nainen. Sormeili kyllä likaisilla, huumeisilla sormilla mun peräaukkoa. t.ap

Vierailija
13/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:49"]

Satiaisia.

[/quote]

Satiaset ei ole sukupuolitauti, joten vastauksesi ei vastaa kysymystä.

[/quote]

Mutta vastaa kysymykseen miksi seksin jälkeen kutittaa! Hyvä tavaton.. :(

Et oikeasti voi kuvitella että vain taudit kutittaa.

Ohis

Vierailija
14/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:56"]

Voi tarttua, eihän se kondomi peitä kuin pienen alueen

[/quote]

Minulla kondomi peittää koko peniksen ja kiveksissäni ei voi olla sp-tautia.

-pekka25-

Vierailija
15/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kiveksetkin sinne kondoomiin.

T. Jani 22

Vierailija
16/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onki koko vartalon peittävä kortsu. T. Reijo 79v.

Vierailija
17/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Kaheksan kertaa päivässä? "Voisikohan olla vaan kuivunut?" Hmmmm.... Jaa'a!

Vierailija
18/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä on tapahtunut? :(   jos sinua on käytetty hyväksi, voisi olla joka tapauksessa aiheellista mennä lääkäriin. 

Vierailija
19/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Olen pessyt aivan hysteerisesti sekä pillua että pyllyä tuon seksikerran jälkeen ja kuukautisetkin oli tuossa välissä eli alkoivat seksin jälkeisenä perjantaiaamuna ja loppuivat nyt. ja olen tosiaan suihkutellut 8 kertaa päivässä. nyt taas suihkuun. t.ap

Vierailija
20/39 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä vapaaehtoisesti 2 kertaa rajussa yhdynnässä yhden narkomaanin kanssa. ja kondomi oli ja pysyi ehjänä. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi