Naiset, mitä mieltä näistä mitoista miehellä?
Pituus 181cm, paino 84kg. Kunnosta pidän huolta, ja lihastakin löytyy, vaikka en salihirmu olekaan. Kelpaisiko sinulle, nainen?
M30
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko pieni kikkeli? Vai iso?
17cm, on sillä pärjännyt. :D
Ihan ok. Itseäni mielettyy enempi 170cm pituus.
T. Nainen163cm
Lihaksiltaan treenattu 190cm voi painaa 85kg joten 181cm pitkälle ehkä vähän yläkanttiin tuo painoa ellei ole suuret lihakset.
181cm vain keskipituinen suomalaiseksi mieheksi, mieluiten saisi olla pitempi, 185-190cm olisi optimi.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksiltaan treenattu 190cm voi painaa 85kg joten 181cm pitkälle ehkä vähän yläkanttiin tuo painoa ellei ole suuret lihakset.
181cm vain keskipituinen suomalaiseksi mieheksi, mieluiten saisi olla pitempi, 185-190cm olisi optimi.
190 pituiselle 85kg kuulostaa omaan korvaan aika pieneltä, kun on aikuisesta miehestä kyse.
Ei niillä mitoilla ole mitään väliä, jos korvien väli on sillä tasolla, että pitää vauva-palstalla kysellä mielipiteitä mitoistaan.
Ihan ok, vaikka en tykkää pitkistä miehistä.
Itse olen 173 joten mies voi olla max 175, mielummin alle.
Olet vähän liian iso, itse olen 161/50. Ihanteeni miehen mitoille olisi noin 168-175/60-70. Mut luulen, että läheltä liippaat aika monen ihanteita.
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän liian iso, itse olen 161/50. Ihanteeni miehen mitoille olisi noin 168-175/60-70. Mut luulen, että läheltä liippaat aika monen ihanteita.
Voi harmi, sulla on mielestäni aikalailla ihannemitat naiseksi. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä mitoilla ole mitään väliä, jos korvien väli on sillä tasolla, että pitää vauva-palstalla kysellä mielipiteitä mitoistaan.
Ei tarvitse kysellä, mutta kysyin kuitenkin ihan uteliaisuudesta. Kyselläänhän täällä muutenkin kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17cm, on sillä pärjännyt. :D
Ei sillä pituudella juuri mitään tee, miten se paksuus? Ja totta kai sinä olet pärjännyt, mieshän nyt pärjää vaikka 5 cm:llä, mutta entäs ne naiset?