Mitä ostaisin Black Friday alennuksista
Auttakaa, ei tuu oikein mitään mieleen. Aiemmin olen ostanut: Robotti imurin (-30% 899€), 65' 4K smaft tv (- 25% 1699€), Samsung galaxy tab (-20% 599€), LENOVO rogue läppäri (-25% 1190€), Samsung kuivaava pesukone (säästä 300€ / 899€), Hue älyvalaisin setti useita lamppuja, liiketunnistimia, älytöpseleitä ym. (-30% 455€)
Eli olen säästänyt tuhansia, mutta nyt ei ole muuta mielessä kuin älykello. Auttakaa, keksimään jotain tarpeellista. Budjetti on 2000-3000€, robotti ruohonleikkuri olisi yksi, mutta noita ei ole yhtään tarjouksessa.
Kommentit (24)
Etsin vuosi sitten näistä alennuksista kakkosjääkaappia. Hinnat alkoi siinä lokakuun tienoilla nousta niin että aika isoja alennuksia pystyi laittamaan tuotteille niin että ne olisi jo syyskuussa ostanut samaan hintaan kuin nyt "alennettuna". Erikoisinta oli että tosiaan ihan jokainen ketju teki tämän saman hinnannoston ennakkoon. Nämä on ihan oikeasti täyttä huuhaata nämä tarjouskampanjat.
Vähän laihalta näyttää, kaikesta mitä tarvitsisin on vanhat mallit alessa kun uusissa malleissa on hyppy edistyksellisempään teknologiaan niin ettei niitä vanhoja kiinnosta ostaa. Vaatteissa taas ne värit joita ei osteta jne.
Vierailija kirjoitti:
Etsin vuosi sitten näistä alennuksista kakkosjääkaappia. Hinnat alkoi siinä lokakuun tienoilla nousta niin että aika isoja alennuksia pystyi laittamaan tuotteille niin että ne olisi jo syyskuussa ostanut samaan hintaan kuin nyt "alennettuna". Erikoisinta oli että tosiaan ihan jokainen ketju teki tämän saman hinnannoston ennakkoon. Nämä on ihan oikeasti täyttä huuhaata nämä tarjouskampanjat.
Mä olen käyttänyt tätä mm. tätä sivua tarjousten katsomiseen. Ja olen ostanut pelkästään tarpeellista tavaraa, sellaista mitä ostaisin muutenkin. Kyllä mä olen ainakin säästänyt nyt parina vuonna useamman satasen, kun keskittänyt ostoja just black fridayn aikaan.
Oikeasti? :D Itse kyllä uskoisin että minulla on rahaa koska käyn töissä. Ja en osta alesta.