Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin Black Friday alennuksista

Vierailija
26.11.2020 |

Auttakaa, ei tuu oikein mitään mieleen. Aiemmin olen ostanut: Robotti imurin (-30% 899€), 65' 4K smaft tv (- 25% 1699€), Samsung galaxy tab (-20% 599€), LENOVO rogue läppäri (-25% 1190€), Samsung kuivaava pesukone (säästä 300€ / 899€), Hue älyvalaisin setti useita lamppuja, liiketunnistimia, älytöpseleitä ym. (-30% 455€)

Eli olen säästänyt tuhansia, mutta nyt ei ole muuta mielessä kuin älykello. Auttakaa, keksimään jotain tarpeellista. Budjetti on 2000-3000€, robotti ruohonleikkuri olisi yksi, mutta noita ei ole yhtään tarjouksessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos  sulla on rahaa niin nimenomaan ei tarvitse ostaa mitään alesta. Tai näin ainakin itse toimin. Ostan vain jos tarvitsen, ihan kiva jos on silloin alessa mutta asiakseen en rommaa alemyyntejä. 

Voisko se että ostaa alesta olla syy siihen että on rahaa?

Oikeasti? :D Itse kyllä uskoisin että minulla on rahaa koska käyn töissä. Ja en osta alesta. 

Vierailija
22/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vuosi sitten näistä alennuksista kakkosjääkaappia. Hinnat alkoi siinä lokakuun tienoilla nousta niin että aika isoja alennuksia pystyi laittamaan tuotteille niin että ne olisi jo syyskuussa ostanut samaan hintaan kuin nyt "alennettuna". Erikoisinta oli että tosiaan ihan jokainen ketju teki tämän saman hinnannoston ennakkoon. Nämä on ihan oikeasti täyttä huuhaata nämä tarjouskampanjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän laihalta näyttää, kaikesta mitä tarvitsisin on vanhat mallit alessa kun uusissa malleissa on hyppy edistyksellisempään teknologiaan niin ettei niitä vanhoja kiinnosta ostaa. Vaatteissa taas ne värit joita ei osteta jne.

Vierailija
24/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin vuosi sitten näistä alennuksista kakkosjääkaappia. Hinnat alkoi siinä lokakuun tienoilla nousta niin että aika isoja alennuksia pystyi laittamaan tuotteille niin että ne olisi jo syyskuussa ostanut samaan hintaan kuin nyt "alennettuna". Erikoisinta oli että tosiaan ihan jokainen ketju teki tämän saman hinnannoston ennakkoon. Nämä on ihan oikeasti täyttä huuhaata nämä tarjouskampanjat.

Mä olen käyttänyt tätä mm. tätä sivua tarjousten katsomiseen. Ja olen ostanut pelkästään tarpeellista tavaraa, sellaista mitä ostaisin muutenkin. Kyllä mä olen ainakin säästänyt nyt parina vuonna useamman satasen, kun keskittänyt ostoja just black fridayn aikaan.

https://blackfridaytarjoukset.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi