Mitä ostaisin Black Friday alennuksista
Auttakaa, ei tuu oikein mitään mieleen. Aiemmin olen ostanut: Robotti imurin (-30% 899€), 65' 4K smaft tv (- 25% 1699€), Samsung galaxy tab (-20% 599€), LENOVO rogue läppäri (-25% 1190€), Samsung kuivaava pesukone (säästä 300€ / 899€), Hue älyvalaisin setti useita lamppuja, liiketunnistimia, älytöpseleitä ym. (-30% 455€)
Eli olen säästänyt tuhansia, mutta nyt ei ole muuta mielessä kuin älykello. Auttakaa, keksimään jotain tarpeellista. Budjetti on 2000-3000€, robotti ruohonleikkuri olisi yksi, mutta noita ei ole yhtään tarjouksessa.
Kommentit (24)
Eihän tuollaisessa pakko-ostamisessa ole mitään järkeä, jos et tarvi etkä edes itse tiedä mitä ostaa.
No jos sulla ei ole tarvetta millekään, niin älä osta mitään.
Mä olen miettinyt läheisteni joululahjat vamiiksi, jos löydän niitä nyt alesta, niin tilaan niitä.
Heh, jos sulla on rahaa niin nimenomaan ei tarvitse ostaa mitään alesta. Tai näin ainakin itse toimin. Ostan vain jos tarvitsen, ihan kiva jos on silloin alessa mutta asiakseen en rommaa alemyyntejä.
Ostin Finlaysonin verkkokaupasta pussilakanasettejä ja kylpypyyhkeen 50 prossan alennuksella. Hyvä tarjous ja tulevat arkikäyttöön.
En osta itse mitään, jos en tarvitse jotain. Ei ole järkeä ostaa tavaraa varastoon, kun kerran halvalla saa ja huomata sitten vuoden päästä, että se sama tavara on vieläkin varastossa kun tarvetta ei tullutkaan. Jos jotain joskus tarvitsee, suuntana ulkomaisiin verkkokauppoihin, josta tuotteet saa pilkkahintaan ovelle kannettuna. Kun ostaa ulkomailta blac friday on vuoden jokaisena päivänä. Parempi on kuitenkin olla ostamatta yhtään mitään.
Itse ostan vain tarpeeseen, mutta naiset ne jaksaa paskoa maapalloa turhilla ostoksillaan.
Muuten kyllä moraaliposeerataan ja ollaan niin huolissaan
Vierailija kirjoitti:
Ostin Finlaysonin verkkokaupasta pussilakanasettejä ja kylpypyyhkeen 50 prossan alennuksella. Hyvä tarjous ja tulevat arkikäyttöön.
Finlayson on roskaa laadultaan ja brändiltään.
Osta vaikka ladyshaver ja satisfyer pro 2
Alkoi oikein huvittamaan miten bläkkiä on taas kaikissa mainoslehdissä. Muutama vuosi sitten oli pelkkä black friday. Sitten oli jo black weekend. Tänä vuonna ollaan black week vaiheessa. Onkohan ensivuonna jo musta kuukausi?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan vain tarpeeseen, mutta naiset ne jaksaa paskoa maapalloa turhilla ostoksillaan.
Niinpä. Moni ilmasto vouhkaaja rynnii eturivissä ostamaan maailman saastuttavimmassa maassa valmistettua krääsää. Niillä välineillä on sitten hyvä parjata suomalaisia autoilijoita ym.
Tuolla näkyi mielenkiintosia tuotteita --> https://rockers.fi/
Huomenna perjantaina taitaa olla alennuspäivä
Instagramista löytyy kans kivoja tarjouksia selaamalla
En osta mitään,sijotan mielummin nekin rahat
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikka ladyshaver ja satisfyer pro 2
Molemmat löytyy, mutta hyvä idea onnse että aikuisviihde liikkeissä on paljon tarjouksia.
Osta vaikka mopo. Budjetti ei ihan riitä Vespaan mutta Piaggio on kyllä ihan jees sekin.
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään,sijotan mielummin nekin rahat
Olen sijoittanut tänä vuonna 64 500€, OST on täynnä eli 50 000 sijoitettu, Ja normi sijoitus tilillä on yli 40 000, joten nuo riittää. Taidan ostaa tuon Husqvarnan 315x robotti leikkurin, niin ei tarvitse ruohoa leikellä ensi vuonna niin paljoa.
JA ei se ole turhaa ostamista, hyötykäyttöön menee vaikka juuri nyt talvella en sitä tarvitse.
-AP-
Itse olen ostanut jo tuhannella eurolla erilaisia injektio yms kaunistushoitoja. Nyt tulee säästöä koska ne on aika kalliita yleensä!
Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Heh, jos sulla on rahaa niin nimenomaan ei tarvitse ostaa mitään alesta. Tai näin ainakin itse toimin. Ostan vain jos tarvitsen, ihan kiva jos on silloin alessa mutta asiakseen en rommaa alemyyntejä.
Voisko se että ostaa alesta olla syy siihen että on rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä näet ap:n sukupuolen? Sitä paitsi miehet ne vasta saastuttavatkin autoillaan ja elektroniikkaostoksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ostanut jo tuhannella eurolla erilaisia injektio yms kaunistushoitoja. Nyt tulee säästöä koska ne on aika kalliita yleensä!
Vink vink.
Tilaan ennemmin Aku Ankan kuin katson peilistä sen näköistä ilmestystä.
täältä vaklimaan parhaat tarjoukset
https://hintaopas.fi/teema/black-friday